Danes se je reševalo tisti vagon, ki je na slikah ostal nad prepadom. Lokomotiva 661-164 ga ni mogla potegniti ven, ker je drselo. NAto je še prišla 643 tako da so dve lokomotive vlekle ven raztovorjen vagon. Če bo prišlo do dežja in povečanega vodstaja reke Ljubljanice pa bo zalilo lokomotivo. Drugi problem pa je, ker je teren na tem območju izredno nepredvidljiv, saj je peščen nasip, ki pa zelo rad drsi.Dolfe napisal/-a:Hm, Nurmi, pozabi na vlak kot vlak. To je le administracijska fora, s katero si tovorni promet in vodenje prometa prikazujeta in obračunavata svoje delo.
Po postajnem poslovnem redu se redno servisira prestavitev vlakov iz enega mesta postaje, na drugega. Pri tem se mora obvezno opraviti tudi skrajšani zavorni preizkus, katerega opravita premikalno osebje in strojevodja. Tudi v tem primeru se je, saj je obvezno potrebno preveriti delovanje zavore sklepnemu vagonu. Sicer je kasneje kup komplikacij, vključno z zamudo vlaka. Drugo vprašanje pa je, koliko voz je dejansko zaviralo ter zakaj niso.
MMG, bojda pripravljajo teren za tirno dvigalo. Jutri naj bi dvignili nesrečno Đurico iz mnogo prerane ji jame.
lp
Dolfe
Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Tin€ napisal/-a:Dolfe, nič čudnega ni da je Đura prebila vse kar ji je bilo na poti, saj gre za "super lokomotivo", če ne verjamete si poglejte kaj že v naslovu pišejo o njej http://www.slovenskenovice.si/clanek/141154 . Očitno je šlo za super nabildano lokomotivo, katera je skorajda podvojila svojo (mišično maso) težo.Dolfe napisal/-a: Jutri naj bi dvignili nesrečno Đurico iz mnogo prerane ji jame.
Še dobro, da niso koga kaznovali zaradi prevelikega njenega osnega pritiska (25t/os ). Glede na "svojo" maso ni nič čudnega da je ona dobesedno rušila vse pred seboj. Njena "jama" pa je žal ...
Ta informacija je posledica tega, ker dajejo padatke takšni, ki ne poznaj tehničnih podatkov. To se je videlo včeraj, ko je tiskovni predstvanik natolceval o količini goriva. To je pa krivda vleke, ker ni pravočasno oziroma sploh ni preverila podatkov in jih possredovala naprej. Takšna anarhija in koliko se zanimajo za delo pa se vidi v teh primerih. Zato tistih podatkov o 100 tonah je pravilen podatek, da je skupna masa lokomotive in še zadnjega vagona, katera je naslonjena na drevje nekje pravilen. Ko drevje popusti bo padlo vse v reko.
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Dolfa toliko ne poznam tehnoloških procesov dela v Zalogu.Verjetno še ena protipredpisnih "javnih skrivnosti" na SŽ,ki pa tečejo dokler se ne zgodi slednje.Je pa pizdarija zadosti velika,da so se stresli fotelji vse do Vlačiča.In če je bil kdaj čas za spremembe,je to sedaj.Na bolje seveda.Hitrosti se večajo,vlaki so vse daljši in težji.Infrastruktura je zastarela in dotrajana,predpisi togi in okorni.Da bi se vse te pomankljivosti nekako skompenzirale z vsaj približno rednim in tekočim prometom.Smo zaposleni prevzeli na svoja pleča z delom "po domače" velik del odgovornosti.Mogoče so minute za streznitev,konsolidacijo in celo beli štrajk.To je bila samo napoved dosti hujše katastrofe,ki že leta visi v zraku,ampak vsi tiščimo glave v blazine.In čakamo saj ne bo počilo,če pa že bo,upam da ne meni.Murphy,ki smo si ga zakuhali na železnici čisto sami.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Objavi Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Hm, Nurmi, pozabi na vlak kot vlak. To je le administracijska fora, s katero si tovorni promet in vodenje prometa prikazujeta in obračunavata svoje delo.
Po postajnem poslovnem redu se redno servisira prestavitev vlakov iz enega mesta postaje, na drugega. Pri tem se mora obvezno opraviti tudi skrajšani zavorni preizkus, katerega opravita premikalno osebje in strojevodja. Tudi v tem primeru se je, saj je obvezno potrebno preveriti delovanje zavore sklepnemu vagonu. Sicer je kasneje kup komplikacij, vključno z zamudo vlaka. Drugo vprašanje pa je, koliko voz je dejansko zaviralo ter zakaj niso.
