Ehhh Dolfe, kaj pa jest kot ljubitelj to vem (oz. sem vedel) Zdej vem, naslednjič bo bolje Tenks!Dolfe napisal/-a:Hodnik na Mehu ni nikoli zaklenjen, tudi klučavnice nima.
Gorči, eno je VN (visokonapetostni oddelek, kateri je pod blokado), nekaj povsem drugega pa je hodnik lokomotive, ki povezuje obe strojevodski kabini. In strojevodja se je zatekel vanj.
Žel. nesreče iz časopisnih arhivov .....
Re: Žel. nesreče iz časopisnih arhivov .....
Goran
Re: Kasirana vozila u ZG-u Ljubljana i SZ-u
Kaj pe je bil vzrok tragedijeAH14 napisal/-a:... Zgodilo se je ponoči, vlak je imel postavljen prevoz na zaseden tir. ...
MMG, ali ni imela Borovnica že takrat vgrajene ERSVN
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Kasirana vozila u ZG-u Ljubljana i SZ-u
Prometnikova krivda, mizo so dobili leta 1985.Signal napisal/-a:Kaj pe je bil vzrok tragedijeAH14 napisal/-a:... Zgodilo se je ponoči, vlak je imel postavljen prevoz na zaseden tir. ...
MMG, ali ni imela Borovnica že takrat vgrajene ERSVN
Zadnjič spremenil AH14, dne 07.08.2010, 8:57, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Žel. nesreče iz časopisnih arhivov .....
...uff, sedemdeseta leta in tja do "Divače" 1984 so bila leta "masakra" predvsem zaradi popolne ignorance ZKP (zdrave kmečke pameti) s strani vrhov stroke, ki je popolnoma podlegla politiki... ...
....sredi šestdesetih se je pospešeno začelo modernizirati takrat zelo zastarelo železnico... ....precej prog so ukinili, "križ" pa začeli elektrificirati in ZA SILO opremljati s SVN...... ...npr. postaje na Gorenjki so opremili z ERSVN brez medpostajne odvisnoti, postavili glavne svetlobne signale brez AS, dvignili (podvojili) hitrost vlakov (potniških celo na 100km/h in čez), ukinili pomočnike na lokomotivah, kretnike na postajah, itd.... ...
....skratka: za VSO varnost sta skrbela IZKLJUČNO strojevodja in prometnik... ...s tem, da je prometnika delno varovala postajna ERSVN, varovanje medpostajnega odseka in ugotavljanje celovitosti vlaka pa je bilo popolnoma v njegovih rokah.... ....strojevodja je bil pa "čist natur".... ...100km/h, brez AS, brez pomočnika, brez RDZ-ja, nobenih GSM-ov, megla, vidljivost 50 metrov, itd....
...svoje je dodala še utrujenost, saj so zaradi gospodarske konjukture delavci železnico množično zapuščali in 250 ur/mesec (pa do 300) za strojevodjo ali prometnika ni bila nobena izjema....
...je po vsem zgoraj navedenem sploh kaj čudnega, da je letelo vkup in na kup in po tleh na vseh koncih... ...
....sredi šestdesetih se je pospešeno začelo modernizirati takrat zelo zastarelo železnico... ....precej prog so ukinili, "križ" pa začeli elektrificirati in ZA SILO opremljati s SVN...... ...npr. postaje na Gorenjki so opremili z ERSVN brez medpostajne odvisnoti, postavili glavne svetlobne signale brez AS, dvignili (podvojili) hitrost vlakov (potniških celo na 100km/h in čez), ukinili pomočnike na lokomotivah, kretnike na postajah, itd.... ...
....skratka: za VSO varnost sta skrbela IZKLJUČNO strojevodja in prometnik... ...s tem, da je prometnika delno varovala postajna ERSVN, varovanje medpostajnega odseka in ugotavljanje celovitosti vlaka pa je bilo popolnoma v njegovih rokah.... ....strojevodja je bil pa "čist natur".... ...100km/h, brez AS, brez pomočnika, brez RDZ-ja, nobenih GSM-ov, megla, vidljivost 50 metrov, itd....
...svoje je dodala še utrujenost, saj so zaradi gospodarske konjukture delavci železnico množično zapuščali in 250 ur/mesec (pa do 300) za strojevodjo ali prometnika ni bila nobena izjema....
