Stran 2 od 6

Re: Kasirana vozila u ZG-u Ljubljana i SZ-u

Objavljeno: 23.07.2010, 22:04
Napisal/-a Jembah
Oba sta umrla...Umrla pa sta zato, ker sta vdihovala apneni prah nakar so jim dali bedaki vodo za pit in se je ta prah v pljucih spremenil v trdno obliko.

Re: Kasirana vozila u ZG-u Ljubljana i SZ-u

Objavljeno: 24.07.2010, 5:38
Napisal/-a Dolfe
Ej, Jembah, krivičen si. Ni ravno vsak bedak, ki hoče pomagati. Zamisli si, kako bi ravnal ti, če bi se znašel v kritični situaciji, strokovne medicinske pomoči pa ne bi bilo pri roki. Bi pustil dušečega se človeka kar mirno crkniti?

Še dohtarji zašuštrajo, le kaj ne bi medicinsko nepodkovan človek, ki v paniki želi pomagati.

Mislim pa, da bi nesrečnika ravno tako umrla, le malce dlje bi trajalo. Apno razžre pljuča.

Re: Kasirana vozila u ZG-u Ljubljana i SZ-u

Objavljeno: 25.07.2010, 20:36
Napisal/-a 1216-001
Jembah napisal/-a:Oba sta umrla...Umrla pa sta zato, ker sta vdihovala apneni prah nakar so jim dali bedaki vodo za pit in se je ta prah v pljucih spremenil v trdno obliko.
Ko dihaš gre zrak in prašni delci v pljuča ,ko piješ gre voda v želodec dve različni poti dva različna organa.

Re: Kasirana vozila u ZG-u Ljubljana i SZ-u

Objavljeno: 26.07.2010, 0:11
Napisal/-a Florjan
1216-001 napisal/-a:
Jembah napisal/-a:Oba sta umrla...Umrla pa sta zato, ker sta vdihovala apneni prah nakar so jim dali bedaki vodo za pit in se je ta prah v pljucih spremenil v trdno obliko.
Ko dihaš gre zrak in prašni delci v pljuča ,ko piješ gre voda v želodec dve različni poti dva različna organa.
Pri prvi pomoči pri vdihavanju in zaužitji apna je potrebno očistiti ustno votlino in popiti le 1 dcl vode in ne povzročati bruhanja, saj v nasprotnem primeru še hitreje pride do zadušitve. Vendar v omenjenem primeru so bile količine prevelike, saj ju je verjetno zasulo z apnom.

Re: Kasirana vozila u ZG-u Ljubljana i SZ-u

Objavljeno: 26.07.2010, 11:45
Napisal/-a Gorchi
Dolfe napisal/-a:
Florjan napisal/-a: Strojevodja in asistent na dizelnu sta umrla, saj sta se zadušila z apnom v prahu. Za lok sta imela uvrščeni (mislim da dve?) cisterni z apnenim prahom, kateri sta po trčenju pristali v Savinji.
Omenjeni dizel je bil Kendi 661, predvidevam?
Florjan napisal/-a:V poletnem času leta 1980(?) je bila na izvozni strani v smeri Laškega nesreča v kateri sta trčila tovorna vlaka "Toplarna" z 342036 in "Kidrič" z 661028(?)...
Dolfe... ;) Je pa res, da pomišljaji manjkajo.

Re: Kasirana vozila u ZG-u Ljubljana i SZ-u

Objavljeno: 26.07.2010, 20:55
Napisal/-a Florjan
Florjan je napisal:
V poletnem času leta 1980(?) je bila na izvozni strani v smeri Laškega nesreča v kateri sta trčila tovorna vlaka "Toplarna" z 342036 in "Kidrič" z 661028(?)..

Šparamo, je pač recesija pa magar pri pomišljajih. :D :D :D. Da bom pošten, naglica. Sicer pa Dolfe dobro ve, da mašin majster ni nikoli v svoji beležki (večinoma platnice od EV-1) delal pomišljajev.

Re: Kasirana vozila u ZG-u Ljubljana i SZ-u

Objavljeno: 27.07.2010, 4:51
Napisal/-a Dolfe
Gorchi napisal/-a: Dolfe... ;) Je pa res, da pomišljaji manjkajo.
Naglica spremljanja teme pač. Ne utrujam se z nepotrebnimi številkami, če to ni potrebno. Pa tudi "pik in vejic" ne berem, nekaterim v veselje. :oops:

"Toplarna" in "Kidrič" sta bila tovorna vlaka in kot takšna označena s pet mestno številko. Če bi šel razčlenjevati ti dve številki, bi seveda opazil, da je v njih ena preveč in skužil zapisan namen. Tako pa sem ju mirno prezrl.
Ni bilo prvič pa zagotovo tudi zadnjič ne. :wink:

MMG, o omenjeni celjski nesreči sem slišal v preteklosti veliko razno raznih zgodbic. Zadovoljen sem, da sem si končno postavil neko pravo sliko o tem nesrečnem ID.

lp
Dolfe

Re: Kasirana vozila u ZG-u Ljubljana i SZ-u

Objavljeno: 01.08.2010, 21:35
Napisal/-a 363
Nekaj malega v Črno belih časih o nesreči leta 1970 v Brestanici(pri 0:40):
http://tvslo.si/#ava2.77344301;;

Upam, da je prava teme, ker je že nekaj govora o nesrečah v preteklosti.


