Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
nekaj takega ,samo da jih je z temi vlaki 100
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Sem šel malo pofirbcat danes....po videnem sem še bolj prepričan, da se je končalo najboljše kar se je lahko....ne upa si niti pomisliti kaj bi bilo, če se vagon ne bi zataknil ob most.... mislim, da bi bil kup pod mostom še večji in s tem možnosti preživetja v lokomotivi nične....
od nesrečne Đurice je ostalo le nekaj delov za "donacijo..."
danes so odvlekli zgornji vagon...
....in tam kjer je nekoč bila nekakšna kabina....
od nesrečne Đurice je ostalo le nekaj delov za "donacijo..."
danes so odvlekli zgornji vagon...
....in tam kjer je nekoč bila nekakšna kabina....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Te razbitine me pa zdaj že malo spominjajo na letalsko nesrečo.
Tam ostane več ali manj vse nerazpoznavno
Tam ostane več ali manj vse nerazpoznavno
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Še vedno si ne morem predstavljati, kako jo je uspel strojevodja odnesti samo s praskami (upam da je vse v redu z njim!), ko pa od uboge mašine ni ostalo nič! Je kabina kako posebej ojačana ali kaj podobnega? Ali je šlo res samo za veliko srečo v nesreči?
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Nobene dodatne ojačitve ni. Pri takšni sili tudi ni konstrukcije, niti materijala, ki bi se ji lahko uprla.tango napisal/-a: Je kabina kako posebej ojačana ali kaj podobnega? Ali je šlo res samo za veliko srečo v nesreči?
Strojevodja je imel neizmerno srečo, lahko pa se reče tudi tako - usojeno mu je bilo.
MMG, Kabina je tako zmaličena, da ne morejo priti niti do tahografa (črne skrinjice - po novinarsko).
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Strojevodja se je lahko edino rešil tako, da je pobegnil preko privat dvorišča na ZAloško in od tam v KC LJ. Ko so ponoči gledali takoj po dogodku so vsi viseli na mostu, ker do lokomotive ni bila mogoča pot ampak po brežini Ljubljanice po ribiški potki iz ZAloškega mosta (cestnega).tango napisal/-a:Še vedno si ne morem predstavljati, kako jo je uspel strojevodja odnesti samo s praskami (upam da je vse v redu z njim!), ko pa od uboge mašine ni ostalo nič! Je kabina kako posebej ojačana ali kaj podobnega? Ali je šlo res samo za veliko srečo v nesreči?
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Saj vem, da je še prezgodaj ugibati o hitrosti, s katero je đura prebila štuc. Ali mislite, da je hitrost presegala 25km/h?
Pa bi se vlak sploh ustavil, če bi imel še 500 m tira, glede na to, da je proga v padcu 3 promile?
Pa bi se vlak sploh ustavil, če bi imel še 500 m tira, glede na to, da je proga v padcu 3 promile?
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Ej, Dare, tole si pa napisal tako, kot da ga je rešil pobeg na privatno dvorišče, kar pa seveda ni res. Tam preko je bila morda le pot nazaj v civilizacijo in v življenje. Po tistem pač, ko se je vse umirilo.
@tango je spraševal o stanju strojevodske kabine.
@tango je spraševal o stanju strojevodske kabine.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Zgolj ugibam, vlak je imel skoraj zagotovo kakšen km/h manj kot 20 km/h.Regan 664 napisal/-a:Saj vem, da je še prezgodaj ugibati o hitrosti, s katero je đura prebila štuc. Ali mislite, da je hitrost presegala 25km/h?
Pa bi se vlak sploh ustavil, če bi imel še 500 m tira, glede na to, da je proga v padcu 3 promile?
Vlaku je zmanjkalo morda 100 ali kvečjemu 200 metrov. Sicer pa, od mostu proti Lazam je padec občutno manjši. Zdi se mi, da le še 1‰.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Morebiti eno neumno vprašanje, oziroma naivno:
Glede na to, da je bil premik, verjetno hitrost ni bila velika (predvidevam). Strojevodja je morda že prej opazil, da se ne bo uspel pravočasno ustaviti. Ali ne bi bilo morda pametno v takem iskočiti iz lokomotive, predvsem pa premikač? Kaj več storiti na lokomotivi ni mogel.
Sicer, lahko je takole za računalnikom razvijati razne teorije, kako se je pa zadeva odvijala in kakšne so bile možnosti za skok, pa vesta strojevodja in premikač.
Lep dan
Tomaž
Glede na to, da je bil premik, verjetno hitrost ni bila velika (predvidevam). Strojevodja je morda že prej opazil, da se ne bo uspel pravočasno ustaviti. Ali ne bi bilo morda pametno v takem iskočiti iz lokomotive, predvsem pa premikač? Kaj več storiti na lokomotivi ni mogel.
Sicer, lahko je takole za računalnikom razvijati razne teorije, kako se je pa zadeva odvijala in kakšne so bile možnosti za skok, pa vesta strojevodja in premikač.
Lep dan
Tomaž
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
se strinjam...pri Peclju se proga zravna in bi se zagotovo ustavil....če je le en vagon zaviral...lokomotiva je sigurno.Dolfe napisal/-a:Zgolj ugibam, vlak je imel skoraj zagotovo kakšen km/h manj kot 20 km/h.Regan 664 napisal/-a:Saj vem, da je še prezgodaj ugibati o hitrosti, s katero je đura prebila štuc. Ali mislite, da je hitrost presegala 25km/h?
Pa bi se vlak sploh ustavil, če bi imel še 500 m tira, glede na to, da je proga v padcu 3 promile?
Vlaku je zmanjkalo morda 100 ali kvečjemu 200 metrov. Sicer pa, od mostu proti Lazam je padec občutno manjši. Zdi se mi, da le še 1‰.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Glede na dokaj pogoste izredne dogodke na nesrečnem štucu imam en predlog, ki se mi je porodil ob vožnji čez Korensko sedlo:
"Bremsweg",
torej sprememba nagiba tira iz -0,3% v +0,3%, mogoče pa še kaj več, samo da potem ne bi odšlo nazaj.....
Mogoče bi pa to kaj pomagalo, če se za uspešnost delovanja zavor izve po izjavah strokovnjakov šele ob prvem zaviranju.
Seveda pa bi bila edina prava rešitev preureditev postaje, Lj.-vozlišča, da bi vlaki izvažali vsi v eno smer (ZM) in ustrezna ločna povezava. To bi med brati prihranilo mnogo € obratovalnih stroškov.
LPL
"Bremsweg",
torej sprememba nagiba tira iz -0,3% v +0,3%, mogoče pa še kaj več, samo da potem ne bi odšlo nazaj.....
Mogoče bi pa to kaj pomagalo, če se za uspešnost delovanja zavor izve po izjavah strokovnjakov šele ob prvem zaviranju.
Seveda pa bi bila edina prava rešitev preureditev postaje, Lj.-vozlišča, da bi vlaki izvažali vsi v eno smer (ZM) in ustrezna ločna povezava. To bi med brati prihranilo mnogo € obratovalnih stroškov.
LPL
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
A bo ljubljanska MRS kaj fotografirala stanje na terenu?
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Sem bil včeraj tam, Tono. Policija čuva mesto dogodka ...verjetno pa bi se dalo kaj "zmenit".Tono napisal/-a:A bo ljubljanska MRS kaj fotografirala stanje na terenu?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Ja, to tudi meni ni jasno. Premikač je sicer izskočil, strojevodja pa je vztrajal, kot kapitan Titanika - do samega kraja, čeprav ni bil kriv nastale situacije.Tomy napisal/-a:...Strojevodja je morda že prej opazil, da se ne bo uspel pravočasno ustaviti. Ali ne bi bilo morda pametno v takem iskočiti iz lokomotive, predvsem pa premikač? Kaj več storiti na lokomotivi ni mogel.
Lep dan
Tomaž
Me pa tudi zanima, zakaj prometniki niso preprečili katastrofe ker načeloma bi jo lahko. Res pa je, da ne vem, kaj jim v takšni situaciji velevajo predpisi in postajni poslovni red.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!