Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Tukaj pa je bila konkretna hitrost, od prvih členov obeh garnitur so ostali samo kosi.
...
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Vsa sreča, da se pri nas kaj takega skoraj ne more zgoditi. Na stranskih progah so hitrosti nikakve, frekvenca vlakov nekaj na dan v obeh smereh. Torej vagoni/členi ne bi razpadli v kose.... Žrtev pa tudi ne more biti več, kot v nesreči kakšnega biciklista, saj v zadnjih časih pa beremo, da je tipična frekvenca 1 potnik/vlak (koroška proga, Središče.....)Tukaj pa je bila konkretna hitrost, od prvih členov obeh garnitur so ostali samo kosi.
LPL
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Ljubitelj, pozabljaš, da je Gorenjska proga enotirna in da hitrosti niso zanemarljive, recimo do Kranja.Ljubitelj napisal/-a:Vsa sreča, da se pri nas kaj takega skoraj ne more zgoditi. Na stranskih progah so hitrosti nikakve, frekvenca vlakov nekaj na dan v obeh smereh. Torej vagoni/členi ne bi razpadli v kose.... Žrtev pa tudi ne more biti več, kot v nesreči kakšnega biciklista, saj v zadnjih časih pa beremo, da je tipična frekvenca 1 potnik/vlak (koroška proga, Središče.....)Tukaj pa je bila konkretna hitrost, od prvih členov obeh garnitur so ostali samo kosi.
LPL
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Si pa en ...da ne rečem kaj. Tudi hitrosti 70 km/h so dovolj velike, da se štejejo mrtvi. Res ne vem ali si tak bebec ali se samo delaš.Ljubitelj napisal/-a:
Vsa sreča, da se pri nas kaj takega skoraj ne more zgoditi. Na stranskih progah so hitrosti nikakve, frekvenca vlakov nekaj na dan v obeh smereh. Torej vagoni/členi ne bi razpadli v kose.... Žrtev pa tudi ne more biti več, kot v nesreči kakšnega biciklista, saj v zadnjih časih pa beremo, da je tipična frekvenca 1 potnik/vlak (koroška proga, Središče.....)
LPL
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
@Ljubitelj, res, daj najprej malo premisli, preden začneš klofat po tipkovnici, ker vsega ti pa res ni potrebno deliti z nami!
Za nesrečo ni nikoli potrebno veliko, kot se je izkazalo dva dni nazaj v Središču.
Zadostuje en vlak, en nivojski prehod in pa eno cestno vozilo
Za nesrečo ni nikoli potrebno veliko, kot se je izkazalo dva dni nazaj v Središču.
Zadostuje en vlak, en nivojski prehod in pa eno cestno vozilo
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Predvsem je potrebno včasih brati malo med vrsticami, ali upoštevati malo sarkazma, ne brati premočrtno kot v osnovni šoli. Res je, da je na gorenjski progi enotirni promet z zmernimi hitrostmi do 110 km/h, toda govoril sem o naših stranskih progah in ne magistralnih. V zadnjih dveh izrednih dogodkih na JŽI RS, sta bila na vlaku namreč 2 (dva) potnika, pa nisem prepričan, vsaj za koroško, da ta potnik ni bil kar sprevodnik, ker se je na vlaku omenjalo samo strojevodjo in potnika.Si pa en ...da ne rečem kaj. Tudi hitrosti 70 km/h so dovolj velike, da se štejejo mrtvi. Res ne vem ali si tak bebec ali se samo delaš.
In na to sem cikal, na naših stranskih progah na dveh vlakih skupaj, skorajda ne prešteješ toliko potnikov, kolikor je bilo v Italiji ranjenih in mrtvih v eni nesreči v zabiti Apuliji. Sicer je pa povprečna zasedenost vlaka SŽ pod 70 potnikov. In to je glavni problem SŽ, dvočlenske garniture prevažajo na stranskih progah večinoma le nekaj potnikov. Bi bil iz narodno ekonomskega stališča cenejši kombi prevoz, avtobus bi bil že neekonomičen. Zakaj se pa ljudje ne poslužujejo javnega prevoza je pa druga tema vredna razprave.