Lp

Re: Kasirana vozila u ZG-u Ljubljana i SZ-u

Objavljeno: 02.08.2010, 12:35
Napisal/-a AH14
Leta 1983 je počilo, vlakovodja umrl, strojevodja hudo ranjen. Zgodilo se je ponoči, vlak je imel postavljen prevoz na zaseden tir. Lokacije mislim, da ne bo težko ugotoviti, vsaj po ozadju sodeč.

Slika

Slika

Sliki sta slabi, saj sta posneti z gsm-om, skeniral na žalost nisem, bilo pa je okoli 10 slik. :(

Re: Kasirana vozila u ZG-u Ljubljana i SZ-u

Objavljeno: 02.08.2010, 12:36
Napisal/-a Nurmi
Borovnica Nočni skok!

Re: Kasirana vozila u ZG-u Ljubljana i SZ-u

Objavljeno: 02.08.2010, 13:35
Napisal/-a Dolfe
Ja. Po pripovedovanju, .... vlakovodja (menda ni bil v službi), je dremal na strojevodskem sedežu, v zadnji kabini Mopeda. Vagoni so "pritisnili" na lokomotivo in naredili fresko iz človeka.
Strojevodja je zbežal v hodnik. Odtrgalo je MG (motor-generator), kateri mu je padel na noge.
Tisto so bila nora leta za železnico, po vsej Jugoslaviji in ne le v Sloveniji.

Re: Kasirana vozila u ZG-u Ljubljana i SZ-u

Objavljeno: 05.08.2010, 8:19
Napisal/-a AH14
1.Nalednje podatke sem izvedel od sodelavcev in prijateljev strojevodje, ki je nasrkal v Nočnem skoku. Vlakovodja je bil v prvi kabini in res ga je stisnilo ob steno, kot je napisal @Dolfe, strojevodja pa je ostal kar za kontrolerjem, kjer mu je močno stisnilo nogo+ostale poškodbe, nato pa se je sam izvlekel iz razbitin (skozi streho) in poklical reševalce iz prometnega urada, saj je prometnik zbežal.

2.Leta 1971, pa je bil v Borovnici še en ID, tovorni vlak z mehom 362-029 je priletel na drug tovorni vlak (naložen s česnom), strojevodja je pristal v hodniku (kabina A), pomočnika pa je stisnilo in ni preživel. Ve kdo še kakšen podatek več?

3.Enkrat okoli leta 1970 (od 1968-1971, ko je bila menjava med elektro in parno/dizel vleko v Rimskih Toplicah) je bila nesreča v Rimskih Toplicah. Strojevodja je dremal na lokomotivi, ko so ga prišli zbuditi, pa je ta potegnil iz postaje. Hkrati je v postajo uvažal dizel. Strojevodjo je stisnilo ob steno, živ je bil dokler niso odmaknili kontrolerja. Lokomotiva pa je bila 342-006. Ve kdo še kakšen podatek več?


P.S.:Če sem pri zadnjih dveh kakšno stvar napisal narobe, se oproščam, me pri dogodku ni bilo zraven.

Re: Žel. nesreče iz časopisnih arhivov .....

Objavljeno: 05.08.2010, 12:01
Napisal/-a Gorchi
Sicer nimam nobenih podatkov o teh nesrečah ampak me pa nekaj zanima. Meh ima ključavnice v kabini A s katerimi se izklopi/vklopi dovod elektrike s strehe v notranjost in če se ne motim, se takrat zaklenejo vlaka v VN oddelku. Ne vem, če je to res, če pa je, pa me zanima, kako je lahko pobegnil iz kabine v hodnik?

Re: Žel. nesreče iz časopisnih arhivov .....

Objavljeno: 05.08.2010, 12:38
Napisal/-a Dolfe
Hodnik na Mehu ni nikoli zaklenjen, tudi klučavnice nima. :wink:

Gorči, eno je VN (visokonapetostni oddelek, kateri je pod blokado), nekaj povsem drugega pa je hodnik lokomotive, ki povezuje obe strojevodski kabini. In strojevodja se je zatekel vanj.

Re: Žel. nesreče iz časopisnih arhivov .....

Objavljeno: 05.08.2010, 21:20
Napisal/-a Glasnik
Pozdravljeni!

Še en zanimiv članek železniške nesreče pri Pesnici in sicer 21.06.1940. Verjetno je bila že na tem forumu ta nesreča omenjena, ampak vseeno...

http://file.si/pfiles/82235/%C5%BDelezn ... 6.1940.pdf

L.p.: Glasnik



Naredil direktno povezavo, mod. Dolfe