Ta laični račun morda drži....a le na papirju v pisarni in na tvoji mizi, ki se premakne le , če nerodno vstaneš. Ko te zadaj pritisne masa vlaka...pa četudi je hitrost le 10 km/h...ga ni "boga ni brata" , da se ustavi razdejanje.Ljubitelj napisal/-a: Ni čisto res tako, kratek premislek in osnovni fizikalni račun pove naslednje:
1) hitrost vlaka 5 m/s (18 km/h, dober približek delu v Zalogu)
2) masa vlaka po podatkih 1300 ton
3) približna adh. sila 642/643 20% x 65 ton = 13 ton, pri tem predpostavimo da lokomotiva pri zaviranju z nizkimi hitrostmi izkoristi vso adhezijsko silo
4) lokomotiva zavira s cca 1% težnega pospeška, omejimo se na vodoravno progo, oziroma padec izniči tekalni upor
5) sledi zavorna pot pri hitrosti zelo zmernega kolesarja celih 125 m.
Reagan, Kenedy sta 2x težja, torej bi pod istimi predpostavkami ustavila vlak na 50% razdalji, torej 70 m.
To je laični izračun, ki pa ne bi smel biti daleč od resnice. Od posvečenih na forumu bi pa bilo dobro izvedeti v čem predpostavke ne drže.
MMG- spomin me opomni na podoben primer v Celju, kjer je masa vlaka stisnila prikolico Fiata v tir osem in jo katapultiralo v zrak, nkar je pristala na vagonu mimovozeče Emone.....
Če je verjeti komu je izjavi tega strojevodje , ki je govoril na TV-ju. Na premiku ima več kilometrov kot ti na kolesu....Ljubitelj napisal/-a:Sigurno pa ne velja izjava nekega strojevodje na TV, da se vlaka z lokomotivo ne da zavirati.
LPL