Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Dolfe napisal/-a:Na sliki je videti kar hud previs poti. In če tam blizu ni table za prepoved prometa, ali "vožnja na lastno odgovornost", potem voznik dejansko ni kriv. Voznik se lahko zgovarja že na manjkajoči andrejev križ.
Morate vedeti, da so na 24ur.com napisali, da je vlak potiskal avto se kaksnih sto metrov, tako da prehod na sliki verjetno ni tisti na katerem se je zgodila nesreca, ampak je vlak do tega prehoda avto pririnil!
Kot vidite prvo in drugo sliko, sta posneti na drugih lokacijah.
Domnevam, da se je avto zagozdil v odbojnike in so ga kar z vlakom vred potisnili nazaj na isti prehod, kjer je prišlo do trčenja, zaradi lažjega dostopa reševalcev.
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
ivy napisal/-a:
Kot vidite prvo in drugo sliko, sta posneti na drugih lokacijah.
Domnevam, da se je avto zagozdil v odbojnike in so ga kar z vlakom vred potisnili nazaj na isti prehod, kjer je prišlo do trčenja, zaradi lažjega dostopa reševalcev.
Iz tipkovnice si mi vzel. Četrta Maticeva slika tudi kaže na to. Vse kaže na to, da so avto in Fiata potegnili nazaj.
vlak je avto res porival še dobrih 100 metrov, ampak so zaradi nedostopnega terena z reganom potegnili fiata in avto nazaj na prehod, nato pa avto zvezali za tire da so ga ločili od fiata, kajti avto je bil kar močno zagozden pod fiatom
Ko ste me tako lepo podučili, da so avto povlekli nazaj na nesrečni prehod "ž" te kategorije se pa porajajo ena vprašanja. Po zakonodaji, je upravljalec železniške infrastrukture zadolžen za vzdrževanje cestnega prehoda preko železnice, nekaj metrov od osi tira, potemtakem tudi dotične poljske poti. Če ni nikjer nekih znakov o prepovedi prometa z osebnimi vozili bi človek sklepal, da je to potemtakem krivda upravljalca JŽI? Pot ima namreč res precejšen prelom, verjetno težko prevozen z osebnim avtom, posledice so pa vidne. Kakšen je pa sploh status tele nesrečne poti? Je sploh javna pot. Cel kup pravnih vprašanj in verejtno dela za odvetnike.
Za postavitev cestnoprometne signalizacije je odgovoren upravljalec ceste, v tem primeru občina. Upravljalec JŽI jih lahko samo opozori. Prehodi naj bi bili enkrat letno pregledani s strani policije, upravljalca ceste in železnice. Ta prehod(ki je z državnim prostorskim načrtom predviden za ukinitev) se dolga leta ni uporabljal, saj je bil objekt h kateremu vodi zapuščen. Nakar se najde mestna srajca, ki kupi "poceni" nepremičnino, seveda ni vajen voziti relija po strmem ozkem makadamu, nekoliko zgreši prehod, ter obtiči na tiru...
Danes zjutraj, nekaj minut čez osmo uro je na prehodu pri Križevcih na progi Ljutomer-G. Radgona, voznica trčila v lokomotivo v drugi podstavni voziček, pri tem je nasrečo dobila le lažje poškodbe, lokomotiva pa je bila 664-102.
ŽC zanimivo je kar trdijo po tej raziskavi:
-Nearly 50 percent occur at crossings equipped with flashing lights, barrier gates and warning bells.
-Half the time, the driver either fails to stop at the gates or drives around them, thinking he or she can beat the train.
-Most of these accidents occur within 25 miles of the driver's home.
V slovenščini:
-Skoraj 50% nesreč se zgodi na zavarovanih prehodih z utripajočimi lučmi, zapornicami in zvonci
-V polovici primerov vozniki ne uspejo ustaviti, ali obvozijo zapornice......
-Večina nesreč se pripeti v 40 km okolici od doma
Iz tega bi človek sklepal, da smo ravno taki neprilagojeni osli kot Amerikanci.
Ljubitelj napisal/-a:
V slovenščini:
-Skoraj 50% nesreč se zgodi na zavarovanih prehodih z utripajočimi lučmi, zapornicami in zvonci
-V polovici primerov vozniki ne uspejo ustaviti, ali obvozijo zapornice......
-Večina nesreč se pripeti v 40 km okolici od doma
Iz tega bi človek sklepal, da smo ravno taki neprilagojeni osli kot Amerikanci.
LPL
Seveda, saj je skoraj pol Amerike priseljencev, specializantov in turistov iz naših logov.