nesreča vlaka v Avstriji
nesreča vlaka v Avstriji
...med postajama Warmbad in Villach West sta danes zjutraj trčila potniški in tovorni vlak ....
več: http://kaernten.orf.at/stories/149296/
M.
več: http://kaernten.orf.at/stories/149296/
M.
Kaj tukaj čudno smrdi, nesreče se dogajajo, kaj misliš, da je dogodek nastal namerno? Pač, tudi danes se spregleda kašno luč na semaforju, včasih je megla pa se slabo vidi, samo spomni se takih nesreč v Italiji pa jih ni zakrivila Siciljanska mafija.SŽ 312-001 napisal/-a:Ne zatopim več tega: ob tako sodobni tehnologiji in signalovarstvenih napravah še vedno prihaja do čelnih trčenj z vlaki
Sicer teksta ne razumem, ampak vse skupaj tako "čudno" smrdi.
Have a nice day!
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
No tolk kot sem si jaz pomagu z googlom je blo to bolj oplazenje(bočno) kot čelno trčenje.
Nekej podobnega bi se pri nas naprimer lahko nardil v Ljubljani ko uvažata hkrati vlak iz primorskega konca in gorenjskega.
Upamo, da nikoli ne bomo videli tega.
A ja pa tale link če bo kdo bral v angleščini to stran
http://translate.google.com/translate?u ... uage_tools
Nekej podobnega bi se pri nas naprimer lahko nardil v Ljubljani ko uvažata hkrati vlak iz primorskega konca in gorenjskega.
Upamo, da nikoli ne bomo videli tega.
A ja pa tale link če bo kdo bral v angleščini to stran
http://translate.google.com/translate?u ... uage_tools
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Ko je ravno ta tema (da ne odpiram nove), povem še eno "nezgodo", ki se je zgodila v Podnartu pred približno 3 leti. In sicer potniška vlaka sta se po voznem redu križala na postaji. Vendar vlak proti Jesenicam je na uvoznem signalu (500m pred postajo, vmes ovinek) čakal pred rdečo lučjo, vlak proti Ljubljani pa je s polnim gasom speljal iz postaje (ali skozi zeleno ali rdečo luč nevem...). K sreči je strojevodja pravi čas opazil vlak pred seboj in zadevo na hitro ustavil. Nato so peljali rikverc nazaj na postajo... Je možno, da tako zataji tehnika?
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Strojevodje ne vidijo semaforjev temveč signale. Mislim, da smo o tem na tem forumu rekli že kar nekaj.anjan napisal/-a:ja zadnjič se je moral tovorni vlak (reagan in 30 vagonov) ustaviti pred prehodom ker se zapornice niso zaprle.si predstavljate kaj bi se zgodilo če strojevodja ne bi opazil rdeče luči na semaforju?
Vsak potni prehod, kateri je zavarovan z avtomatskimi zapornicami, polzapornicami ali le z svetlobnim znakom, ima na vsaki strani tudi kontrolni včasih pa tudi pomožni kontrolni signal. Odaljenost tega signala je odvisna od maksimalne hitrosti na tistem odseku proge. Na signalu pa sta le dve luči in sicer rumena in bela. V kolikor sveti samo rumena, po tistem ko je vlak prepeljal vklopno točko, pomeni da naprava na potnem prehodu ne deluje pravilno. Tu sledi postopek zaviranja vlaka, saj v tem primeru vlak nima prednosti na potnem prehodu temveč cestni udeleženci, da ne naštevam dalje. V kolikor pa poleg rumene utripa še bela pa pomeni da naprava deluje brezhibno.
Zato strojevodja ne more videti rdeče luči, katera bi ga obveščala o napaki na potnem prehodu, razen če ni ta prehod v sklopu postajnega območja.
Tine
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
To pa ne bo držalo, pa sicer smo o teh kontrolnih signalih že govoril na forumu, v glavnem če je prehod z daljinsko kontrolo ni nobenga kontrolnega signala, strojevodja ne vidi ničesar, razn zaprtih ramp. (Napake/motnje pa se kažejo prometniku na postaji, oziroma dispečerju na telekomandi).Tine Jarm napisal/-a: Vsak potni prehod, kateri je zavarovan z avtomatskimi zapornicami, polzapornicami ali le z svetlobnim znakom, ima na vsaki strani tudi kontrolni včasih pa tudi pomožni kontrolni signal.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Da priskrbim še malo literature na temo NPR.
V glavnem par strani poskeniranih iz pravilnika:
(pa prijetno branje)
V glavnem par strani poskeniranih iz pravilnika:
(pa prijetno branje)
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
to je bilo na lokaciji Murska Sobota-Ljutomer. Natančneje Grlava- Ljutomer. Pa ziher sem da ni teh telekomand.ker jih komaj montirajo. no so že zmontirane samo ne dela sistem kolko jas vem.Mojster_Strojevodja napisal/-a:To pa ne bo držalo, pa sicer smo o teh kontrolnih signalih že govoril na forumu, v glavnem če je prehod z daljinsko kontrolo ni nobenga kontrolnega signala, strojevodja ne vidi ničesar, razn zaprtih ramp. (Napake/motnje pa se kažejo prometniku na postaji, oziroma dispečerju na telekomandi).Tine Jarm napisal/-a: Vsak potni prehod, kateri je zavarovan z avtomatskimi zapornicami, polzapornicami ali le z svetlobnim znakom, ima na vsaki strani tudi kontrolni včasih pa tudi pomožni kontrolni signal.