Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
V Italiji https://siol.net/novice/svet/v-blizini- ... tvi-518031 žal tudi smrtne žrtve
Tine
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Zato pa imajo Francozi jutranje prazne TGV "de balayage", za vsak slučaj. Poleg tega imajo nočne vlake za pregled vozne mreže. Vsake toliko pa še:Tin€ napisal/-a:V Italiji https://siol.net/novice/svet/v-blizini- ... tvi-518031 žal tudi smrtne žrtve
https://2d25517.pagesperso-orange.fr/TG ... andeau.jpg
Pri Italijanih pa zaradi vibracij raje znižujejo hitrosti na AV, kot pa da se takoj lotijo resne sanacije. In pri tej nesreči vsi gledajo v:
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 101
- Pridružen: 26.09.2011, 17:13
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Pogonski člen je končal za (postajno?) zgradbo in še narobe obrnjen. Če je res kriva narobe postavljena kretnica, je velika sreča, da je preostali del vlaka nadaljeval vožnjo dokaj naravnost.
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
No ta je bil tudi bolj prazen kot poln, samo 28 potnikov na prvi jutranji vožnji proti Salernu.Zato pa imajo Francozi jutranje prazne TGV "de balayage", za vsak slučaj. Poleg tega imajo nočne vlake za pregled vozne mreže. Vsake toliko pa še:
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
A ni eden od ta pametnih zdaj ne vem kateri suha ali bisabre fantaziral kako so ti vlaki polni?Ljubitelj napisal/-a:No ta je bil tudi bolj prazen kot poln, samo 28 potnikov na prvi jutranji vožnji proti Salernu.Zato pa imajo Francozi jutranje prazne TGV "de balayage", za vsak slučaj. Poleg tega imajo nočne vlake za pregled vozne mreže. Vsake toliko pa še:
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Saj ni čuda da je bil prazen, vožnjo začne 5:10. Moje izkušnje so take, da je v glavnem dobro zaseden, še jutranji iz Trsta ima kar precej potnikov, po Benetka pa sploh.A ni eden od ta pametnih zdaj ne vem kateri suha ali bisabre fantaziral kako so ti vlaki polni?
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
To pomeni, če je res kretnica, da je garnitura pri visokih hitrostih zelo varna. Nastradala sta žal samo 51 in 59 letni strojevodja. In zakaj sta bila v kabini oba? Pravilnik veleva, da na vlakih, ki vozijo med 0 in 5 zjutraj, zahteva dvojno zasedenost.SouthernPacific napisal/-a:Pogonski člen je končal za (postajno?) zgradbo in še narobe obrnjen. Če je res kriva narobe postavljena kretnica, je velika sreča, da je preostali del vlaka nadaljeval vožnjo dokaj naravnost.
https://scalaenne.wordpress.com/2020/02 ... raga-lodi/
Je pa prišlo na dan, da je ob 4:45 bil klic vzdrževalnega osebja, da so kretnico izključili iz uporabe. Žal pa ni podatka, ali jo je šel kdo pogledati.
@ljubitelj. TGV vozi z znižano hitrostjo.
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
A to ti misliš tisi "de balayge" zjutraj? Ko sem se jaz vozil je voziln namreč z zmanjšano hitrostjo, samo kakšnih 145 km/h v klanec. Ja, imel je pravo naduho, hitrost je kar padala, padala...., klanec pa kot na sosednji AC.@ljubitelj. TGV vozi z znižano hitrostjo.
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Če jaz prav razumem, ta kretnica, preko katere vozijo vlaki 300 km/h, sploh nima nobene elektronske zaščite?
...
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Majo, majo....samo kolikor uspem slediti temi, so vzdrževali kretnico. Ker popravilo naj ne bi bilo uspešno, so jo blokirali. Njihov DCO (ne vem kaj je to) je kazal, da je vse pravilno. Žal pa je kretnica ostala v napačnem položaju. In tako si lahko z Freccio pri 290 km/h doživel 16,22 m/s² bočnega pospeška.Dino S napisal/-a:Če jaz prav razumem, ta kretnica, preko katere vozijo vlaki 300 km/h, sploh nima nobene elektronske zaščite?
https://www.ilgiorno.it/lodi/cronaca/fr ... -1.5021199
.
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
V bližini Strasbourga je danes zjutraj iztiril francoski vlak TGV. Ranjenih je 21 potnikov, strojevodja je huje ranjen. Vzrok je bil plaz z bližnjega pobočja
https://www.youtube.com/watch?v=yTD81wS2iTI
https://www.youtube.com/watch?v=yTD81wS2iTI
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
https://www.tag24.de/justiz/polizei/zug ... rg-1477193
Včeraj se je na relaciji Freiburg - Basel zgodila tragična nesreča, v kateri je umrl strojevodja. Prišlo je do zrušenja betonskega dela mostu v času, ko je mimo pripeljal tovorni vlak Ro-La. Trčenje je bilo tako silovito, da se je udarni val lahko slišalo nekaj kilometrov daleč. Na isti progi je tri leta nazaj prišlo že tudi do podora dela proge, kjer poteka gradnja novega predora pod njo.
Včeraj se je na relaciji Freiburg - Basel zgodila tragična nesreča, v kateri je umrl strojevodja. Prišlo je do zrušenja betonskega dela mostu v času, ko je mimo pripeljal tovorni vlak Ro-La. Trčenje je bilo tako silovito, da se je udarni val lahko slišalo nekaj kilometrov daleč. Na isti progi je tri leta nazaj prišlo že tudi do podora dela proge, kjer poteka gradnja novega predora pod njo.
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
En majhen dodatek. Isto izjavalec,ki je takrat zašustral pri tem predoru dela tudi zdaj na projektu Stuttgart21. No pa to nesrečno posedanje ni njihov edini greh.Re 4/4 napisal/-a:https://www.tag24.de/justiz/polizei/zug ... rg-1477193
Včeraj se je na relaciji Freiburg - Basel zgodila tragična nesreča, v kateri je umrl strojevodja. Prišlo je do zrušenja betonskega dela mostu v času, ko je mimo pripeljal tovorni vlak Ro-La. Trčenje je bilo tako silovito, da se je udarni val lahko slišalo nekaj kilometrov daleč. Na isti progi je tri leta nazaj prišlo že tudi do podora dela proge, kjer poteka gradnja novega predora pod njo.
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Par dni nazaj v Nemčiji. Pri testiranju elektromagnetnih motenj, je prišlo do napake na zračmem vodu lokomotive, kar je imeli za posledico večkratno trčenje Pendolina v priprežno lokomotivo.