Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1421
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

OdgovorNapisal/-a Dino S » 12.07.2016, 18:47

Tukaj pa je bila konkretna hitrost, od prvih členov obeh garnitur so ostali samo kosi.
...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3722
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 12.07.2016, 18:59

Tukaj pa je bila konkretna hitrost, od prvih členov obeh garnitur so ostali samo kosi.


Vsa sreča, da se pri nas kaj takega skoraj ne more zgoditi. Na stranskih progah so hitrosti nikakve, frekvenca vlakov nekaj na dan v obeh smereh. Torej vagoni/členi ne bi razpadli v kose.... Žrtev pa tudi ne more biti več, kot v nesreči kakšnega biciklista, saj v zadnjih časih pa beremo, da je tipična frekvenca 1 potnik/vlak (koroška proga, Središče.....)

LPL
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 774
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

OdgovorNapisal/-a petindvajsetka » 12.07.2016, 19:59

Ljubitelj napisal/-a:
Tukaj pa je bila konkretna hitrost, od prvih členov obeh garnitur so ostali samo kosi.


Vsa sreča, da se pri nas kaj takega skoraj ne more zgoditi. Na stranskih progah so hitrosti nikakve, frekvenca vlakov nekaj na dan v obeh smereh. Torej vagoni/členi ne bi razpadli v kose.... Žrtev pa tudi ne more biti več, kot v nesreči kakšnega biciklista, saj v zadnjih časih pa beremo, da je tipična frekvenca 1 potnik/vlak (koroška proga, Središče.....)

LPL


Ljubitelj, pozabljaš, da je Gorenjska proga enotirna in da hitrosti niso zanemarljive, recimo do Kranja. :roll:
cokla
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 11099
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

OdgovorNapisal/-a cokla » 12.07.2016, 20:01

Ljubitelj napisal/-a:
Vsa sreča, da se pri nas kaj takega skoraj ne more zgoditi. Na stranskih progah so hitrosti nikakve, frekvenca vlakov nekaj na dan v obeh smereh. Torej vagoni/členi ne bi razpadli v kose.... Žrtev pa tudi ne more biti več, kot v nesreči kakšnega biciklista, saj v zadnjih časih pa beremo, da je tipična frekvenca 1 potnik/vlak (koroška proga, Središče.....)

LPL


Si pa en ...da ne rečem kaj. Tudi hitrosti 70 km/h so dovolj velike, da se štejejo mrtvi. Res ne vem ali si tak bebec ali se samo delaš.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3300
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 13.07.2016, 5:45

@Ljubitelj, res, daj najprej malo premisli, preden začneš klofat po tipkovnici, ker vsega ti pa res ni potrebno deliti z nami! :!:
Za nesrečo ni nikoli potrebno veliko, kot se je izkazalo dva dni nazaj v Središču.
Zadostuje en vlak, en nivojski prehod in pa eno cestno vozilo
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3722
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 13.07.2016, 6:34

Si pa en ...da ne rečem kaj. Tudi hitrosti 70 km/h so dovolj velike, da se štejejo mrtvi. Res ne vem ali si tak bebec ali se samo delaš.


Predvsem je potrebno včasih brati malo med vrsticami, ali upoštevati malo sarkazma, ne brati premočrtno kot v osnovni šoli. Res je, da je na gorenjski progi enotirni promet z zmernimi hitrostmi do 110 km/h, toda govoril sem o naših stranskih progah in ne magistralnih. V zadnjih dveh izrednih dogodkih na JŽI RS, sta bila na vlaku namreč 2 (dva) potnika, pa nisem prepričan, vsaj za koroško, da ta potnik ni bil kar sprevodnik, ker se je na vlaku omenjalo samo strojevodjo in potnika.

In na to sem cikal, na naših stranskih progah na dveh vlakih skupaj, skorajda ne prešteješ toliko potnikov, kolikor je bilo v Italiji ranjenih in mrtvih v eni nesreči v zabiti Apuliji. Sicer je pa povprečna zasedenost vlaka SŽ pod 70 potnikov. In to je glavni problem SŽ, dvočlenske garniture prevažajo na stranskih progah večinoma le nekaj potnikov. Bi bil iz narodno ekonomskega stališča cenejši kombi prevoz, avtobus bi bil že neekonomičen. Zakaj se pa ljudje ne poslužujejo javnega prevoza je pa druga tema vredna razprave.

LPL
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3300
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 13.07.2016, 7:17

Ko so v igri človeška življenja pa res ni prostora za sarkazem :!:
cokla
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 11099
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

OdgovorNapisal/-a cokla » 13.07.2016, 7:22

Regan 664 napisal/-a:Ko so v igri človeška življenja pa res ni prostora za sarkazem :!:



Seveda ga ni...samo univerzitetno in ne vem kako še izobražen @Ljubitelj je nad vsemi.... :pamet
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1181
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

OdgovorNapisal/-a zbowe » 13.07.2016, 7:42

Dino S napisal/-a:Tukaj pa je bila konkretna hitrost, od prvih členov obeh garnitur so ostali samo kosi.


