Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

OdgovorNapisal/-a holding » 04.01.2019, 21:20

....aha.... :thumbupl ....hvala za info.....(najbrž na Štajerskem..)...
...pa še tole mi zaupaj, če veš (al' pa kdo drug)....a je Iltis na Primorki že na števce na postajnih tirih in kretnicah.... :?:....za Thales na Koperbahnu in v Kopri, vem da je....
9479911
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 33
Pridružen: 24.06.2018, 9:56

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

OdgovorNapisal/-a 9479911 » 04.01.2019, 22:52

holding napisal/-a:....aha.... :thumbupl ....hvala za info.....(najbrž na Štajerskem..)...
...pa še tole mi zaupaj, če veš (al' pa kdo drug)....a je Iltis na Primorki že na števce na postajnih tirih in kretnicah.... :?:....za Thales na Koperbahnu in v Kopri, vem da je....

Iltis ima števce osi od začetka. Uporabljajo pa števce osi tudi na relejnih https://www.frauscher.com/en/acs2000/

In pa zanimivo preko optičnega kabla ob progi zaznavajo ploska mesta na kolesih lome tirnic itd.: https://www.youtube.com/watch?v=9Vs1IwtUCN8
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3049
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 05.01.2019, 9:42

holding napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Sicer malo izven teme, v Sloveniji smo imeli glavne proge elektrificirane že v 60 tih letih, pa ni bilo nikjer ne vem kakšnih SVN. Marsikje so bili še mehanski signali in električni vlaki.

...najbrž je fora v tem...


Fora pri njih je v tem, da so ponekod SVN stare 50 in več let in niso odporne na motnje, ki pridejo iz izmeničnega napajanja voznega voda. Takšen problem imajo Italijani tam, kjer AV 25 kV in stara 3 kV proga prideta vzporedno, kar ima za posledico, da so motnje na stari progi.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

OdgovorNapisal/-a holding » 06.01.2019, 0:40

...je tako.. :!: ...na Jesenicah nas je po uvedbi ERSVN najbolj "je..l" "Šved" (ASEA - 1043-xxx)....kadar se je premikal, uvažal ali izvažal, smo v deževnem vremenu z ostalimi vožnjami raje počakali, ker je "metal na stoj" skoraj vse, kar je bilo na "frej", (tud' seb' pred nosom)...... #-o ...hvala bogu, da so jih sredi 90-ih prodali nazaj Švedom...
...1044-xxx (sedaj 1144) nagaja zelo redko, ostale elok pa ne... [-X ...
...
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1491
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 06.01.2019, 7:43

holding napisal/-a:...je tako.. :!: ...na Jesenicah nas je po uvedbi ERSVN najbolj "je..l" "Šved" (ASEA - 1043-xxx)....kadar se je premikal, uvažal ali izvažal, smo v deževnem vremenu z ostalimi vožnjami raje počakali, ker je "metal na stoj" skoraj vse, kar je bilo na "frej", (tud' seb' pred nosom)...... #-o ...hvala bogu, da so jih sredi 90-ih prodali nazaj Švedom...
...1044-xxx (sedaj 1144) nagaja zelo redko, ostale elok pa ne... [-X ...
...


1044 je nastala kar v precejšnji meri iz izkušenj, ki so jih Avstrijci imeli s 1043. Ki je sicer še vedno najpogostejša serija lokomotiv na področju nekdanje Juge...
...kar se pa tvojega "hvalabogu" tiče, pa ti moram povedati, da je bila to ena najbolj priljubljenih lokomotiv v Avstriji. In kot že rečeno, osnova za kasnejše stroje.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4161
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 06.01.2019, 8:52

holding napisal/-a:
...je tako.. :!: ...na Jesenicah nas je po uvedbi ERSVN najbolj "je..l" "Šved" (ASEA - 1043-xxx)....kadar se je premikal, uvažal ali izvažal, smo v deževnem vremenu z ostalimi vožnjami raje počakali, ker je "metal na stoj" skoraj vse, kar je bilo na "frej", (tud' seb' pred nosom)...... #-o ...hvala bogu, da so jih sredi 90-ih prodali nazaj Švedom...
...1044-xxx (sedaj 1144) nagaja zelo redko, ostale elok pa ne... [-X ...
...


1044 je nastala kar v precejšnji meri iz izkušenj, ki so jih Avstrijci imeli s 1043. Ki je sicer še vedno najpogostejša serija lokomotiv na področju nekdanje Juge...
...kar se pa tvojega "hvalabogu" tiče, pa ti moram povedati, da je bila to ena najbolj priljubljenih lokomotiv v Avstriji. In kot že rečeno, osnova za kasnejše stroje.


