Železniška nesreča na Jesenicah
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Nejc niso za Jesenice, v nedeljo bodo menjali tire med Podnartom in Kranjem
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Se mi je zdelo, da jih je za na Jesenice kar malo preveč.
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Ljubitelj napisal/-a:V času nastopa FJ še telegrafa niso poznali, kaj boš potem tu upošteval? SVN so se nato razvijale, ponekod hitreje, ponekod počasneje, toda razvijale so se.
Nisem napisal, da se pravilnikov ne sme spreminjati oz. česa ven vreči. Napisal sem samo, da je normalno, da se izkušnje akumulirajo. Če bi vedno upoštevali samo tisto, kar je v svoji poklicni karieri spremljal pisec pravilnika, potem se recimo iz Divaške nesreče ne bi ničesar več potegnilo. Pa na Kočevski progi se že precej časa ni nič dogodilo. Torej bi lahko sklepali, da so likovni signali čisto dobri, zakaj bi se torej ukvarjali s kompleksnejšimi in torej dražjimi SVN? Kljub napredku SVN in ostalih naprav pa so nekateri postopki smiselno identični tistim iz časov, ko je železna cesta prišla v naše kraje.Ljubitelj napisal/-a:Toužentkrat sem že rekel, da so pravilniki zato, da se spreminjajo.
Verjamem, da je na cesti desno pravilo že kar priletno, najbrž iz časov, ko se je opustilo tekače z zastavicami. Če danes desno pravilo ne funkcionira vedno, to ni zato, ker bi bilo desno pravilo do konca preživeto, ampak zato, ker ga vozniki ne znamo pravilno uporabljati. In kaj naj bistri pisec zakona naredi, ukine desno pravilo?
LP, Metod
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Se opravičujem, sem iz dopusta in sem malo pogledal teme...dare20 napisal/-a: ...Sistem kako se dela se počasi razkriva in očitno bo potrebno kar nekaj članov z takšnim načinom dela pozapreti.
@dare20: ta zgornji stavek je izrezan inz tvojega posta zato, ker ga ne razumem..
Kaj se razkriva? Malo bolj podrobno...
Katere člane bi ti "pozaprl"?
opomba: po SSKJ pomeni "pozapréti": drugega za drugim zapreti, primer uporabe: tatove so že pozaprli
link: http://bos.zrc-sazu.si/cgi/neva.exe?nam ... zs%3D55928
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Točno tako! A kaj ko so tudi pregovorno organizacijsko in tehnološko sposobni nemci (Mehdorn) že po prvem seznanjanju s pogoji v tej državi spokali kufre po kratkem postopku in raje šli. Toliko o stanju mojega in nemškega duha. O svojem pa še malo premisli ...Ljubitelj napisal/-a: Glede stanje duha v SŽ, ki veje iz zapisov IztokaZ, pa bi očevidno bilo najbolje SŽ organizacijsko likvidirat in poklicat usposobljene tuje firme, da prevzamejo upravljanje.
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Če si prebral temo od začetka si videl na kaj se moj odgovor nanaša. Določene odgovore na moje navedbe ti bo dala komisija, saj je nedopustno, da se ne beleži delovanje varnostnih naprav, postavljanje kretnic, postavljanje signalov itd. Tukaj je potem izredno dobra luknja za proizvodnjo megle.železocestnik napisal/-a:dare20 napisal/-a: Se opravičujem, sem iz dopusta in sem malo pogledal teme...
@dare20: ta zgornji stavek je izrezan inz tvojega posta zato, ker ga ne razumem..
Kaj se razkriva? Malo bolj podrobno...
Katere člane bi ti "pozaprl"?
opomba: po SSKJ pomeni "pozapréti": drugega za drugim zapreti, primer uporabe: tatove so že pozaprli
link: http://bos.zrc-sazu.si/cgi/neva.exe?nam ... zs%3D55928
NAjbolje bi bilo, da strojevodja poslika vsak signal ko pelje proti njemu, da bo zavarovan. Po KZ1 pa je tudi to problematično.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Hvala za odgovor.
Katere člane je potrebno "pozapréti"
Katere člane je potrebno "pozapréti"
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
EEee, ... vidiš, tu je pa sedaj problem. JAz zagovarjam ......železocestnik napisal/-a:
Katere člane je potrebno "pozapréti"
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Morda kdo ve kaj sta bila incidenta v Pivki in Litiji, ki jih omenjajo v clanku?
Se mi pa zdi neodpustno da naprave, ki bi morale delovati niso delovale (ce seveda to ni bilo nalasc tako narejeno). V vsakem primeru bi moral nekdo za to odgovarjati!
lp Anze
Se mi pa zdi neodpustno da naprave, ki bi morale delovati niso delovale (ce seveda to ni bilo nalasc tako narejeno). V vsakem primeru bi moral nekdo za to odgovarjati!
lp Anze
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Meni se vse skupaj zdi bolj natolcevanje kot pa kaj drugega. Glede jeseniške nesreče pa še vedno do uradnih rezultatov preiskave. Če sploh ugleda luč sveta....Anzee napisal/-a:Morda kdo ve kaj sta bila incidenta v Pivki in Litiji, ki jih omenjajo v clanku?
Se mi pa zdi neodpustno da naprave, ki bi morale delovati niso delovale (ce seveda to ni bilo nalasc tako narejeno). V vsakem primeru bi moral nekdo za to odgovarjati!
lp Anze
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Veliko stvari me moti v tem in podobnim člankom. Prvo, kaj je to neuradno? Ali se lahko osebo obtoži na osnovi neuradne izjave? Drugo, vsak novinar, ki želi biti informiran lahko izve, da je vožnja skozi rdeči signal pogosto dovoljena ob pisnem navodilu vodje postaje ali ustnem navodilu dispečerja, ko se takšna navodila posnamejo. Tretje, vožnja dva vlaka ali dva dela vlaka na isti tir je tudi dovoljena v dovoljenih primerih in ob previdni vožnji. Brez tega ne bi bilo mogoče priklopiti dodatne vagone ali lokomotivo. Na ljubljanski postaji pogosto na istem tiru stojita dva vlaka: eden za Sežano, drugi za Maribor itd.andro napisal/-a:Pozdravljeni
Članek iz današnjega Dela, http://www.delo.si/novice/kronika/neura ... aka_2.html .
lp
Iz neuradnega sporočila je edino jasno, da je tehnika zatajila!
Čeprav nisem hotel govoriti o nesreči pred zaključkom dela komisije, me je ta članek v Delu razkuril.
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
No, v današnjem tiskanem brezplačniku Žurnal je ena majhna notica, ki "poje" pesem na drugi strani plošče. Krivda ni dokazana...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Železniška nesreča na Jesenicah
Samo,da pride čimprej do sodišča.In da gre mimo ta interna farsa.Matoz jih bo pojedu.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!