...je po vsem zgoraj navedenem sploh kaj čudnega, da je letelo vkup in na kup in po tleh na vseh koncih... ...
Re: Žel. nesreče iz časopisnih arhivov .....
V članku se kar večkrat govori o postaji Ponovičegapi_1 napisal/-a:pred kratkim sem v arhivu Večera naletel na članek, ki se nanaša na nesrečo v Ponovičah 1980:
Kolikor je meni znano take postaje ni in je niti ni bilo...
lp iz Zagreba
ZDRU
ZDRU
Re: Žel. nesreče iz časopisnih arhivov .....
Res je, postaje z imenom Ponoviče ni na SŽ. Omenjen bi moral biti le kraj, kot mesto dogodka. Klasična novinarska pač.
Obstaja pa graščina Ponoviče. In neposredno pod to graščino teče železnica. Mesto (graščina) se nahaja med Litijo in Savo.
Obstaja pa graščina Ponoviče. In neposredno pod to graščino teče železnica. Mesto (graščina) se nahaja med Litijo in Savo.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Žel. nesreče iz časopisnih arhivov .....
No, to mi je zelo dobro znano - tam smo v drugi polovici 50-tih let hodili po maslo (ker ga v Litiji ni bilo tako lahko dobiti v prodaji).Dolfe napisal/-a:Obstaja pa graščina Ponoviče. In neposredno pod to graščino teče železnica. Mesto (graščina) se nahaja med Litijo in Savo.
lp iz Zagreba
ZDRU
ZDRU
Gomulka iztirila v Vižmarjih
Pisalo se je leto 69, ko je v ljubljanskih Vižmarjih iztirila gomulka. Kolikor je razvidno iz posnetka, naj bi vlakovni odpravnik premaknil kretnico v ternutku, ko je gomulka že zapeljala čez. Prvotno naj bi gomulko postavil na 3 tir, vendar se je kasneje premislil, in hotel prestaviti na 5 tir.
Posnetek na tem linku. Začne se pri 50 sekundi.
Ima kdo kaj več podatkov
Povezava je popravljena ob 22:24.
Popravek izvršil 541-110
Posnetek na tem linku. Začne se pri 50 sekundi.
Ima kdo kaj več podatkov
Povezava je popravljena ob 22:24.
Popravek izvršil 541-110
Zadnjič spremenil 541-110, dne 27.08.2010, 21:25, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Gomulka iztirila v Vižmarjih
Tale link bo pa napačen, verjetno ti je ostav v računalniku še od tule http://formula.forumup.org/viewtopic.ph ... um=formula
Lp Njec
Lp Njec
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Gomulka iztirila v Vižmarjih
Zadnje tri poste prestavil, da bo podobna tematika na enem mestu.541-110 napisal/-a:Pisalo se je leto 69, ko je v ljubljanskih Vižmarjih iztirila gomulka.....
Mod. Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Žel. nesreče iz časopisnih arhivov .....
Nejc, ja nekaj se je pletlo moji "kišti"....PRESS
P.S. Dolfe hvala za premik.....sicer ni časopisni arhiv, ampak iz logov RTVja.
P.S. Dolfe hvala za premik.....sicer ni časopisni arhiv, ampak iz logov RTVja.
Re: Žel. nesreče iz časopisnih arhivov .....
Vrsta medija niti ni pomembna. Bolj gre za to, da so to dogodki, ki so se zgodili v preteklosti.541-110 napisal/-a: P.S. Dolfe hvala za premik.....sicer ni časopisni arhiv, ampak iz logov RTVja.
Si ne moreš mislit, kako sem pogledal, ko sem videl naslov: "Gomulka iztirila v Vižmarjih"
Zavajanje javnosti. press
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Žel. nesreče iz časopisnih arhivov .....
No,saj ravno ta gomuljka mi ne gre iz glave,ker v kolikor je razlaga dogodka pravilna je bila to bedarija prometnika "par excellence" v zgodovini železnic.
Skratka nerazumljivo neumno
Skratka nerazumljivo neumno
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Žel. nesreče iz časopisnih arhivov .....
V kratkem času po začetku delovanja nove ERSVN okoli leta 1970 se je podobno zgodilo v Litiji le, da se ni prebrnila.