In če pomislim, da so v Jugi nižje od Dobove imeli verjetno dokaj podobne SVN mi ni jasno kako so signali potem tam delali, ali ima to kaj zveze s ~15 2/3 Hz namesto 50Hz?
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1146
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

OdgovorNapisal/-a desiro » 06.01.2019, 14:59

Ljubitelj napisal/-a:
holding napisal/-a:
...je tako.. :!: ...na Jesenicah nas je po uvedbi ERSVN najbolj "je..l" "Šved" (ASEA - 1043-xxx)....kadar se je premikal, uvažal ali izvažal, smo v deževnem vremenu z ostalimi vožnjami raje počakali, ker je "metal na stoj" skoraj vse, kar je bilo na "frej", (tud' seb' pred nosom)...... #-o ...hvala bogu, da so jih sredi 90-ih prodali nazaj Švedom...
...1044-xxx (sedaj 1144) nagaja zelo redko, ostale elok pa ne... [-X ...
...


1044 je nastala kar v precejšnji meri iz izkušenj, ki so jih Avstrijci imeli s 1043. Ki je sicer še vedno najpogostejša serija lokomotiv na področju nekdanje Juge...
...kar se pa tvojega "hvalabogu" tiče, pa ti moram povedati, da je bila to ena najbolj priljubljenih lokomotiv v Avstriji. In kot že rečeno, osnova za kasnejše stroje.


In če pomislim, da so v Jugi nižje od Dobove imeli verjetno dokaj podobne SVN mi ni jasno kako so signali potem tam delali, ali ima to kaj zveze s ~15 2/3 Hz namesto 50Hz?


Glede na to da ima cela severna razvita evropa (beri Avstrija, Nemčija podobne signalonovarnostne naprave kot jih imamo pri nas in imajo 15 kV 16 2/3 Hz AC pomojem to nebi smelo bit problem. Očitno je nekaj bilo sprojektirano drugače kot bi moralo biti...se je pri nečem šparalo.

Bi pa od @holdinga z veseljem izvedel več o tem.... Tema je zanimiva :D
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3387
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

OdgovorNapisal/-a mkx » 06.01.2019, 15:11

Ni dvakrat za reči, da so pri nas (in v IT) izpustili vgradnjo kakšnih dušilk za 15-50 Hz. Na jugu so jih pač morali vgrajevati in tudi povsod drugod z izmenično napetostjo v voznih vodih.
LP, Metod
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4161
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 08.01.2019, 19:02

Prve konsekvence nedavne nesreče na Danskem, prepoved prometa vagonov za polprikolice, Sdggmrs s strani DANISH transport safety authority Trafikstyrelse in omejitev hitrosti tovornih vlakov pri vetru nad 39 vozolv in prekinitev prometa pri +49 vozov.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3049
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 20.01.2019, 18:13

Ljubitelj napisal/-a:Prve konsekvence nedavne nesreče na Danskem, prepoved prometa vagonov za polprikolice, Sdggmrs...in omejitev hitrosti tovornih vlakov pri vetru nad 39 vozolv in prekinitev prometa pri +49 vozov.


Prepoved je odpravljena, ker so vsi operaterji predložili dokumente, da je pritrditev prikolic ustrezna in varna. Tudi pri DB-ju, ki je bil prevoznik nesrečnega vlaka. Vremenski pogoji pa ostajajo v veljavi.

TGV Lyria napisal/-a:
1044 je nastala kar v precejšnji meri iz izkušenj, ki so jih Avstrijci imeli s 1043. Ki je sicer še vedno najpogostejša serija lokomotiv na področju nekdanje Juge...
...kar se pa tvojega "hvalabogu" tiče, pa ti moram povedati, da je bila to ena najbolj priljubljenih lokomotiv v Avstriji. In kot že rečeno, osnova za kasnejše stroje.

1043 in 1044 sta bili sitni lokomotivi, s težavami pa tam in tam. 1043 je verjetno "metala na stoj" zaradi tiristorjev, ki so povzročal višje harmonike pri vklopu. 1044 pa je imela enake probleme, kot 363. Zajem snega v ventilacijo. Enake probleme (sneg v ventilaciji) pa ima tudi ÖBB Vectron. :mrgreen: Tudi 1144 ima sitnobe. Tiristorji bojda še vedno smetijo s harmoniki in hlajenje. Najbolj priljubljen pa je Taurus.
Uporabniški avatar
casio
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 118
Pridružen: 05.01.2016, 15:04
Kraj: Murska Sobota

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

OdgovorNapisal/-a casio » 17.05.2019, 5:23

Med Trstom in Opčinami prišlo do nesreče.
https://www.regionalobala.si/novica/nes ... inami-foto

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov