Ja...tudi 15-tega...desiro napisal/-a:Ah sej če je preveč, pa ASN sam od sebe zmanjša hehecokla napisal/-a:
Ja, desiro..prav imaš. Marko se je verjetno zatipkal....bolje manj kot preveč.
Nesreča tovornega vlaka pri Delnicah
Re: Nesreča tovornega vlaka pri Delnicah
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Nesreča tovornega vlaka pri Delnicah
Tine, SVN ne javlja plazov, udorov zemlje itd. ampak samo ali je na odseku vlak ali ne. In v Sloveniji, kjer se za medpostajne odseke uporabljajo izključno števci osi, če je odsek lažno zaseden, je hitrost vožnje pri vožnji v razmiku medpostajnega odseka 100 km/h (to je tudi omejitev za vožnjo po nepravem tiru, skratka povsod, kjer se vozi "na odjavo" in prostosti iz kakršnega koli razloga ne zagotavlja SVN ampak človeški faktor z dajanjem odjav).
Če je na progi plaz, skala itd. pa javljajo javljalniki plazov, ki pa tako pišeš, da so ti kristalno jasni. In tem primeru se predpiše takšna hitrost vlaka, da se lahko vlak zanesljivo ustavi pred oviro na progi. In kje si ti prebral, da je nesrečni tovorni vlak vozil v "postajnem razmiku" zaradi lažno zasedenega odseka? Jaz sem le prebral, da je bil pomožni vlak poslan z nalogom za previdnost.
V Sloveniji ob poplavah, nanosih zemlje javi števec osi zasedenost odseka samo v primerih, kot je napisal @nurmi: pretrganje kabla števcev osi, poškodbe števcev osi ... Ko so v zadnjih poplavah recimo plavale Štore in je bila voda kar nekaj cm nad GRT, je APB deloval normalno, le SVP je omejil hitrost na 30 km/h (po tem, ko je strojevodja Siemensa javil, da je voda na progi).
Če je na progi plaz, skala itd. pa javljajo javljalniki plazov, ki pa tako pišeš, da so ti kristalno jasni. In tem primeru se predpiše takšna hitrost vlaka, da se lahko vlak zanesljivo ustavi pred oviro na progi. In kje si ti prebral, da je nesrečni tovorni vlak vozil v "postajnem razmiku" zaradi lažno zasedenega odseka? Jaz sem le prebral, da je bil pomožni vlak poslan z nalogom za previdnost.
V Sloveniji ob poplavah, nanosih zemlje javi števec osi zasedenost odseka samo v primerih, kot je napisal @nurmi: pretrganje kabla števcev osi, poškodbe števcev osi ... Ko so v zadnjih poplavah recimo plavale Štore in je bila voda kar nekaj cm nad GRT, je APB deloval normalno, le SVP je omejil hitrost na 30 km/h (po tem, ko je strojevodja Siemensa javil, da je voda na progi).
Re: Nesreča tovornega vlaka pri Delnicah
Na SVN kjer se ugotavlja prostost odseka s števci osi (ERSVN odprta proga, ELSVN pa tudi postajni tiri in kretnice), sta obe tirnici medsebojno povezani in na elektrificirani progi služita kot povratni vod elektrovleke. In lahko tirnici povezuješ kolikor želiš, pa SVN ne bo javila zasedbe.Seveda je logično da skala ne more signalizirati zasedenosti odseka pa četudi bi bila tako velika, da bi ležala čez obe tirnici.
Re: Nesreča tovornega vlaka pri Delnicah
Spet ena cvetka!
http://www.novosti.rs/vesti/planeta.70. ... asinovodja
Ne bom komentiral, zrušeni podporni zid pove vse!
http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/uklo ... tunel.html
http://www.novosti.rs/vesti/planeta.70. ... asinovodja
Ne bom komentiral, zrušeni podporni zid pove vse!
http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/uklo ... tunel.html
Re: Nesreča tovornega vlaka pri Delnicah
je moralo biti pa fejst hudo glede na to da je kabina čisto uničena.
lp
steamy
steamy
Re: Nesreča tovornega vlaka pri Delnicah
Florjan napisal/-a:Spet ena cvetka!
http://www.novosti.rs/vesti/planeta.70. ... asinovodja
komentar iz novosti.rs napisal/-a:Ma ajde novinari. Opet ste zabrbrljali. Ova fotka nije iz Zalesina, još manje is Hrvatske. Ova fotka je snimljena u Sloveniji, tačnije u Zalogu (par kilometara od stanice Ljubljana.