MMG, bojda pripravljajo teren za tirno dvigalo. Jutri naj bi dvignili nesrečno Đurico iz mnogo prerane ji jame.
lp
Dolfe
Točno to kar je napisal Dolfe-administrativne fore ,kolkor je meni znano imata prestavljalne vlake-70/// samo Zalog in Koper za prestavitve premikanih sestavov iz luke na GPP.V bistvu pa so že sestavljeni vlaki,vender se opravlja premikalna vožnja in za ZP odgovarja vodja premika
Hm, Nurmi, pozabi na vlak kot vlak. To je le administracijska fora, s katero si tovorni promet in vodenje prometa prikazujeta in obračunavata svoje delo.
Po postajnem poslovnem redu se redno servisira prestavitev vlakov iz enega mesta postaje, na drugega. Pri tem se mora obvezno opraviti tudi skrajšani zavorni preizkus, katerega opravita premikalno osebje in strojevodja. Tudi v tem primeru se je, saj je obvezno potrebno preveriti delovanje zavore sklepnemu vagonu. Sicer je kasneje kup komplikacij, vključno z zamudo vlaka. Drugo vprašanje pa je, koliko voz je dejansko zaviralo ter zakaj niso.
MMG, bojda pripravljajo teren za tirno dvigalo. Jutri naj bi dvignili nesrečno Đurico iz mnogo prerane ji jame.
lp
Dolfe
Točno to kar je napisal Dolfe-administrativne fore ,kolkor je meni znano imata prestavljalne vlake-70/// samo Zalog in Koper za prestavitve premikanih sestavov iz luke na GPP.V bistvu pa so že sestavljeni vlaki,vender se opravlja premikalna vožnja in za ZP odgovarja vodja premika
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Evo draganm! Zdaj so jih dobili administrativno po pički! Tale je plaval v Ljubljanici,naslednji bo pa v morju!draganm napisal/-a:Objavi Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Hm, Nurmi, pozabi na vlak kot vlak. To je le administracijska fora, s katero si tovorni promet in vodenje prometa prikazujeta in obračunavata svoje delo.
Po postajnem poslovnem redu se redno servisira prestavitev vlakov iz enega mesta postaje, na drugega. Pri tem se mora obvezno opraviti tudi skrajšani zavorni preizkus, katerega opravita premikalno osebje in strojevodja. Tudi v tem primeru se je, saj je obvezno potrebno preveriti delovanje zavore sklepnemu vagonu. Sicer je kasneje kup komplikacij, vključno z zamudo vlaka. Drugo vprašanje pa je, koliko voz je dejansko zaviralo ter zakaj niso.
MMG, bojda pripravljajo teren za tirno dvigalo. Jutri naj bi dvignili nesrečno Đurico iz mnogo prerane ji jame.
lp
Dolfe
Točno to kar je napisal Dolfe-administrativne fore ,kolkor je meni znano imata prestavljalne vlake-70/// samo Zalog in Koper za prestavitve premikanih sestavov iz luke na GPP.V bistvu pa so že sestavljeni vlaki,vender se opravlja premikalna vožnja in za ZP odgovarja vodja premika
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
.Nurmi napisal/-a:draganm napisal/-a:Objavi Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Hm, Nurmi, pozabi na vlak kot vlak. To je le administracijska fora, s katero si tovorni promet in vodenje prometa prikazujeta in obračunavata svoje delo.
Evo draganm! Zdaj so jih dobili administrativno po pički! Tale je plaval v Ljubljanici,naslednji bo pa v morju!
Glede tvoje administrativno po pički ti lahko povem, da so na istem mestu bili primeri, ko je vlak bil pirpeljan tako, kot navajate in je prišlo do samodejnega odvrtja in je vlak pobegnil v isti zaključek tira in sreča v nesreči je bilo, da ni uvažal vlak iz smeri LAZ. No tukaj pa je prevara, ko zaščitijo sebe. Ta nesreča je pa pika na I. Tukaj morajo odgovarjati tisti, ki kršijo predpise. Strojevodja je bil natančen. Zato se 24 ur išče kako bi prikrili nepravilnosti. Lokomotiva in vagon pa sta pod zaščito.
