Zaključek omenjene nesreče bo verjetno podoben kot v Divači, kjer ni bilo denarja za ASN, po nesreči se je pa hitro našel. Sindikat Nemških strojevodij je krivdo naložil zgrešeni investicijski politiki. Šef Gruber je zagotovil, da se bo takoj pričelo vgrajevati AS naprave in da ne bodo čakali na Zvezno ministrstvo za promet.
Dispečer naj bi obvestil po radio zvezi strojevodji vlakov o nevarnosti in takojšni ustavitvi. Pot. vlak je pred nesrečo zmanjšal hitrost iz 98km/h na 70/km/h tov. vlak pa na 68/km/h. Tov vlak VPS-a je bil teže 2700 ton in je prevažal apno za železarno Salzgitter-katere je tudi hčerinsko tranportno podjetje VPS (Verkehrsbetriebe Peine-Salzgitter). Če pa koga zanima kaj več o VPS pa na Wikipediji:
http://de.wikipedia.org/wiki/Verkehrsbe ... reckennetz
"Kupček" v Nemčiji
Re: "Kupček" v Nemčiji
Zanimivo je, da so na nekaterih vzhodnonemških postajah, zavarovanimi z el.-mehanskimi bločnimi napravami, vgrajevali balize ASN ob likovnih signalih.tejam napisal/-a:Človek iz Thalesa mi je povedal, da je šlo res za napako strojevodje. Zaradi megle ni videl signala. Kot sem ga razumel, proga namreč ni opremljena z avtostop napravami, saj je to nekdanja Vzhodna Nemčija in je v tem delu infrastruktura še zelo zastarela.
Še to, napredek je šel v to smer, da so marsikje likovne signale opremili z el.-motornimi pogoni.
Ne samo, da ni bil vgrajena ASN. 'A' stran postaje je bila še vedno vključena v staro el.-mehansko bločno napravo (likovni UsA). 'Sežanski' in 'koperski' del pa sta bila že vključena v novo ERSVN.Florjan napisal/-a:Zaključek omenjene nesreče bo verjetno podoben kot v Divači, kjer ni bilo denarja za ASN, po nesreči se je pa hitro našel.
...
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal