Železniška nesreča na Jesenicah
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Obe strojevodji bi naj bila suspendirana.
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
....vsaka speljava in vožnja mimo signala, ki prepoveduje vožnjo je "predčasna", pa sploh ni važno, koliko vlak zamuja.... ...preglednik napisal/-a:V medijih se bere, da je strojevodja potniškega vlaka speljal vlak predčasno, pri rdečem izvoznem signalu, samo na znak sprevodnika. To se mi zdi nemogoče in preveč novinarsko poenostavljeno. Saj vožnja vlaka ni tobogan in strojevodja tudi ni prvič speljal tistega vlaka na Jesenicah.
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Razen, če je dovoljena....holding napisal/-a:
....vsaka speljava in vožnja mimo signala, ki prepoveduje vožnjo je "predčasna", pa sploh ni važno, koliko vlak zamuja.... ...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Tin€ napisal/-a:Fantje, predlagam en dogovor. IGNORIRAJMO medije, počakajmo kaj bodo pokazali rezultati uradnih preiskav glede vzrokov nesreče, potem pa komentirajmo. A lahko tak dogovor velja
V medjih poročajo tudi, da je potniški vlak peljal proti Kranju, tako da se strinjam, da se ignorira medije
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Zaenkrat se je končalo še dokaj srečno, držimo pesti, da se zliže še tista potnica v UKC. Živa jo je po slikah sodeč odnesla z nekaj zvitega pleha in jo bodo najverjetneje popravili. Kaj pa fiat (če prav vidim, je treščil z motornim členom - 813), je kaj možnosti, da ga še usposobijo za promet, ali bo motrni del šel v staro železo, "prikolični" pa kje čakal na morebitno sestavljanje (kot je že bilo pri kanarčkih)?
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Sem poiskal še na Youtubu materijal,ki ga imam doma na CD-jih,da vidimo kdo bluzi:
V prvem delu vidite IDENTIČNO!!!! sliko kot je bila s Fiatom brez "crash" con.
V nadaljevanju pa kje se daje povdarek na sile ki delujejo pri trkih (to je tisto kar Nurmić budala itak bluzi) v nivoju odbojnikov vzdolž vagona in garniture.
POZOR na prvi del.Slika vagona-slika Fiata na Jesenicah Objel je kabino lokomotive kakor Fiat.Še komu ni jasno!!!
http://www.youtube.com/watch?v=jPy0-4U_ ... re=related
Pa še ena,ki teorijo še nadgrajuje:
http://www.youtube.com/watch?v=ApXBXUpqYsE
Da si razjasnimo kdaj se energija odbija,kdaj absorbira,kje so povdarki absorbcije,ali je Fiat absorbiral? NE NITI POD RAZNO! ali je Živa? DA IN TO PREKLETO DOBRO!!
V prvem delu vidite IDENTIČNO!!!! sliko kot je bila s Fiatom brez "crash" con.
V nadaljevanju pa kje se daje povdarek na sile ki delujejo pri trkih (to je tisto kar Nurmić budala itak bluzi) v nivoju odbojnikov vzdolž vagona in garniture.
POZOR na prvi del.Slika vagona-slika Fiata na Jesenicah Objel je kabino lokomotive kakor Fiat.Še komu ni jasno!!!
http://www.youtube.com/watch?v=jPy0-4U_ ... re=related
Pa še ena,ki teorijo še nadgrajuje:
http://www.youtube.com/watch?v=ApXBXUpqYsE
Da si razjasnimo kdaj se energija odbija,kdaj absorbira,kje so povdarki absorbcije,ali je Fiat absorbiral? NE NITI POD RAZNO! ali je Živa? DA IN TO PREKLETO DOBRO!!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
kaksna tisina in praznina bi bila tukaj ce bi govorili in pisali samo tisto kar znate !!! zalostno je to kar se dogaja na nasih zeleznicah...
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Saj ne morem verjet...Nurmi napisal/-a:Sem poiskal še na Youtubu materijal,ki ga imam doma na CD-jih,da vidimo kdo bluzi:
V prvem delu vidite IDENTIČNO!!!! sliko kot je bila s Fiatom brez "crash" con.
V nadaljevanju pa kje se daje povdarek na sile ki delujejo pri trkih (to je tisto kar Nurmić budala itak bluzi) v nivoju odbojnikov vzdolž vagona in garniture.
POZOR na prvi del.Slika vagona-slika Fiata na Jesenicah Objel je kabino lokomotive kakor Fiat.Še komu ni jasno!!!
http://www.youtube.com/watch?v=jPy0-4U_ ... re=related
Pa še ena,ki teorijo še nadgrajuje:
http://www.youtube.com/watch?v=ApXBXUpqYsE
Da si razjasnimo kdaj se energija odbija,kdaj absorbira,kje so povdarki absorbcije,ali je Fiat absorbiral? NE NITI POD RAZNO! ali je Živa? DA IN TO PREKLETO DOBRO!!
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Nurmi, Ti ne veš kako močno privoščim vsem, tako osebju SŽ kot tudi potnikom, sodobna vozila, ki so načrtovana tako, da ob trku nastane čim manj škode. Vsekakor ti verjamem (in sem tudi sam prepričan), da če bi bil Fiat, kar se varnosti tiče, enakovreden Živi, bi bil videti podobno kot Živa, torej brez bistvenih poškodb frema in karoserije. In potem strojevodska kabina ne bi bila razsuta do konca ampak bi še vedno spominjala sama nase. In bi bil strojevodja relativno varen tudi v njej (kar vam fantom jaz iz srca privoščim).Nurmi napisal/-a:Da si razjasnimo kdaj se energija odbija,kdaj absorbira,kje so povdarki absorbcije,ali je Fiat absorbiral? NE NITI POD RAZNO! ali je Živa? DA IN TO PREKLETO DOBRO!!
Česar pa nikakor ne morem prikazati pa je naslednje: tudi v takem modernem Fiatu bi bilo poškodovanih ravno toliko potnikov in poškodbe bi bile približno enako resne. Fizika pač naredi svoje: v zelo kratkem času (ali pa: na zelo kratki razdalji, kakor ti ljubše) se hitrost močno spremeni (velikost in smer, ampak pri lineranem gibanju, kar naj bi vožnja z vlakom vsaj lokalno bila, sprememba smeri ni pomembna, saj je pomembna relativna sprememba velikosti hitrosti). Velike spremembe hitrosti pa na ljudeh pustijo svoje fizične spremembe. In prav vseeno je, kje sila, ki povzroči to spremembo hitrosti, deluje: čez odbojnike in vzdolž frema ali pa na žaromet in karoserijo.
@marinc je napisal, da je tovor v vagonih tovornega vlaka lepo ostal na svojem mestu: če bi prebral, kar sem jaz v svojem zgornjem (bluzerskem fizikalno matematičnem) postu napisal, bi bilo jasno zakaj: ker je tovorni vlak ob trku izgubil minimalno hitrosti, večino pa zaradi zaviranja (in nekaj malega zaradi iztirjenja). In hvala Bogu da se tovor ob hitrem zaviranju ne premika po vagonih. Če bi bil premog na Fiatu, bi ga bil cel vagon tam, kjer je pred trkom bil službeni oddelek. Pa ne zato, ker je strojevodska kabina zličkana, ampak zaradi velikih sil, ki so delovale na vse, kar je bilo na Fiatu.
Lahko da ti skozi svoje oči strokovnjaka (strojevodje) stvar vidiš drugače, saj imaš svoje praktične izkušnje. Jaz skozi svoje oči fizika pač stvari vidim tako.
Zadnjič spremenil mkx, dne 27.08.2011, 21:25, skupaj popravljeno 1 krat.
LP, Metod
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Gledam temo in se čudim, nekateri pač ne razumejo, kljub vsemu trudu drugih. Ampak vsaka nesreča ima nekaj dobrega. Mogoče bo pa Nurmič dočakal enega Fiata manj? kar si zelo želi.
Vsekakor ima pa mkx kruto prav o posledicah trka moderne DMU in vlaka. "Zares varen" DMU bi moral imeti neracionalno dolgo deformacijsko cono, ali še bolje spredaj in zadaj kar zaščitni vagon spet z omenjenimi zobatimi letvami za preprečitev naskoka. Torej v 4 členski garnituri vsega 2 vagona za potnike. V dveh bi pa lahko prevažali primorski luft na Gorenjsko. Ampak kako bi strojevodja vozil iz drugega vagona? (tole je seveda malo za hec).
Samo za primer še to: TGV so zasnovani po sodobnih načelih varnosti, pa so bile dosedaj edine smrtne žrtve med strojevodjami pri trkih na cestnih prehodih ne-LGV prog.
Bom pa sedaj striktno pazil, da slučajno ne bom naslonil kolesa na vrata kabine.
LPL
Vsekakor ima pa mkx kruto prav o posledicah trka moderne DMU in vlaka. "Zares varen" DMU bi moral imeti neracionalno dolgo deformacijsko cono, ali še bolje spredaj in zadaj kar zaščitni vagon spet z omenjenimi zobatimi letvami za preprečitev naskoka. Torej v 4 členski garnituri vsega 2 vagona za potnike. V dveh bi pa lahko prevažali primorski luft na Gorenjsko. Ampak kako bi strojevodja vozil iz drugega vagona? (tole je seveda malo za hec).