Na tistem oddelku je progovna hitrost za EMG 100kmh.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1134
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 13.07.2016, 9:03

Ljubitelj napisal/-a:In na to sem cikal, na naših stranskih progah na dveh vlakih skupaj, skorajda ne prešteješ toliko potnikov, kolikor je bilo v Italiji ranjenih in mrtvih v eni nesreči v zabiti Apuliji. Sicer je pa povprečna zasedenost vlaka SŽ pod 70 potnikov. In to je glavni problem SŽ, dvočlenske garniture prevažajo na stranskih progah večinoma le nekaj potnikov. Bi bil iz narodno ekonomskega stališča cenejši kombi prevoz, avtobus bi bil že neekonomičen. Zakaj se pa ljudje ne poslužujejo javnega prevoza je pa druga tema vredna razprave.
LPL


Pridi malo na Bohinjko, pa boš videl, kaj rata če se pri nas zabijeta dva... Kar ni nemogoče, ker so SVN na Bohinjki predpotopne. Eden zajebe in adijooo... #-o
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 495
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

OdgovorNapisal/-a trocken » 13.07.2016, 10:37

Ljubitelj napisal/-a:
Si pa en ...da ne rečem kaj. Tudi hitrosti 70 km/h so dovolj velike, da se štejejo mrtvi. Res ne vem ali si tak bebec ali se samo delaš.


Predvsem je potrebno včasih brati malo med vrsticami, ali upoštevati malo sarkazma, ne brati premočrtno kot v osnovni šoli. Res je, da je na gorenjski progi enotirni promet z zmernimi hitrostmi do 110 km/h, toda govoril sem o naših stranskih progah in ne magistralnih. V zadnjih dveh izrednih dogodkih na JŽI RS, sta bila na vlaku namreč 2 (dva) potnika, pa nisem prepričan, vsaj za koroško, da ta potnik ni bil kar sprevodnik, ker se je na vlaku omenjalo samo strojevodjo in potnika.

In na to sem cikal, na naših stranskih progah na dveh vlakih skupaj, skorajda ne prešteješ toliko potnikov, kolikor je bilo v Italiji ranjenih in mrtvih v eni nesreči v zabiti Apuliji. Sicer je pa povprečna zasedenost vlaka SŽ pod 70 potnikov. In to je glavni problem SŽ, dvočlenske garniture prevažajo na stranskih progah večinoma le nekaj potnikov. Bi bil iz narodno ekonomskega stališča cenejši kombi prevoz, avtobus bi bil že neekonomičen. Zakaj se pa ljudje ne poslužujejo javnega prevoza je pa druga tema vredna razprave.

LPL


Mogoče bi bilo ceneje ukinit Ljubljano kot glavno mesto, ki se za dva milijona duš res ne splača in tistih nekaj življenskih funkcij,ki jih rabimo za preživetje prenesti na kakšno drugo prestolnico ali pa kar v Bruselj. Tako bi ostal denar tudi za vlake, ker bi ogromno prišparali pri funkcionarjih in trenutno dobro situiranih teoretikih.
(računam tudi na to, da bi se marsikateri sedaj dobro plačani "strokovnjak in funkcionar" vrnil nazaj na periferijo v realno življenje in začel uporabljati javni prevoz.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3722
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 13.07.2016, 10:57

Pridi malo na Bohinjko, pa boš videl, kaj rata če se pri nas zabijeta dva... Kar ni nemogoče, ker so SVN na Bohinjki predpotopne. Eden zajebe in adijooo...


In verjetnost je neverjetno velika pri vseh teh križanjih na 5 ali ne vem več še kolko postajah tistih približno 6 parov vlakov na dan, ki med brati traja minute dolgo in se verjetno kretnik s biciklom vozi od ene do druge kretnice. Možno je sicer vse, toda na tejle bohinjki vsak sprevodnik ve kje je križanje, če pa se križanje premakne, se pa ve, da bo kar takoj dobra zamuda... Moraš biti res utrujen v službi od vseh teh preštevilnih križanj..... Nič ne rečem za enotirno progo s taktnim prometom recimo na eno uro, tam se lahko upravičeno pričakuje napaka vsled preobremenitve, če pa moraš na postaji mizvesti 2-4 križanja na dan...., je pa že težje ostati buden v tej poletni vročini.
Se pa strinjam da vlaka orng počita tudi pri 70 km/h, toda pri 100 km/h je njuna kinetična energija še dvakrat večja.

HPL
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1134
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 13.07.2016, 11:22

Ljubitelj napisal/-a:
Pridi malo na Bohinjko, pa boš videl, kaj rata če se pri nas zabijeta dva... Kar ni nemogoče, ker so SVN na Bohinjki predpotopne. Eden zajebe in adijooo...


