Nesreča kitajskega hitrega vlak

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Nesreča kitajskega hitrega vlak

Odgovor Napisal/-a cokla »

Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Nesreča kitajskega hitrega vlak

Odgovor Napisal/-a dare20 »

cokla napisal/-a:KLIK !

http://24ur.com/novice/crna-kronika/hit ... mostu.html

To so zadnje informacije o vzroku karambola. Kriva je strela.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Nesreča kitajskega hitrega vlak

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Nesreča kitajskega hitrega vlak

Odgovor Napisal/-a 541 »

dare20 napisal/-a:
cokla napisal/-a:KLIK !

http://24ur.com/novice/crna-kronika/hit ... mostu.html

To so zadnje informacije o vzroku karambola. Kriva je strela.
OK, zaradi udara strele se je ustavil prvi vlak, nikakor pa to ne more biti vzrok, da se je nato sledeči vlak zaletel vanj. Razen če vozijo s 300 na uro po preglednosti. :^o
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Nesreča kitajskega hitrega vlak

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

155 milj/h.

Če pa prebereš članek v celoti, vidiš, da so imeli zadnje čase na kitajskem ogromno težav z varnostjo prometa po tirih. Vzroki? Razno razni, tudi korupcija... :beg
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Nesreča kitajskega hitrega vlak

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

A to so razbili tega, made in China kloniranega Siemensa?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Re: Nesreča kitajskega hitrega vlak

Odgovor Napisal/-a bojan »

Dolfe napisal/-a:A to so razbili tega, made in China kloniranega Siemensa?
Menda ne. Zgleda da sta skupaj šla CRH1, ki je nastal iz Bombardier Regina in CRH2, ki je nastal iz japonskega Shinkansena (Kawasaki).

LPB
LPB
Uporabniški avatar
Tabolši
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 144
Pridružen: 19.07.2011, 14:49
Kraj: Savinjska dolina

Re: Nesreča kitajskega hitrega vlak

Odgovor Napisal/-a Tabolši »

Ma,kdo bi vedel,kake imajo tam predpise in kako je poskrbljeno za varnost.Mogoče gre vse bolj po občutku.
Pa kaj bi brez domišljije;svet in ljudje bi bili dolgočasni.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Nesreča kitajskega hitrega vlak

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Ja, to je ogromen preskok v tehniki in tehnologiji...v ozadju pa polfevdalni način vladanja :roll:

Spomnite se, kakšne probleme so imeli v kapitalistični Angliji, ko so privatizirali železnice :roll:

Tudi mi se ne moremo preveč hvaliti, pa imamo železnice iz avstroogrske monarhije, ki k sreči ne dovoljujejo visokih hitrosti :oops:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
space
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 407
Pridružen: 06.01.2009, 20:39

Re: Nesreča kitajskega hitrega vlak

Odgovor Napisal/-a space »

Torej ni varnostne razdalje med postajami pri njih, oziroma kako sploh vedo, če se kakšen vlak ustavi pred njimi?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nesreča kitajskega hitrega vlak

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Space, pri vlakih za velike hitrosti pozabi na medpostajno varovanje in podobno. Za primer ti podajam spletno stran za signalizacijo TGV-ja. V grobem je proga razdeljena na odseke dolžine cca 1500-2000 m. Seveda je zavorna razdalja krepko daljša, zato vidi strojevodja stanje 3-5 blokov naprej. Zavorni "profil" (ali je to razdalja(?) pa je predvidoma od 7500-10000m, odvisno od verzije. Razmik vlakov je tako lahko od 3-5 min. To je seveda na LGV linijah v Franciji.
Kako imajo Kitajci pa ne vem, v bistvu pa je verjetno nekaj podobnega.

LPL
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Nesreča kitajskega hitrega vlak

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Shinkansen?