Samo za primer še to: TGV so zasnovani po sodobnih načelih varnosti, pa so bile dosedaj edine smrtne žrtve med strojevodjami pri trkih na cestnih prehodih ne-LGV prog.
Bom pa sedaj striktno pazil, da slučajno ne bom naslonil kolesa na vrata kabine.
LPL
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Ena "parna" nesreča...
fotka je verjetno iz leta 1946.
fotka je verjetno iz leta 1946.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
@mkx, @Ljubitelj in še kdo, imajo povsem prav, kar se absorbiranja sil trka tiče. Lažji vedno potegne kratko. Vedno in v vsakem primeru. Tu pa je bila razlika v masah ogromna. Poleg tega je 40 let stara konstrukcija Fiata ena sama zmečkljiva cona, s fremom vred. Če ne bi bilo tako, Fiat ne bi bil za cca 3 metre krajši. In po Nurmijevi tezi bi moral frem ravno za to dolžino gledati na sklepu Fiata ven.
Dejstvo je, da vlaki niso narejeni za zaletavanje in tistih nekaj zmečkljivih con ne more rešiti vsega pa naj si gre za 40 let staro konstrukcijo ali pa za sodobno zasnovo. In v tem primeru npr., če bi bil v ta ID udeležen namesto Fiata 813, Siemensev Desiro 312, bi bilo precej podobno.
Vsi minuli naleti vlakov kažejo, da če se pri čelnem trku najdeta dva trdobučneža (konstrukcijsko in masovno enakovredna vozila), potem ni ravno veliko mečkanja. Sile razmečejo vozila, bodisi da se drug drugega pojahajo ali pa zdrsnejo mimo, dokler se vse ne umiri. Če pa je eden od udeležencev "rahel kot prazna piksna piva", in motorniki nedvomno so, potem se kinetična sila pač sprošča na njih samih - po liniji manjšega upora.
Kar se te nesreče tiče, sreča Božja da ni smrtnih žrtev, čeprav znajo poškodbe biti tudi hude in dolgotrajne. Upajmo in želimo na najboljše.
Dejstvo je, da vlaki niso narejeni za zaletavanje in tistih nekaj zmečkljivih con ne more rešiti vsega pa naj si gre za 40 let staro konstrukcijo ali pa za sodobno zasnovo. In v tem primeru npr., če bi bil v ta ID udeležen namesto Fiata 813, Siemensev Desiro 312, bi bilo precej podobno.
Vsi minuli naleti vlakov kažejo, da če se pri čelnem trku najdeta dva trdobučneža (konstrukcijsko in masovno enakovredna vozila), potem ni ravno veliko mečkanja. Sile razmečejo vozila, bodisi da se drug drugega pojahajo ali pa zdrsnejo mimo, dokler se vse ne umiri. Če pa je eden od udeležencev "rahel kot prazna piksna piva", in motorniki nedvomno so, potem se kinetična sila pač sprošča na njih samih - po liniji manjšega upora.
Kar se te nesreče tiče, sreča Božja da ni smrtnih žrtev, čeprav znajo poškodbe biti tudi hude in dolgotrajne. Upajmo in želimo na najboljše.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Dolfe, končno ena pametna po kmečko razložena zadeva. Pa pustmo zdej fiziko in matematiko ter zaželimo vsem poškodovanim in udeleženim čimprejšnje okrevanje, tako fizično kot psihično.Dolfe napisal/-a:Vsi minuli naleti vlakov kažejo, da če se pri čelnem trku najdeta dva trdobučneža (konstrukcijsko in masovno enakovredna vozila), potem ni ravno veliko mečkanja. Sile razmečejo vozila, bodisi da se drug drugega pojahajo ali pa zdrsnejo mimo, dokler se vse ne umiri. Če pa je eden od udeležencev "rahel kot prazna piksna piva", in motorniki nedvomno so, potem se kinetična sila pač sprošča na njih samih - po liniji manjšega upora.
Življenje se ne meri s številom vdihov, ki jih naredimo, temveč s trenutki, ki nam dih vzamejo.
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Eno vprašanje za poznavalce jeseniške varnostne naprave....
Ali je možno v kakršnikoli kombinaciji, uradno ali neuradno, postaviti sočasni uvoz in izvoz na križanje voznih poti....sicer odgovora ne pričakujem....ampak upanje umira predzadnje.
Ali je možno v kakršnikoli kombinaciji, uradno ali neuradno, postaviti sočasni uvoz in izvoz na križanje voznih poti....sicer odgovora ne pričakujem....ampak upanje umira predzadnje.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )