Vročinski val v Nemčiji
Vročinski val v Nemčiji
V Nemčiji imajo trenutno temperature do 40°C zaradi česar so danes ponekod nastajala huda neurja z močnimi vetrovi. Seveda se je zaradi tega podrlo veliko dreves, tudi čez železniške tire.
Vendar največji problem pa je, da so se na nekaterih oz. se še vedno kvarijo klime na ICEjih in tudi drugih vlakih. Posledično so temperature v vlakih tako narasle, da je nekatere potnike zadela vročinska kap, skoraj vsi ostali pa so bili dehidrirani.
http://www.n-tv.de/panorama/Bahn-kaempf ... 37041.html
http://www.n-tv.de/panorama/Gewitter-le ... 42221.html
Vendar največji problem pa je, da so se na nekaterih oz. se še vedno kvarijo klime na ICEjih in tudi drugih vlakih. Posledično so temperature v vlakih tako narasle, da je nekatere potnike zadela vročinska kap, skoraj vsi ostali pa so bili dehidrirani.
http://www.n-tv.de/panorama/Bahn-kaempf ... 37041.html
http://www.n-tv.de/panorama/Gewitter-le ... 42221.html
...
Re: Vročinski val v Nemčiji
Zgleda pogost pojav pri Siemensovih vlakih, na SŽ312 se v tej vročini tudi pogosto kvari klima. Vsaj nekaj oken je potem možno odpreti ...
Re: Vročinski val v Nemčiji
"Simensova lokomotiva je koncipirana za obratovanje do +40 stopinj C.
Od temperature okolja +35 stopinj C naprej, je možno zmanjšanje moči".
...tako piše v navodilih za uporabo...torej
Od temperature okolja +35 stopinj C naprej, je možno zmanjšanje moči".
...tako piše v navodilih za uporabo...torej
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Vročinski val v Nemčiji
Čudno. Jaz letos s klimami na vlakih sploh nimam težav. Celo na Simotih ne.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Vročinski val v Nemčiji
Hehe, bom počakal, da mine ta vroča sezona. Jeseni je itak najlepše.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Vročinski val v Nemčiji
Ne samo da se klime kvarijo pri lokomotivah in garniturah..kvarijo se tudi pri vagonih
Lep pozdrav
Mario
Mario
Re: Vročinski val v Nemčiji
Na ORF ttx je danes objavljena novica, da bodo na DB vlakih menjali klime z večjo kapaciteto. Sedanje klime lahko hladijo do 35 stopinj, novejše pa bodo lahko do 45 stopinj zunanje temperature. Sindikat Tansnet pritiska na vlado, da prispeva več denarja za ta namen. Zamenjava naj bi trajala eno leto. V enem tednu je izpadlo okoli 50 garnitur zaradi klima naprav. Največ težav je bilo na ICE 2. Spominjam se, kako je bilo na naših DMV 711 v začetku 70-tih let. Tudi tam je bila prava savna, ko je klima štrajkala.
Re: Vročinski val v Nemčiji
In sedaj ni nič drugače....Florjan napisal/-a: Spominjam se, kako je bilo na naših DMV 711 v začetku 70-tih let. Tudi tam je bila prava savna, ko je klima štrajkala.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Vročinski val v Nemčiji
Dodatni zaslužek! Enga doberga Jembacha makar JW 4oo (731) pred tunele postavt pa dežurat. Siguren bodo potniki rešeni v manj kot treh urah.
http://www.spiegel.de/reise/aktuell/0,1 ... 51,00.html
http://www.spiegel.de/reise/aktuell/0,1 ... 51,00.html
Re: Vročinski val v Nemčiji
Poročilo ravno ne spada v to rubriko, vendar smatram, da lahko priključim tej temi kot nadaljevanje.Florjan napisal/-a:Na ORF ttx je danes objavljena novica, da bodo na DB vlakih menjali klime z večjo kapaciteto. Sedanje klime lahko hladijo do 35 stopinj, novejše pa bodo lahko do 45 stopinj zunanje temperature. Sindikat Tansnet pritiska na vlado, da prispeva več denarja za ta namen. Zamenjava naj bi trajala eno leto. V enem tednu je izpadlo okoli 50 garnitur zaradi klima naprav. Največ težav je bilo na ICE 2. Spominjam se, kako je bilo na naših DMV 711 v začetku 70-tih let. Tudi tam je bila prava savna, ko je klima štrajkala.
Pred dobrim letom smo pisali o težavah pri DB ICE vlakih z klima napravami. Danes pa so v Frankfurtu-Griesheimu odprli novo delavnico za vzdrževanje predvsem ICE- 3 vlakov. Pri izbiri lokacije so upoštevali dejstvo, da je tu največje vozlišče teh vrst vlakov. Zgradili so jo v 18-ih mesecih, vrednost naložbe 40 milijonov €, odprli 100 novih delovnih mest in ima tri tire. "Hala 3" vsebuje komoro za preiskus klima naprav do temperature + 45stopinj Celzija, preiskus el. tokokrogov in delovanjah vseh treh sistemov napajanja, vseh vrst varnostnih naprav in zvez na vozilih katere vozijo v drugih državah (Belgija, Francija, Švica, Avstrija. Žal Slovenije ne omenjajo ). V hali je tudi 32 dvigalk za dvig kompletne garniture pri izmenjavi podstavnih vozičkov v "enem koraku". Pri poročilih na nemški televiziji nič ne omenjajo o podražitvah in zamujanju gradnje. Če bi gradil SCT bi otvoritev bila čez ....koliko let in dražja?.