Iztirjenje na p. LJ - Vižmarje
Re: Iztirjenje med Vižmarji in Šk. Loko
Zanimivo, če gre kaj narobe se najprej išče krivca v konkurenci.Ah kje pa SŽju se pa to res ne more zgodit.
Re: Iztirjenje med Vižmarji in Šk. Loko
Ne, ne...nikarte užaljenosti. Zgolj ugibanja, verjetno, zaradi vagonov....1216-001 napisal/-a:Zanimivo, če gre kaj narobe se najprej išče krivca v konkurenci.Ah kje pa SŽju se pa to res ne more zgodit.
Zgodi se vsakomur...le zakaj ne ?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Iztirjenje med Vižmarji in Šk. Loko
Hmmmm. Zanimivo.Izidor napisal/-a:Spredaj je bila SŽ 541,vsaj do Js.Dolfe napisal/-a:Zna biti pa Adria?
Sicer pa je bil to vlak 48281
Pošiljatelj :Adria East West
Prejemnik : Hyudai Motors Manufacturing Nosovice
za ČD preko Js
19 Laekks LK (Luka Koper)
23 52 4253 xxx-x
vagoni so pa narejeni v Srbiji 1987
LP
I.
Nekje so napačni podatki.
Lp.Med postajama LJ. VIŽMARJE in LJ. VIŽMARJE ob uri 1712
Pri uvozu vlaka 49470 po tiru 3 postaje Ljubljana Vižmarje ob 10.34
sta dva vagona po prevozu kretnice 5 iztirila. Vlak se je po približno
500 m ustavil. Pri pregledu vlaka sva s strojevodjo ugotovila da sta
vagona 23 52 4253006-3 Laekk in 23 52 4253003-0 Laekk iztirila vsak z
osjo na sredini vagona. Ker se je čelo vlaka ustavilo na izvoznih
kretnicah, je bila proga zaprta do 12.45. Do tedaj so bili pregledani
tiri in kretnice s strani SVP ter tirne SVTK naprave in je bila
vpeljana počasna vožnja od km 571.300 do km 572.200 30 km/h.
Zamude vlakov, ki so nastale zaradi izrednega dogodka so razvidne iz
dejanskega grafikona, ki ga vodi progovni prometnik
Ljubljana-Jesenice.
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Iztirjenje na p. LJ - Vižmarje
Sem si dovolil popraviti naslov teme, ker se je vse dogodilo na postaji Ljubljana Vižmarje, pa če že ne drugega je vmes še postaja Medvode.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: Iztirjenje na p. LJ - Vižmarje
....hvala ti... ...
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Iztirjenje na p. LJ - Vižmarje
Ni za kaj.
MRS je bila bila po obveščevalskih kanalih obveščena, še predno se je dobro prah od šodra razkadil, samo zgleda so imel druge obveznosti.
MRS je bila bila po obveščevalskih kanalih obveščena, še predno se je dobro prah od šodra razkadil, samo zgleda so imel druge obveznosti.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: Iztirjenje na p. LJ - Vižmarje
Za domovino http://www.vlaki.info - NAPREJ!Mojster_Strojevodja napisal/-a:
MRS je bila bila po obveščevalskih kanalih obveščena, še predno se je dobro prah od šodra razkadil, samo zgleda so imel druge obveznosti.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Iztirjenje na p. LJ - Vižmarje
Drugi iztirjeni vagon:
in še prvi iztirjeni vagon:
vagoni pred, za in pa tudi med tema dvema (nista bila zaporedna) niso imeli težav.
in še prvi iztirjeni vagon:
vagoni pred, za in pa tudi med tema dvema (nista bila zaporedna) niso imeli težav.
Re: Iztirjenje na p. LJ - Vižmarje
Zanimivi posnetki.
Kako to, da sta vagona padla s tira? In kakšen je postopek po takšnem iztirjenu? Odvoz vagonov v delavnico na pregled, pregled na licu mesta ali kaj tretjega?
Lp,
T
Kako to, da sta vagona padla s tira? In kakšen je postopek po takšnem iztirjenu? Odvoz vagonov v delavnico na pregled, pregled na licu mesta ali kaj tretjega?
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Iztirjenje na p. LJ - Vižmarje
danes se je nekaj dogajalo tudi v KPju..
tudi eno iztirjenje...
ve kdo kaj več???
tudi eno iztirjenje...
ve kdo kaj več???
Re: Iztirjenje na p. LJ - Vižmarje
Slučajno je to vagon z naloženim lesom?boris napisal/-a:danes se je nekaj dogajalo tudi v KPju..
tudi eno iztirjenje...
ve kdo kaj več???
Re: Iztirjenje na p. LJ - Vižmarje
Iz svojih delovnih izkušenj vem, da ko te začne loviti smola, namreč takšna obdobja na železnici doživlja vsakdo, je najbolje vzeti dopust in počakati da mine.
Ajde, ajzenponarji, kakšen teden kolektivca se vam bi zagotovo prilegel, "čudni dnevi" bi šli pa brez škode mimo.
Ajde, ajzenponarji, kakšen teden kolektivca se vam bi zagotovo prilegel, "čudni dnevi" bi šli pa brez škode mimo.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Iztirjenje na p. LJ - Vižmarje
Ja pri premikanju, dostavi v luko, so iztirili naš (RCA) vlak.Tomaž97 napisal/-a:Slučajno je to vagon z naloženim lesom?boris napisal/-a:danes se je nekaj dogajalo tudi v KPju..
tudi eno iztirjenje...
ve kdo kaj več???
Re: Iztirjenje na p. LJ - Vižmarje
Nekako mi tvoj post malo višje ne da miru,čeprav ni udeleženo RCA osebje,ampak vseeno.Samo pravim, nikoli ne reci nikoli...............1216-001 napisal/-a:Ja pri premikanju, dostavi v luko, so iztirili naš (RCA) vlak.Tomaž97 napisal/-a:Slučajno je to vagon z naloženim lesom?boris napisal/-a:danes se je nekaj dogajalo tudi v KPju..
tudi eno iztirjenje...
ve kdo kaj več???
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: Iztirjenje na p. LJ - Vižmarje
boris napisal/-a:danes se je nekaj dogajalo tudi v KPju..
tudi eno iztirjenje...
ve kdo kaj več???
Ni ga junaka...............................................................................................................