In verjetnost je neverjetno velika pri vseh teh križanjih na 5 ali ne vem več še kolko postajah tistih približno 6 parov vlakov na dan, ki med brati traja minute dolgo in se verjetno kretnik s biciklom vozi od ene do druge kretnice. Možno je sicer vse, toda na tejle bohinjki vsak sprevodnik ve kje je križanje, če pa se križanje premakne, se pa ve, da bo kar takoj dobra zamuda... Moraš biti res utrujen v službi od vseh teh preštevilnih križanj..... Nič ne rečem za enotirno progo s taktnim prometom recimo na eno uro, tam se lahko upravičeno pričakuje napaka vsled preobremenitve, če pa moraš na postaji mizvesti 2-4 križanja na dan...., je pa že težje ostati buden v tej poletni vročini.
Se pa strinjam da vlaka orng počita tudi pri 70 km/h, toda pri 100 km/h je njuna kinetična energija še dvakrat večja.
HPL


V maju je bila skoraj štala na Grahovem, med nabito polnim muzejcem in ravno tako polno Sočo. Toliko o "verjetnosti".
In vlaki so daleč od praznega, še posebej v tem času. Soča poln dvojnik, ostali imajo precej več kot "2 potnika na vlak", AV poln, muzejc zaenkrat skoraj vse vožnje razprodane. Tako da ne nabijaj o praznih vlakih na stranskih progah in kako se kaj takega pri nas ne more zgoditi. Bohinjka je ravno zaradi tega nevarna. Zastarele SVN, vse visi na človeškem faktorju ki tako rad zataji, glede prometnikov vprašaj @Nurmija, vlaki pa polni. No vsaj GSM-R bomo kmalu dobili...
cokla
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 11099
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

OdgovorNapisal/-a cokla » 13.07.2016, 14:00

TGV Lyria napisal/-a:
V maju je bila skoraj štala na Grahovem, med nabito polnim muzejcem in ravno tako polno Sočo. Toliko o "verjetnosti".
In vlaki so daleč od praznega, še posebej v tem času. Soča poln dvojnik, ostali imajo precej več kot "2 potnika na vlak", AV poln, muzejc zaenkrat skoraj vse vožnje razprodane. Tako da ne nabijaj o praznih vlakih na stranskih progah in kako se kaj takega pri nas ne more zgoditi. Bohinjka je ravno zaradi tega nevarna. Zastarele SVN, vse visi na človeškem faktorju ki tako rad zataji, glede prometnikov vprašaj @Nurmija, vlaki pa polni. No vsaj GSM-R bomo kmalu dobili...



Tega @Ljubitelju ne moreš govorit. On je univerzitetno izobražen...on ve.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3722
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 13.07.2016, 14:36

V maju je bila skoraj štala na Grahovem, med nabito polnim muzejcem in ravno tako polno Sočo. Toliko o "verjetnosti".
In vlaki so daleč od praznega, še posebej v tem času. Soča poln dvojnik, ostali imajo precej več kot "2 potnika na vlak", AV poln, muzejc zaenkrat skoraj vse vožnje razprodane. Tako da ne nabijaj o praznih vlakih na stranskih progah in kako se kaj takega pri nas ne more zgoditi. Bohinjka je ravno zaradi tega nevarna. Zastarele SVN, vse visi na človeškem faktorju ki tako rad zataji, glede prometnikov vprašaj @Nurmija, vlaki pa polni. No vsaj GSM-R bomo kmalu dobili...


Me prav veseli, da so vlaki na bohinjki polni, toda štala je relativene pojem. Za nekoga je to 50 potnikov na vlak za drugega 1000. Sicer je pa povprečna zasedenost valov na SŽ okoli 24% ali 70 potnikov na vlak. In v to so všteti recimo vlaki na progi Lj-ZM, ki so zgledno polni, toda tipična kapaciteta je okoli 250 potnikov/vlak, kakor tudi vlaki na koroški progi, kjer v zadnjih letih še nisem videl pri odhodu iz Maribora ali Dravograda, resda poleti, potnikov za prste dveh rok mizarja. Kakor rečeno, vse je relativno, za nekoga je gost promet 6 parov na dan po 2 vagončak, za drugega pa 20 parov po 5 dvonadstropnih vagonov s kakimi 500 potniki.
Sicer sem pa še vedno mnenja, da so SŽ in njen potniški del povsem neprivlačne za neke teroristične akcije, preprosto je premalo potnikov, da bi se akcija ”izplačala”, taka so pač kruta dejstva. In še nihče ni zanikal, da v zadnjih dveh izrednih dogodkih ni bilo na 2(dveh) vlakih več 2(dva) potnika skupno.

HLPL

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov