Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Odgovori
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Odgovor Napisal/-a Signal »

MMG, nesrečo so že dali na Wikipedio.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Uporabniški avatar
AnejTS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 25.10.2005, 18:46
Kraj: Ptuj

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Odgovor Napisal/-a AnejTS »

Mogoče kdo zastopi ZLB sistem, ki je uporabljen na tej progi? Na avstrijski radgonski progi je enak sistem.
LP Anej
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Odgovor Napisal/-a cokla »

http://kurier.at/chronik/oesterreich/bi ... ,128960001" onclick="window.open(this.href);return false;
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 609
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Odgovor Napisal/-a Peter 5 »

ZugLeitBetrieb (promet z vodenjem vlaka)
ZLB je postopek vodenja prometa na železnici, kjer centralni prometnik - dispečer (Zugleiter) daje vsakemu vlaku dovoljenje za vožnjo do naslednjega prometnega mesta. Pri tem sta on in strojevodja medseboj v radijski zvezi. Ta vrsta prometa se lahko izvaja tudi brez glavnih signalov in brez naprav APB, kar omogoča znatne prihranke. Hitrosti so lahko brez signalov do največ 80 km/h, s signali pa do 100km/h (Nemčija), uporaba pa je omejena na enotirne stranske proge. V dokazne namene se komunikacija snema, ali pa oba zabeležita dovoljenja za vožnjo oz. ukaze v posebne evidenčne knjige.

Obširna razlaga se najde na Wikipediji. Dovoljene so tudi prerezljive kretnice.

LP - Peter
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Odgovor Napisal/-a desiro »

Naj petrovi razlagi dodam še to, da se recimo v Avstriji na teh progah uporabljajo še posebna naprava (pri ÖBB za privatnike ne vem) v katero strojevodja vnese kodo prometnega mesta. Naprava potem preko GPS signala preverja lokacjo vlaka, in v primeru da vlak odpelje dlje od točke do kamor je bila vožnja dovoljena, začne zvočno opozarajati. naprava pa ni vezana v zanko hitre zavore, tako da je recimo ignoriranje le te lažje kot recimo ignoriranje ASN baliz.

Sami signali pa niso nič drugega kot naši "dohodni signali".

:)
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Peter 5 napisal/-a:ZugLeitBetrieb (promet z vodenjem vlaka)
ZLB je postopek vodenja prometa na železnici, kjer centralni prometnik - dispečer (Zugleiter) daje vsakemu vlaku dovoljenje za vožnjo do naslednjega prometnega mesta. Pri tem sta on in strojevodja medseboj v radijski zvezi. Ta vrsta prometa se lahko izvaja tudi brez glavnih signalov in brez naprav APB, kar omogoča znatne prihranke. Hitrosti so lahko brez signalov do največ 80 km/h, s signali pa do 100km/h (Nemčija), uporaba pa je omejena na enotirne stranske proge. V dokazne namene se komunikacija snema, ali pa oba zabeležita dovoljenja za vožnjo oz. ukaze v posebne evidenčne knjige.
Se pravi skoraj tako kot ETCS Regional, brez kakršnekoli šare ob progi. Ampak celovitost predvsem tovornih vlakov zna bit pa problem?
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Odgovor Napisal/-a jurij »

Regan 664 napisal/-a:
Se pravi skoraj tako kot ETCS Regional, brez kakršnekoli šare ob progi. Ampak celovitost predvsem tovornih vlakov zna bit pa problem?
Res je, zato se pa ZLB prakticira v Avstriji predvsem na lokalnih progah, kjer poteka v glavnem samo potniški promet, posamezni tovorni vlaki pa so ponavadi zelo kratki.
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 609
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Odgovor Napisal/-a Peter 5 »

Zdravo!
Izogibališče Waldstein v neposredni bližini mesta ID ima koristno dolžino tirov 91 m (Wikipedia!). To me spominja na tramvaj! Kljub temu pa je nekaj tovornega prometa - papirna industrija na koncu proge.

Še vprašanje @desiro: Ali je omenjeni "dohodni signal" trapezna tabla ?

LP - Peter
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Odgovor Napisal/-a desiro »

Tako je.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Deflektor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 164
Pridružen: 20.02.2008, 21:06

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Odgovor Napisal/-a Deflektor »

Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Primoz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 114
Pridružen: 04.12.2005, 14:12
Kraj: Litija- Zgornji log (Slovenia)
Kontakt:

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Odgovor Napisal/-a Primoz »

Siemens prehitr za Američane, na žalost....:(
http://www.theguardian.com/us-news/2015 ... iladelphia
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

http://www1.wdr.de/themen/aktuell/ibben ... g-100.html

Dva mrtva, 6 huje poškodovanih v trčenju s traktorsko prikolico. :|
Čufarca
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 127
Pridružen: 02.11.2009, 15:56

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Odgovor Napisal/-a Čufarca »

Odgovori