Re: Iztirjenje v tovorni postaji Ljubljana - Zalog
Objavljeno: 01.03.2011, 11:28
LJ363 napisal/-a:Še nekaj, zdi se mi, da sta obe fotografiji obrnjeni levo-desno. Mislim da je tale lokomotiva pristala na istem mestu, kot tokrat Džura. Lahko pa se tudi motim?
Takole je s tem izrednim dogodkom. S coklo sva staknila glavi in malce prešudirala črno beli sliki. Soglasen zaključek je, da mesto te nesreče ni v Zalogu, niti v bližnjem, 2 km oddaljenem Podgradu. Kot rahel dokaz lahko poslužita tudi spodnji fotografiji, ki sta bili narejeni kašni štiri leta nazaj.Tono napisal/-a:V raziskovalne svrhe in s ciljem skrajšanja mojega požarstva zaradi prespanega zondercuga, pokorno javljam, da sem z Dlib ukradel tisti dve sliki ter jih prezrcalil. Ugotovitev, da sta bili sliki obrnjeni, bo kar prava. Detajli krmilnega vzvodovja ob kotlu 03 to hipotezo potrjujejo.
Pa še sliki:
Lp,
T
Niti teren, niti mostna v konstrukcija zaloškega mostu ni ustrezna. Še manj pa v Podgradu, kjer je kamniti velban most.
19.
20.
Po poznavanju proge sva prišla do zaključka, da je to mesto cca 500 metrov pred uvoznim signalom Laze, še bolj verjetno pa kakšen kilometer više proti Zalogu, kjer se nahaja stara čuvajnica. Se pravi, pri prvi ali pa pri drugi čuvajnici. Natančno potrditev lokacije bo izvedel cokla ob prvi priložnosti. Konfiguracija terena zagotovo ustreza tem dvoje mest, z mostom vred.
Mimogrede bi opozoril še na dve podrobnosti, ki sta vidni na prvi ČB sliki. Prikazuje visok breg, katerega preseka dolinica, izza tenderja pa se vidi čuvajnica, katera je stisnjena v breg. Pod tenderjem so vidne zvite tirnice, ki pa niso ostrice kretnice, temveč varovalni profili, kateri so običajno vgrajeni na mostovih.
Evo, sedaj ugotovimo še datum ID-ja pa smo zmagali na celi črti.
lp
Dolfe