nesreča vlaka v Avstriji

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

nesreča vlaka v Avstriji

Odgovor Napisal/-a milchy »

...med postajama Warmbad in Villach West sta danes zjutraj trčila potniški in tovorni vlak ....

več: http://kaernten.orf.at/stories/149296/

M.
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Ne zatopim več tega: ob tako sodobni tehnologiji in signalovarstvenih napravah še vedno prihaja do čelnih trčenj z vlaki :shock:

Sicer teksta ne razumem, ampak vse skupaj tako "čudno" smrdi.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Mogoče kdo par besed v slovenščini.......HVala
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

SŽ 312-001 napisal/-a:Ne zatopim več tega: ob tako sodobni tehnologiji in signalovarstvenih napravah še vedno prihaja do čelnih trčenj z vlaki :shock:

Sicer teksta ne razumem, ampak vse skupaj tako "čudno" smrdi.
Kaj tukaj čudno smrdi, nesreče se dogajajo, kaj misliš, da je dogodek nastal namerno? Pač, tudi danes se spregleda kašno luč na semaforju, včasih je megla pa se slabo vidi, samo spomni se takih nesreč v Italiji pa jih ni zakrivila Siciljanska mafija.
Have a nice day!
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

No tolk kot sem si jaz pomagu z googlom je blo to bolj oplazenje(bočno) kot čelno trčenje.

Nekej podobnega bi se pri nas naprimer lahko nardil v Ljubljani ko uvažata hkrati vlak iz primorskega konca in gorenjskega.
Upamo, da nikoli ne bomo videli tega. [-o<

A ja pa tale link če bo kdo bral v angleščini to stran
http://translate.google.com/translate?u ... uage_tools
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Uporabniški avatar
N€jc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 555
Pridružen: 14.10.2006, 18:00
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a N€jc »

Ko je ravno ta tema (da ne odpiram nove), povem še eno "nezgodo", ki se je zgodila v Podnartu pred približno 3 leti. In sicer potniška vlaka sta se po voznem redu križala na postaji. Vendar vlak proti Jesenicam je na uvoznem signalu (500m pred postajo, vmes ovinek) čakal pred rdečo lučjo, vlak proti Ljubljani pa je s polnim gasom speljal iz postaje (ali skozi zeleno ali rdečo luč nevem...). K sreči je strojevodja pravi čas opazil vlak pred seboj in zadevo na hitro ustavil. Nato so peljali rikverc nazaj na postajo... Je možno, da tako zataji tehnika?
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
anjan
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 25
Pridružen: 02.11.2006, 10:04
Kraj: Ljutomer
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a anjan »

ja zadnjič se je moral tovorni vlak (reagan in 30 vagonov) ustaviti pred prehodom ker se zapornice niso zaprle.si predstavljate kaj bi se zgodilo če strojevodja ne bi opazil rdeče luči na semaforju?
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

tole zadnje ne paše v to temo, a me vseeno zanima katero rdečo luč je opazil strojevodja ?
anjan
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 25
Pridružen: 02.11.2006, 10:04
Kraj: Ljutomer
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a anjan »

milchy napisal/-a:tole zadnje ne paše v to temo, a me vseeno zanima katero rdečo luč je opazil strojevodja ?
ej, nevem natančno. vem samo da se zapornice niso zaprle in da je fejst bremzal(gledal sem z enih 500 metrov).Potem pa nevem kako so to rešili, saj je vlak že odpeljal v naslednji minuti
Uporabniški avatar
N€jc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 555
Pridružen: 14.10.2006, 18:00
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a N€jc »

anjan napisal/-a:ja zadnjič se je moral tovorni vlak (reagan in 30 vagonov) ustaviti pred prehodom ker se zapornice niso zaprle.si predstavljate kaj bi se zgodilo če strojevodja ne bi opazil rdeče luči na semaforju?
Kje je bilo to? :shock: :x
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

anjan napisal/-a:ja zadnjič se je moral tovorni vlak (reagan in 30 vagonov) ustaviti pred prehodom ker se zapornice niso zaprle.si predstavljate kaj bi se zgodilo če strojevodja ne bi opazil rdeče luči na semaforju?
Strojevodje ne vidijo semaforjev temveč signale. Mislim, da smo o tem na tem forumu rekli že kar nekaj.

Vsak potni prehod, kateri je zavarovan z avtomatskimi zapornicami, polzapornicami ali le z svetlobnim znakom, ima na vsaki strani tudi kontrolni včasih pa tudi pomožni kontrolni signal. Odaljenost tega signala je odvisna od maksimalne hitrosti na tistem odseku proge. Na signalu pa sta le dve luči in sicer rumena in bela. V kolikor sveti samo rumena, po tistem ko je vlak prepeljal vklopno točko, pomeni da naprava na potnem prehodu ne deluje pravilno. Tu sledi postopek zaviranja vlaka, saj v tem primeru vlak nima prednosti na potnem prehodu temveč cestni udeleženci, da ne naštevam dalje. V kolikor pa poleg rumene utripa še bela pa pomeni da naprava deluje brezhibno.

Zato strojevodja ne more videti rdeče luči, katera bi ga obveščala o napaki na potnem prehodu, razen če ni ta prehod v sklopu postajnega območja.
Tine
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Tine Jarm napisal/-a: Vsak potni prehod, kateri je zavarovan z avtomatskimi zapornicami, polzapornicami ali le z svetlobnim znakom, ima na vsaki strani tudi kontrolni včasih pa tudi pomožni kontrolni signal.
To pa ne bo držalo, pa sicer smo o teh kontrolnih signalih že govoril na forumu, v glavnem če je prehod z daljinsko kontrolo ni nobenga kontrolnega signala, strojevodja ne vidi ničesar, razn zaprtih ramp. (Napake/motnje pa se kažejo prometniku na postaji, oziroma dispečerju na telekomandi).
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

V vsem tem svojem zgornjem obširnem pisanju sem seveda imel pred očmi dejstvo, da je videl Regana. Žal ne vem na kateri lokaciji. Regani pa ponavadi vozijo po progah, kjer ni TK-ja in APB-ja.

No ni pa nikakršnega opravičila za moj nepopoln post.
Tine
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Da priskrbim še malo literature na temo NPR.

V glavnem par strani poskeniranih iz pravilnika:
(pa prijetno branje)
Slika
Slika
Slika
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
anjan
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 25
Pridružen: 02.11.2006, 10:04
Kraj: Ljutomer
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a anjan »

Mojster_Strojevodja napisal/-a:
Tine Jarm napisal/-a: Vsak potni prehod, kateri je zavarovan z avtomatskimi zapornicami, polzapornicami ali le z svetlobnim znakom, ima na vsaki strani tudi kontrolni včasih pa tudi pomožni kontrolni signal.
To pa ne bo držalo, pa sicer smo o teh kontrolnih signalih že govoril na forumu, v glavnem če je prehod z daljinsko kontrolo ni nobenga kontrolnega signala, strojevodja ne vidi ničesar, razn zaprtih ramp. (Napake/motnje pa se kažejo prometniku na postaji, oziroma dispečerju na telekomandi).
to je bilo na lokaciji Murska Sobota-Ljutomer. Natančneje Grlava- Ljutomer. Pa ziher sem da ni teh telekomand.ker jih komaj montirajo. no so že zmontirane samo ne dela sistem kolko jas vem.
Odgovori