Vročinski val v Nemčiji

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Vročinski val v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Dino S »

V Nemčiji imajo trenutno temperature do 40°C zaradi česar so danes ponekod nastajala huda neurja z močnimi vetrovi. Seveda se je zaradi tega podrlo veliko dreves, tudi čez železniške tire.
Vendar največji problem pa je, da so se na nekaterih oz. se še vedno kvarijo klime na ICEjih in tudi drugih vlakih. Posledično so temperature v vlakih tako narasle, da je nekatere potnike zadela vročinska kap, skoraj vsi ostali pa so bili dehidrirani.

http://www.n-tv.de/panorama/Bahn-kaempf ... 37041.html
http://www.n-tv.de/panorama/Gewitter-le ... 42221.html
...
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Vročinski val v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a 541 »

Zgleda pogost pojav pri Siemensovih vlakih, na SŽ312 se v tej vročini tudi pogosto kvari klima. Vsaj nekaj oken je potem možno odpreti ...
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Vročinski val v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a igor72 »

"Simensova lokomotiva je koncipirana za obratovanje do +40 stopinj C.
Od temperature okolja +35 stopinj C naprej, je možno zmanjšanje moči".

...tako piše v navodilih za uporabo...torej :?
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Vročinski val v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Čudno. Jaz letos s klimami na vlakih sploh nimam težav. Celo na Simotih ne. Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Vročinski val v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Hehe, bom počakal, da mine ta vroča sezona. Jeseni je itak najlepše. :lol:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
SZ541-006
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 137
Pridružen: 01.03.2008, 23:33
Kraj: Maribor

Re: Vročinski val v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a SZ541-006 »

Ne samo da se klime kvarijo pri lokomotivah in garniturah..kvarijo se tudi pri vagonih :mrgreen:
Lep pozdrav

Mario
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Vročinski val v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Florjan »

Na ORF ttx je danes objavljena novica, da bodo na DB vlakih menjali klime z večjo kapaciteto. Sedanje klime lahko hladijo do 35 stopinj, novejše pa bodo lahko do 45 stopinj zunanje temperature. Sindikat Tansnet pritiska na vlado, da prispeva več denarja za ta namen. Zamenjava naj bi trajala eno leto. V enem tednu je izpadlo okoli 50 garnitur zaradi klima naprav. Največ težav je bilo na ICE 2. Spominjam se, kako je bilo na naših DMV 711 v začetku 70-tih let. Tudi tam je bila prava savna, ko je klima štrajkala.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Vročinski val v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a cokla »

Florjan napisal/-a: Spominjam se, kako je bilo na naših DMV 711 v začetku 70-tih let. Tudi tam je bila prava savna, ko je klima štrajkala.
In sedaj ni nič drugače....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Vročinski val v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Florjan »

Dodatni zaslužek! Enga doberga Jembacha makar JW 4oo (731) pred tunele postavt pa dežurat. Siguren bodo potniki rešeni v manj kot treh urah.
http://www.spiegel.de/reise/aktuell/0,1 ... 51,00.html
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Vročinski val v Nemčiji

Odgovor Napisal/-a Florjan »

Florjan napisal/-a:Na ORF ttx je danes objavljena novica, da bodo na DB vlakih menjali klime z večjo kapaciteto. Sedanje klime lahko hladijo do 35 stopinj, novejše pa bodo lahko do 45 stopinj zunanje temperature. Sindikat Tansnet pritiska na vlado, da prispeva več denarja za ta namen. Zamenjava naj bi trajala eno leto. V enem tednu je izpadlo okoli 50 garnitur zaradi klima naprav. Največ težav je bilo na ICE 2. Spominjam se, kako je bilo na naših DMV 711 v začetku 70-tih let. Tudi tam je bila prava savna, ko je klima štrajkala.
Poročilo ravno ne spada v to rubriko, vendar smatram, da lahko priključim tej temi kot nadaljevanje.
Pred dobrim letom smo pisali o težavah pri DB ICE vlakih z klima napravami. Danes pa so v Frankfurtu-Griesheimu odprli novo delavnico za vzdrževanje predvsem ICE- 3 vlakov. Pri izbiri lokacije so upoštevali dejstvo, da je tu največje vozlišče teh vrst vlakov. Zgradili so jo v 18-ih mesecih, vrednost naložbe 40 milijonov €, odprli 100 novih delovnih mest in ima tri tire. "Hala 3" vsebuje komoro za preiskus klima naprav do temperature + 45stopinj Celzija, preiskus el. tokokrogov in delovanjah vseh treh sistemov napajanja, vseh vrst varnostnih naprav in zvez na vozilih katere vozijo v drugih državah (Belgija, Francija, Švica, Avstrija. Žal Slovenije ne omenjajo :( ). V hali je tudi 32 dvigalk za dvig kompletne garniture pri izmenjavi podstavnih vozičkov v "enem koraku". Pri poročilih na nemški televiziji nič ne omenjajo o podražitvah in zamujanju gradnje. Če bi gradil SCT bi otvoritev bila čez ....koliko let in dražja?.
Odgovori