Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
MMG to je prva resna nesreča TGV-ja s smrtnimi žrtvami, pa še ta se ni zgodila v rednem prometu ampak na resni testni vožnji.
...
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
To je presenetljivo dejstvo, kajti Francija ima omrežje prog LGV, wiki pravi:MMG to je prva resna nesreča TGV-ja s smrtnimi žrtvami, pa še ta se ni zgodila v rednem prometu ampak na resni testni vožnji.
Nemčija pa komaj zametek enih dveh odsekov za 300 km/h kot je Köln-Frankfurt, 177 km in kakih 500 km novo zgrajenih odsekov za 280 km/h komaj pogojno rečeno hitrih prog glede na standarde, recimo max vzponi 12,5‰.The first French high-speed rail line opened in 1981, between Paris's and Lyon's suburbs. It was at that time the only high-speed rail line in Europe. As of December 2014, the French high-speed rail network comprises 2,037 km of Lignes à grande vitesse (LGV), and 670 km are under construction
Toda Nemci so bili že prizorišče katastrof pri zmerni hitrosti, ko je vlak (ali kolesni obroč) fizično razpadel in polsedično iztiril.
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Nesreča se je zgodila na koncu LGV proge, kjer se ta v loku (vmax 160 km/h) priključi na klasično pred Strasbourgom.
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Preiskovalna komisija SNCF je izdala poročilom o vzroku nesreče testne vožnje. Vlak je v krivino pripeljal s hitrostjo 265 namesto 176 km/h. Hitrost ni bila pravočasno zmanjšana. Poleg tega se je v strojevodski kabini nahajalo sedem ljudi namesto dovoljenih štiri.< Prav tako preiskujejo, zakaj so bili med testno vožnjo na vlaku otroci.
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Florjan, lahko podaš link do tega nenavadnega poročila. Mislim, da ga ni junaka, ki bi lahko povedal, da mora vlak v ovinek pripeljati s (z najvišjo) hitrostjo 176 km/h. Tudi varnostne naprave na TGV niso omejene na 1 km/h natančno (pri TVM 300 sproži akcijo prekoračitev za +5 - +15 km/h). Sicer se pa med običajno vožnjo ne da absolutno meriti hitrost z natančnostjo 1/176, ali 0,5%. Lahko se sicer hitrost 176 km/h nanaša na ”računsko” hitrost med zaviranjem, toda to nima kaj dosti zveze z dejansko hitrostjo. Tudi dostopni podatki za signalizacijo na LGV ne podajajo tako absurdno natančne hitrostne meje. Resda je verjetno na wiki najti opise starejših signalizacij, recimo TVM 300 in 430 toda meje so občutno višje od predvidene hitrosti med zaviranjem.Vlak je v krivino pripeljal s hitrostjo 265 namesto 176 km/h.
LPL
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Ne vem če bo to držalo...po mojih virih je bila hitrost 176km/h, namesto predpisanih 160....in le ta naj nebi bila vzrok iztirjenjaFlorjan napisal/-a:Preiskovalna komisija SNCF je izdala poročilom o vzroku nesreče testne vožnje. Vlak je v krivino pripeljal s hitrostjo 265 namesto 176 km/h......
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Voznoredna hitrost na tem odseku bo (predvidoma) 160 km/h. Naloga, ki so jo opravljali med to vožnjo, je testiranje pri hitrostih za 10% višjih od voznorednih, od tod "absurdna" hitrostna omejitev za ta vlak.Ljubitelj napisal/-a:Florjan, lahko podaš link do tega nenavadnega poročila. Mislim, da ga ni junaka, ki bi lahko povedal, da mora vlak v ovinek pripeljati s (z najvišjo) hitrostjo 176 km/h.Vlak je v krivino pripeljal s hitrostjo 265 namesto 176 km/h.
Po drugi strani ta naloga odpira vprašanje ali ni bilo reagiranje varnostnih naprav zaradi previsoke hitrosti na vlaku blokirano?
