Florjan napisal/-a:27.11.1964 je bila dokončana elektrifikacija proge Ljubljana- Jesenice, zato je bila v tistem času skoraj vsakodnevna zapora zaradi montaže voznega voda.
27.11.1978 pa je od Vižmarjev do Sl. Javornika pričela delovati TK (telekomanda).
..hvala za pomoč, @florjan...
...med leti 1964 in 1978 (skoraj 15 let) pa so se vgrajevale najprej postajne ERSVN, novembra 1975 so dali v promet APB Skofja loka- Jesenice in Vižmarje-Medvode, do vključitve TK pa še odseka Me-Šk in Šiška- Vižmarje....
..
...AS (avtostop) se je pojavil z APB-jem, je pa deloval bolj po balkansko...
...balize so večkrat "sekale" na zeleno bodisi pri signalu ali na lokomotivi, tako da jih je bilo OK kaka polovica (tudi vse lok niso imele vgrajene), dokler ni leta - ne vem natančno - 1980 ali '81 - počilo v(pri) Škofji Loki zaradi prevoza US, lok pa je zaradi okvare imela izključeno ASN...
...še isti dan (nedelja) so zamenjali vse pokvarjene signalne balize na Gorenjki in od takrat naprej nobena lok z pokvarjenim ASN ni šla na progo...
...
..kar se pa tiče ID-ja, omenjenega v ČB videu, se je pa po mojih predvidevanjih zgodilo sledeče:
..-prometnik je imel postavljen uvoz za gomulko na tir 3 (glavni prevozni), kje pa je vlak, pa ni videl (imel je samo "avizo" - odhod iz sosednje postaje -, al pa še tega ne), na drugi strani mu je pa najbrž stal kak brzi na US...
...pa je predvideval, da je gomulka še zadosti daleč, da ji lahko "podre" uvoz (referent razlaga o porabljenem števcu TRVp) in je z druge strani postavil uvoz (+ prepeljevalno pot)...
...v tistem trenutku pa je gomulka že 100 km/h prišibala mimo US (ASN-a ni bilo) kao v "premo" na tir 3, kretnica pa se je zaradi druge komande že ali še obračala in ..................
...
....imate prav, skrajno bedasto, ampak - naprave so bile nove, izkušenj ni bilo in kar dolgo je trajalo, da se je vse skupaj uredilo....