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Tisti,ki smo že nekaj časa na glajzih vemo kako bo šlo naprej.Če ne bo korenitih sprememb,se bo podpisala okrožnica,14 dni bo vse stalo ker se bo delalo strogo po PS,potem pa vse po starem.Je pa tukaj še veliko stvari,katere bi morali reševati vrli sindikati.Od mobinga,pritiska na delavce k zavestnemu kršenju predpisov,.......cel kup dreka,s katerim si nobenen noče mazati rok.O tem kje drugje.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Dare, s tvojim pisanjem se seveda strinjam, samo v enem delu, pa nekaj matematično ne štima. Lokomotiva 66 ton, se pravi manjka še 34 ton do 100-tih. Tak štiriaksar kot je bil za to Đuro, pa lahko ima skupno maso, ob predpostavki da gre za max osno obremenitev20t/os, kar 80 ton.dare20 napisal/-a: Ta informacija je posledica tega, ker dajejo padatke takšni, ki ne poznaj tehničnih podatkov. To se je videlo včeraj, ko je tiskovni predstvanik natolceval o količini goriva. To je pa krivda vleke, ker ni pravočasno oziroma sploh ni preverila podatkov in jih possredovala naprej. Takšna anarhija in koliko se zanimajo za delo pa se vidi v teh primerih. Zato tistih podatkov o 100 tonah je pravilen podatek, da je skupna masa lokomotive in še zadnjega vagona, katera je naslonjena na drevje nekje pravilen. Ko drevje popusti bo padlo vse v reko.
Novinarji so se ušteli (nasedli informaciji) glede teže. Seveda mora biti "BUM" informacija saj se v nasprotnem ne bere.
Zadnjič spremenil Tin€, dne 21.02.2011, 17:03, skupaj popravljeno 1 krat.
Tine
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Ali ni na istem mestu kakšno dobro leto dni nazaj iztiril nek vagon, ki ga je nazaj povlekel kenedi 661-164 Mislim da je bil nekje objavljen nek video kako so ga povlekli nazaj iz štuca, ampak ne najdem linka!
Lep pozdrav!
Robert
Robert
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Res je bil 164.-Robert- napisal/-a:Ali ni na istem mestu kakšno dobro leto dni nazaj iztiril nek vagon, ki ga je nazaj povlekel kenedi 661-164 Mislim da je bil nekje objavljen nek video kako so ga povlekli nazaj iz štuca, ampak ne najdem linka!
Verjetno si mislil na tega in na tega. Pobrano iz teme, ki je tukaj.
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Če gledaš slike iz vseh kotov boš videl, da vagon ni polno naložen in je že del tovora rasut. Sam menim, da je skupna masa vagona in lokomotive, katera je brez podstavkov in tako naj bi bila skupna masa 100 ton. toliko o moji oceni teh 100 ton in ne teži lokomotive 100 ton. Pa da ne bomo točni je to približna ocena.Tin€ napisal/-a:dare20 napisal/-a:
Dare, s tvojim pisanjem se seveda strinjam, samo v enem delu, pa nekaj matematično ne štima. Lokomotiva 66 ton, se pravi manjka še 34 ton do 100-tih. Tak štiriaksar kot je bil za to Đuro, pa lahko ima skupno maso, ob predpostavki da gre za max osno obremenitev20t/os, kar 80 ton.
Novinarji so se ušteli (nasedli informaciji) glede teže. Seveda mora biti "BUM" informacija saj se v nasprotnem ne bere.
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
-Robert- napisal/-a:Ali ni na istem mestu kakšno dobro leto dni nazaj iztiril nek vagon, ki ga je nazaj povlekel kenedi 661-164 Mislim da je bil nekje objavljen nek video kako so ga povlekli nazaj iz štuca, ampak ne najdem linka!
Res je. Vlakovni kompoziciji je pospustila zavora in brez lokomotive je sama pobegnila in pristala na istem mestu kot v tem primeru.
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Ja zajebano je pritegniti ročne in pritrdilne,ali pa vsaj podložiti coklo.Človek se prešvica,to pa ni zdravo.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Nurmi jaz pravim ,da se jim samo reče"prestavljalni vlaki"zaradi komercijale.V resnici pa je navaden premik,(v Kopru tudi ni druge možnosti)Vlak je samo formiran računalniško -niso pa na terenu obrnjena menjala ,izračunana zavrta masa,opravljen zavorni preizkus "A"....niti v od vlaka - navaden premik,kdo je pa zdej kriv se nebi spuščal,če pa se to v Zalogu pogosto dogaja v tem štucu ,bi se pa nekdo drugi mogu zamislit pa kaj spremenit.
lep pozdrav
lep pozdrav
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Potem lahko imate v Kopru 50 vlakov na dan,prvo potiskajo premikalni sestav pod cifro,potem ga pa še pretrasirajo v ta pravo cifo.Dobro računico imajo naši za statistiko nabivat.Ni čudno da promet raste.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!