The signaling system of Kushu-Shinkansen. The signaling system which realized a one-step ATC.
Accession number;04A0376312
Title;The signaling system of Kushu-Shinkansen. The signaling system which realized a one-step ATC.
Author; MARUYAMA KOJI (Kyosansakyura Shingojigyobu Shingogijutsubu) KODAMA YUJI (Kyosansakyura Shingojigyobu Shingogijutsubu) HORIUCHI KAZUHIRO (Kyosansakyura Shingojigyobu Shingogijutsubu) SUGAHARA TAKESHI (Kyosansakyura Shingojigyobu Shingogijutsubu) ARA NOBUYUKI (Kyosansakyura Shingojigyobu Shingogijutsubu) HASEGAWA TSUYOSHI (Kyosansakyura Shingojigyobu Shingogijutsubu) KUNISAWA RYOJI (Kyosansakyura Shingojigyobu Shingogijutsubu) HISHINUMA AKIRA (Kyosansakyura Shingojigyobu Shingogijutsubu)
Journal Title;Kyosan Circular
Journal Code:X0465A
ISSN:0289-5676
VOL.55;NO.3;PAGE.10-21(2004)
Figure&Table&Reference;FIG.21, TBL.1
Pub. Country;Japan
Language;Japanese
Abstract;The title means a system installed on the Kyushu-Shinkansen (about 128km between Shinyatsushiro and Kagoshima-chuo, run at the maximum design speed of 260km/h). This system is a kind of one-step ATC-control, having the stopping pattern at the on-board side, under the conditions, such as: the position of at-front train, opened state of course, temporary speed limit, etc.. The ATC-signal is digitalized, and, for transmission between on-ground and on-board, two waves (train control/detection and temporary speed control) are used. The digital interlocking unit is of interlocking connection processing type, so that, due to the distributed processing by a plurality of logic parts, a high-speed processing is realized. The composition number display unit is of automatic inputting type, having the function of pursuing train, so that the display is made on the monitor screen. The CTC-unit uses a general-purpose high-speed digital line, and also a by-pass line, and the temporary speed unit performs a central concentrated control of 4 speed steps. The signaling equipment is concentratedly monitored by the instruction center, enabling early trouble- detection and preventive maintenance, it is explained.


Na žalost je članek v reviji plačljiv :cry:




Ta pa je v japonščini :(

A Study of Railway Signaling System Design Method through Requirement Analysis and Integrated Life Cycle Cost Evaluation
Fukuda, Mitsuyoshi; Watanabe, Ikuo; Terada, Natsuki; Shimazoe, Toshiyuki; Okutani, Tamio
IEEJ Transactions on Industry Applications, Volume 125, Issue 7, pp. 681-690 (2005).

The railway signaling system should be optimized in accordance with requirements such as maintainability, cost effectiveness, safety, reliability and availability. That optimization, however, tends not to be sufficient necessarily due to its complexities and existing system design methods in the railway signaling field. To resolve this insufficiency, therefore, we propose top-down requirement analysis and integrated life cycle cost evaluation as a new method of the system design. In our method, various indexes of requirement are to be converted into the life cycle cost to enable us to evaluate offspring of various system designs from the appropriate viewpoint. To improve economics of construction for the Shinkansen network expansion, we intend to apply the method of system design of the Shinkansen signaling and to prove that it is effective in all of railway signaling system areas including existing lines. There is no precedent for this kind of methodology in the area of Japanese railway signaling systems. This paper introduces the proposed method with procedures of the requirement analysis and results of the integrated life cycle cost evaluation.

Zadeva je...kompleksna :roll:




Tole pa je zastonj, ejga...SAINT Integrated Signaling System with High Reliability and Safety

link: http://www.hitachi.com/ICSFiles/afieldf ... 01_006.pdf


https://webform.rtri.or.jp/ent/entry/ba ... 28-164.pdf




Vendar: poleg vse tehnike moraš imeti ljudi, ki jo obvladajo, s šefi vred!
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
bikec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 151
Pridružen: 30.03.2010, 18:06
Kraj: Lj

Re: Nesreča kitajskega hitrega vlak

Odgovor Napisal/-a bikec »

Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Re: Nesreča kitajskega hitrega vlak

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

APB problems.....
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Nesreča kitajskega hitrega vlak

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

video...

http://www.theglobeandmail.com/news/vid ... om=2107591


krivec za nesrečo se je javil sam... :shock:

Pekinški državni inštitut raziskave in projektiranje signalov in komunikacij na železnici...

The Beijing National Railway Research & Design Institute of Signals and Communications Co. Ltd.

link do China Post v angleščini: http://www.chinapost.com.tw/china/natio ... ailway.htm


Kaznovanja v okviru KP Kitajska pa so se tudi že začela...zaenkrat odpuščeni in izključeni trije šefi...
http://www.newsdaily.com/stories/tre76m ... ina-train/




zamislite si, da bi se zabila v predoru :roll:

Slika
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Odgovori