[edit]
Sedaj je že cel internet poln poročil o tem, da je vzrok za nesrečo res previsoka hitrost. Recimo tukaj ali za francosko govoreče ali nemško govoreče.
[/edit]
LP, Metod
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
mkx hvala za pojasnilo o teh "absurdnih" 176 km/h. Torej so res testirali ta ovinek na priključku na navadno progo. Zakaj so pa hitrost za toliko prekoračili je pa posebno vprašanje, ali so res mogoče izklopili varnostne sisteme, ki nekako začno ukrepati pri 10% prekoračitvi.
LPL
LPL
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Menda so celoten novi odsek proge (Baudrecourt - Vandenheim) testirali s 10% višjo hitrostjo ... in so na "odprti" progi vozili s prav tako "absurdno" hitrostno omejitvijo 352 km/h (voznoredna bo 320).Ljubitelj napisal/-a:mkx hvala za pojasnilo o teh "absurdnih" 176 km/h. Torej so res testirali ta ovinek na priključku na navadno progo.
LP, Metod
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Saj to je normalno na vseh LGV in podobnih progah, oziroma so obratovalne hitrosti tipično dokaj nižje od tehnične sposobnosti proge, ne nujno samo 10%.
LPL
LPL
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Jaz mislim, da tudi tale novi odsek tehnično zmore dokaj višje hitrosti kot pa bodo prometne omejitve. Tokratna nesreča je sicer pokazala, da je vsaj na tem ovinku zmožnost proge manj kot 50% nad prometno hitrostjo, ampak to je udi pričakovano (zakaj bi gradili proge za hitrosti, ki jih vlaki ne bodo niti približno dosegali).
Zanimivo bi bilo vedeti čemu so bile meritve, ki so jih izvajali pri 10% prekoračitvi hitrosti, pravzaprav namenjene? Malo dvomim, da je šlo za dokazovanje tehnične zmožnosti proge, prej bi rekel da so merili parametre vožnje vlakov (tresljaji, ...) kot se jih bo (skoraj) dosegalo med rednim obratovanjem.
Zanimivo bi bilo vedeti čemu so bile meritve, ki so jih izvajali pri 10% prekoračitvi hitrosti, pravzaprav namenjene? Malo dvomim, da je šlo za dokazovanje tehnične zmožnosti proge, prej bi rekel da so merili parametre vožnje vlakov (tresljaji, ...) kot se jih bo (skoraj) dosegalo med rednim obratovanjem.
LP, Metod
Re: Kaj se dogaja?
V Bjelovaru (HR) je danes vlak trčil v taksi na okvarjenem prehodu (zapornice niso delovale). Voznik taksija je umrl. Bi pa naj okvara trajala že nekaj dni in so se vlaki po pismenem navodilu ustavljali pred prehodom, tale se pa iz še neznanega razloga ni.
...
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Včeraj zvečer je pri Berlinu popolnoma zgorel DMV VT 643.20. 180 potnikov se je rešilo brez poškodb. Po prvih izjavah prič, naj bi zagorelo v stikalni omari.Več si oglejte na:
http://www.bz-berlin.de/berlin/marzahn- ... oellig-aus
http://baureihe643.startbilder.de/bild/ ... tzten.html
http://www.bz-berlin.de/berlin/marzahn- ... oellig-aus
http://baureihe643.startbilder.de/bild/ ... tzten.html
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
[url] http://www.mangfall24.de/mangfalltal/ba ... 08047.html[ /url]
Huda nesreča n Bavarskem. Trčila sta dva stadlerja Meridian družbe. Več sto poškodovanih, žal tudi smrtne žrtve.
Huda nesreča n Bavarskem. Trčila sta dva stadlerja Meridian družbe. Več sto poškodovanih, žal tudi smrtne žrtve.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
8 osebi je mrtev in okoli 150 ljudje poškodovan...Re 4/4 napisal/-a:[url] http://www.mangfall24.de/mangfalltal/ba ... 08047.html[ /url]
Huda nesreča n Bavarskem. Trčila sta dva stadlerja Meridian družbe. Več sto poškodovanih, žal tudi smrtne žrtve.
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))