Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Nesreče v železniškem prometu - trčenja vlakov
Ob 2.46 je na železniški progi med Zalogom in Lazami v občini Ljubljana dizelska lokomotiva naletela na kompozicijo vagonov. Lokomotiva je iztirila tik ob reki Ljubljanici in iz nje izteka gorivo. V naletu je bil poškodovan strojevodja. V lokomotivi je približno 2.000 litrov dizelskega goriva. Gasilci GB Ljubljana bodo skušali preprečili onesnaženje.Slovenske železnice pa bodo zagotovile cisterno za prečrpavanje goriva. Lokomotiva je težko dostopna, saj je tik ob reki Ljubljanici. (vir SPIN)
Glede na vsebino, spremenil naslov teme.
Mod. Dolfe
Ob 2.46 je na železniški progi med Zalogom in Lazami v občini Ljubljana dizelska lokomotiva naletela na kompozicijo vagonov. Lokomotiva je iztirila tik ob reki Ljubljanici in iz nje izteka gorivo. V naletu je bil poškodovan strojevodja. V lokomotivi je približno 2.000 litrov dizelskega goriva. Gasilci GB Ljubljana bodo skušali preprečili onesnaženje.Slovenske železnice pa bodo zagotovile cisterno za prečrpavanje goriva. Lokomotiva je težko dostopna, saj je tik ob reki Ljubljanici. (vir SPIN)
Glede na vsebino, spremenil naslov teme.
Mod. Dolfe
Življenje se ne meri s številom vdihov, ki jih naredimo, temveč s trenutki, ki nam dih vzamejo.
Re: Trčenje in iztirjenje lokomotive med Zalogom in Lazami
Tole pa nekako ne sede. Edino kar mi pade na pamet je, da je tretja premikalka prebila štuc, pri tem, ko je v izvozno skupino vlekla vlak. Samo na tem kraju je Ljubljanica v neposredni bližini postajnih tirov.
Je pa tisti "grudobran" izza štuca prestal že kar nekaj takšnih navalov silne tonaže.
Bomo videli, kaj porečejo naši poročevalci iz terena, če niso zaspali jutra.
Je pa tisti "grudobran" izza štuca prestal že kar nekaj takšnih navalov silne tonaže.
Bomo videli, kaj porečejo naši poročevalci iz terena, če niso zaspali jutra.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Trčenje in iztirjenje lokomotive med Zalogom in Lazami
V nesreči sta se po zadnjih podatkih dve osebi lažje poškodovali.
Glede na to da se je to dogajalo sredi noči, so verjetno naši terenci spali, razen, če so 24 ur v pripravljenosti.
24 ur
Glede na to da se je to dogajalo sredi noči, so verjetno naši terenci spali, razen, če so 24 ur v pripravljenosti.
24 ur
Zadnjič spremenil scrtica, dne 20.02.2011, 9:13, skupaj popravljeno 1 krat.
Življenje se ne meri s številom vdihov, ki jih naredimo, temveč s trenutki, ki nam dih vzamejo.
Re: Trčenje in iztirjenje lokomotive med Zalogom in Lazami
Sicer, zgolj ugibam. ID bi se po mojih predvidevanjih moral zgoditi na tem mestu. Natančneje, tukaj.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Trčenje in iztirjenje lokomotive med Zalogom in Lazami
Ni opravičila. Srčen forumaš bi moral stati tam že pred dogodkom in pred Chuckom Norrisom.scrtica napisal/-a: Glede na to da se je to dogajalo sredi noči, so verjetno naši terenci spali, razen, če so 24 ur v pripravljenosti.
Cokla afne gunga na ptujskem kurentovanju, doma pa mu miši plešejo.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Trčenje in iztirjenje lokomotive med Zalogom in Lazami
Kot je razvidno iz SPIN-a je bil dogodek prijavljen iz te hiše.
Po tem članku je pa vse že bolje jasno.
http://www.zurnal24.si/crna-kronika/lj- ... 899/clanek
Sklepam, pa da je bila ovira saj je pomočnik skočil iz vlaka, če je bilo na odprti progi.
Se pa bolj nagibam na @Dolfetovo teorijo in je bil na Đuri premikač.
Re: Trčenje in iztirjenje lokomotive med Zalogom in Lazami
Cepi, iz katere hiše? Nič ne vidim, le eno ikono avtomobila, pred Lazami.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Trčenje in iztirjenje lokomotive med Zalogom in Lazami
Točno iz tiste hiše na kateri je avto. Ta oznaka pomeni prometno nesrečo.
Direktna povezava:
http://spin.sos112.si/spin2/Javno/GIS/G ... rikaz.aspx
Če klikneš na ikon se ti odpre sporočilo.
Direktna povezava:
http://spin.sos112.si/spin2/Javno/GIS/G ... rikaz.aspx
Če klikneš na ikon se ti odpre sporočilo.
Re: Trčenje in iztirjenje lokomotive med Zalogom in Lazami
Isup pravi nalet pri premiku,Đura in premikalni sestav.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Trčenje in iztirjenje lokomotive med Zalogom in Lazami
Nič jasno. Odprta proga itd, kar je domala neverjetno, ... Ljubljanica daleč - predaleč. Počakajmo malo, da izvemo.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Trčenje in iztirjenje lokomotive med Zalogom in Lazami
Bravo, Nurmi. Torej je le šlo za premik v Zalogu.Nurmi napisal/-a:Isup pravi nalet pri premiku,Đura in premikalni sestav.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Trčenje in iztirjenje lokomotive med Zalogom in Lazami
Dolfa bo tvoja mikrolokacija kar držala.Tempa namesto na progo v štuc.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Trčenje in iztirjenje lokomotive med Zalogom in Lazami
In napaka operaterja na ReCo Ljubljana glede lokacije.
Re: Trčenje in iztirjenje lokomotive med Zalogom in Lazami
Daj da vas ne držim v negotovosti!
Premik vl.70112 iz tira 34 smerne skupine na tir 8 izvozne proti tiru 10a nalet v štuc.Lok 643-011 + 3 vagoni iztirili.
Premik vl.70112 iz tira 34 smerne skupine na tir 8 izvozne proti tiru 10a nalet v štuc.Lok 643-011 + 3 vagoni iztirili.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Trčenje in iztirjenje lokomotive med Zalogom in Lazami
Nurmi, moraš vedeti, kakšno delo se opravlja na tem mestu.
Namreč, III.premikalka vlači izgotovljene vlake za smer proti Ljubljani, iz smerne skupine, katera je pod drčo, v izvozno skupino. Ko se zadniji vagon umakne izza izvoznega signala, mu pustijo prostora še za lomotivo, nato pa ga ustavijo. Vlak zavarujejo proti samopremaknitvi, premikalko odpnejo, katera se potem umakne v omenjeni štuc. Nato se le-ta po prostem tiru vrne nazaj, po novo porcijo.
Zgodilo se je že, pa ne malokrat, da so pri spenjanju dali premalo vagonov "pod zrak" in opravili površen zavorni preizkus. Potem ostane kot edini rešitelj le še omenjeni "vojaški grudobran". Res pa je tudi, da je do sedaj dobro opravil svojo funkcijo. Namreč, prvič slišim, da je šel sestav kar do Ljublanice. Ponavadi se je ustavilo dosti prej.
Namreč, III.premikalka vlači izgotovljene vlake za smer proti Ljubljani, iz smerne skupine, katera je pod drčo, v izvozno skupino. Ko se zadniji vagon umakne izza izvoznega signala, mu pustijo prostora še za lomotivo, nato pa ga ustavijo. Vlak zavarujejo proti samopremaknitvi, premikalko odpnejo, katera se potem umakne v omenjeni štuc. Nato se le-ta po prostem tiru vrne nazaj, po novo porcijo.
Zgodilo se je že, pa ne malokrat, da so pri spenjanju dali premalo vagonov "pod zrak" in opravili površen zavorni preizkus. Potem ostane kot edini rešitelj le še omenjeni "vojaški grudobran". Res pa je tudi, da je do sedaj dobro opravil svojo funkcijo. Namreč, prvič slišim, da je šel sestav kar do Ljublanice. Ponavadi se je ustavilo dosti prej.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!