Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
MMG, nesrečo so že dali na Wikipedio.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Mogoče kdo zastopi ZLB sistem, ki je uporabljen na tej progi? Na avstrijski radgonski progi je enak sistem.
LP Anej
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
http://kurier.at/chronik/oesterreich/bi ... ,128960001" onclick="window.open(this.href);return false;
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
ZugLeitBetrieb (promet z vodenjem vlaka)
ZLB je postopek vodenja prometa na železnici, kjer centralni prometnik - dispečer (Zugleiter) daje vsakemu vlaku dovoljenje za vožnjo do naslednjega prometnega mesta. Pri tem sta on in strojevodja medseboj v radijski zvezi. Ta vrsta prometa se lahko izvaja tudi brez glavnih signalov in brez naprav APB, kar omogoča znatne prihranke. Hitrosti so lahko brez signalov do največ 80 km/h, s signali pa do 100km/h (Nemčija), uporaba pa je omejena na enotirne stranske proge. V dokazne namene se komunikacija snema, ali pa oba zabeležita dovoljenja za vožnjo oz. ukaze v posebne evidenčne knjige.
Obširna razlaga se najde na Wikipediji. Dovoljene so tudi prerezljive kretnice.
LP - Peter
ZLB je postopek vodenja prometa na železnici, kjer centralni prometnik - dispečer (Zugleiter) daje vsakemu vlaku dovoljenje za vožnjo do naslednjega prometnega mesta. Pri tem sta on in strojevodja medseboj v radijski zvezi. Ta vrsta prometa se lahko izvaja tudi brez glavnih signalov in brez naprav APB, kar omogoča znatne prihranke. Hitrosti so lahko brez signalov do največ 80 km/h, s signali pa do 100km/h (Nemčija), uporaba pa je omejena na enotirne stranske proge. V dokazne namene se komunikacija snema, ali pa oba zabeležita dovoljenja za vožnjo oz. ukaze v posebne evidenčne knjige.
Obširna razlaga se najde na Wikipediji. Dovoljene so tudi prerezljive kretnice.
LP - Peter
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Naj petrovi razlagi dodam še to, da se recimo v Avstriji na teh progah uporabljajo še posebna naprava (pri ÖBB za privatnike ne vem) v katero strojevodja vnese kodo prometnega mesta. Naprava potem preko GPS signala preverja lokacjo vlaka, in v primeru da vlak odpelje dlje od točke do kamor je bila vožnja dovoljena, začne zvočno opozarajati. naprava pa ni vezana v zanko hitre zavore, tako da je recimo ignoriranje le te lažje kot recimo ignoriranje ASN baliz.
Sami signali pa niso nič drugega kot naši "dohodni signali".
Sami signali pa niso nič drugega kot naši "dohodni signali".
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Se pravi skoraj tako kot ETCS Regional, brez kakršnekoli šare ob progi. Ampak celovitost predvsem tovornih vlakov zna bit pa problem?Peter 5 napisal/-a:ZugLeitBetrieb (promet z vodenjem vlaka)
ZLB je postopek vodenja prometa na železnici, kjer centralni prometnik - dispečer (Zugleiter) daje vsakemu vlaku dovoljenje za vožnjo do naslednjega prometnega mesta. Pri tem sta on in strojevodja medseboj v radijski zvezi. Ta vrsta prometa se lahko izvaja tudi brez glavnih signalov in brez naprav APB, kar omogoča znatne prihranke. Hitrosti so lahko brez signalov do največ 80 km/h, s signali pa do 100km/h (Nemčija), uporaba pa je omejena na enotirne stranske proge. V dokazne namene se komunikacija snema, ali pa oba zabeležita dovoljenja za vožnjo oz. ukaze v posebne evidenčne knjige.
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Res je, zato se pa ZLB prakticira v Avstriji predvsem na lokalnih progah, kjer poteka v glavnem samo potniški promet, posamezni tovorni vlaki pa so ponavadi zelo kratki.Regan 664 napisal/-a:
Se pravi skoraj tako kot ETCS Regional, brez kakršnekoli šare ob progi. Ampak celovitost predvsem tovornih vlakov zna bit pa problem?
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Zdravo!
Izogibališče Waldstein v neposredni bližini mesta ID ima koristno dolžino tirov 91 m (Wikipedia!). To me spominja na tramvaj! Kljub temu pa je nekaj tovornega prometa - papirna industrija na koncu proge.
Še vprašanje @desiro: Ali je omenjeni "dohodni signal" trapezna tabla ?
LP - Peter
Izogibališče Waldstein v neposredni bližini mesta ID ima koristno dolžino tirov 91 m (Wikipedia!). To me spominja na tramvaj! Kljub temu pa je nekaj tovornega prometa - papirna industrija na koncu proge.
Še vprašanje @desiro: Ali je omenjeni "dohodni signal" trapezna tabla ?
LP - Peter
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Tako je.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 114
- Pridružen: 04.12.2005, 14:12
- Kraj: Litija- Zgornji log (Slovenia)
- Kontakt:
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Siemens prehitr za Američane, na žalost....
http://www.theguardian.com/us-news/2015 ... iladelphia
http://www.theguardian.com/us-news/2015 ... iladelphia
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
http://www1.wdr.de/themen/aktuell/ibben ... g-100.html
Dva mrtva, 6 huje poškodovanih v trčenju s traktorsko prikolico.
Dva mrtva, 6 huje poškodovanih v trčenju s traktorsko prikolico.