Članek omenja požar kot posledico okvare zavore (iskra od zavornjaka ).
Kaj se je zgodilo
Okvara zavore(?)
Okvara zavore(?)
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Okvara zavore(?)
To je najbrž le izgovor, papir pač prenese vse. V bistvu gre za zelo pogost pojav, ki se rad zgodi v sušnem obdobju.
Namreč, pri zaviranju tovornih vagonov s klasičnimi litoželeznimi zavornjaki, letijo tudi iskre, katere so žareči delci železa. In ti delci padajo ob tirnicah, po tirni gredi, kjer ugasnejo in se ohladijo. Včasih pa kakšen najde svoje gnezdo v suhi in ogreti razpoki lesenega praga (švelerja). Dobi malo podpiha od gibajočega se vlaka in prah v lesu prične tleti. Če to tlenje ne ugasne, oz. se ga ne pogasi, lahko prag počasi zgori domala v celoti.
To se dogaja predvsem na izpostavljenih mestih, kjer se pogosto in močno zavira. Včasih pa na kakšnem vagonu zavora noče popustiti in se vleče v vlaku deloma zavrt. V tem primeru pa je tega iskrenja dejansko več, saj je vse razgreto. V takšnem primeru pa se lahko zaneti požar tudi na mestih, kjer vlak sicer sploh ne zavira.
Namreč, pri zaviranju tovornih vagonov s klasičnimi litoželeznimi zavornjaki, letijo tudi iskre, katere so žareči delci železa. In ti delci padajo ob tirnicah, po tirni gredi, kjer ugasnejo in se ohladijo. Včasih pa kakšen najde svoje gnezdo v suhi in ogreti razpoki lesenega praga (švelerja). Dobi malo podpiha od gibajočega se vlaka in prah v lesu prične tleti. Če to tlenje ne ugasne, oz. se ga ne pogasi, lahko prag počasi zgori domala v celoti.
To se dogaja predvsem na izpostavljenih mestih, kjer se pogosto in močno zavira. Včasih pa na kakšnem vagonu zavora noče popustiti in se vleče v vlaku deloma zavrt. V tem primeru pa je tega iskrenja dejansko več, saj je vse razgreto. V takšnem primeru pa se lahko zaneti požar tudi na mestih, kjer vlak sicer sploh ne zavira.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!