LPL
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Ko so v igri človeška življenja pa res ni prostora za sarkazem
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Regan 664 napisal/-a:Ko so v igri človeška življenja pa res ni prostora za sarkazem
Seveda ga ni...samo univerzitetno in ne vem kako še izobražen @Ljubitelj je nad vsemi....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Na tistem oddelku je progovna hitrost za EMG 100kmh.Dino S napisal/-a:Tukaj pa je bila konkretna hitrost, od prvih členov obeh garnitur so ostali samo kosi.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Pridi malo na Bohinjko, pa boš videl, kaj rata če se pri nas zabijeta dva... Kar ni nemogoče, ker so SVN na Bohinjki predpotopne. Eden zajebe in adijooo...Ljubitelj napisal/-a: In na to sem cikal, na naših stranskih progah na dveh vlakih skupaj, skorajda ne prešteješ toliko potnikov, kolikor je bilo v Italiji ranjenih in mrtvih v eni nesreči v zabiti Apuliji. Sicer je pa povprečna zasedenost vlaka SŽ pod 70 potnikov. In to je glavni problem SŽ, dvočlenske garniture prevažajo na stranskih progah večinoma le nekaj potnikov. Bi bil iz narodno ekonomskega stališča cenejši kombi prevoz, avtobus bi bil že neekonomičen. Zakaj se pa ljudje ne poslužujejo javnega prevoza je pa druga tema vredna razprave.
LPL
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Mogoče bi bilo ceneje ukinit Ljubljano kot glavno mesto, ki se za dva milijona duš res ne splača in tistih nekaj življenskih funkcij,ki jih rabimo za preživetje prenesti na kakšno drugo prestolnico ali pa kar v Bruselj. Tako bi ostal denar tudi za vlake, ker bi ogromno prišparali pri funkcionarjih in trenutno dobro situiranih teoretikih.Ljubitelj napisal/-a:Predvsem je potrebno včasih brati malo med vrsticami, ali upoštevati malo sarkazma, ne brati premočrtno kot v osnovni šoli. Res je, da je na gorenjski progi enotirni promet z zmernimi hitrostmi do 110 km/h, toda govoril sem o naših stranskih progah in ne magistralnih. V zadnjih dveh izrednih dogodkih na JŽI RS, sta bila na vlaku namreč 2 (dva) potnika, pa nisem prepričan, vsaj za koroško, da ta potnik ni bil kar sprevodnik, ker se je na vlaku omenjalo samo strojevodjo in potnika.Si pa en ...da ne rečem kaj. Tudi hitrosti 70 km/h so dovolj velike, da se štejejo mrtvi. Res ne vem ali si tak bebec ali se samo delaš.
In na to sem cikal, na naših stranskih progah na dveh vlakih skupaj, skorajda ne prešteješ toliko potnikov, kolikor je bilo v Italiji ranjenih in mrtvih v eni nesreči v zabiti Apuliji. Sicer je pa povprečna zasedenost vlaka SŽ pod 70 potnikov. In to je glavni problem SŽ, dvočlenske garniture prevažajo na stranskih progah večinoma le nekaj potnikov. Bi bil iz narodno ekonomskega stališča cenejši kombi prevoz, avtobus bi bil že neekonomičen. Zakaj se pa ljudje ne poslužujejo javnega prevoza je pa druga tema vredna razprave.
LPL
(računam tudi na to, da bi se marsikateri sedaj dobro plačani "strokovnjak in funkcionar" vrnil nazaj na periferijo v realno življenje in začel uporabljati javni prevoz.
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
In verjetnost je neverjetno velika pri vseh teh križanjih na 5 ali ne vem več še kolko postajah tistih približno 6 parov vlakov na dan, ki med brati traja minute dolgo in se verjetno kretnik s biciklom vozi od ene do druge kretnice. Možno je sicer vse, toda na tejle bohinjki vsak sprevodnik ve kje je križanje, če pa se križanje premakne, se pa ve, da bo kar takoj dobra zamuda... Moraš biti res utrujen v službi od vseh teh preštevilnih križanj..... Nič ne rečem za enotirno progo s taktnim prometom recimo na eno uro, tam se lahko upravičeno pričakuje napaka vsled preobremenitve, če pa moraš na postaji mizvesti 2-4 križanja na dan...., je pa že težje ostati buden v tej poletni vročini.Pridi malo na Bohinjko, pa boš videl, kaj rata če se pri nas zabijeta dva... Kar ni nemogoče, ker so SVN na Bohinjki predpotopne. Eden zajebe in adijooo...
Se pa strinjam da vlaka orng počita tudi pri 70 km/h, toda pri 100 km/h je njuna kinetična energija še dvakrat večja.
HPL
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
V maju je bila skoraj štala na Grahovem, med nabito polnim muzejcem in ravno tako polno Sočo. Toliko o "verjetnosti".Ljubitelj napisal/-a:In verjetnost je neverjetno velika pri vseh teh križanjih na 5 ali ne vem več še kolko postajah tistih približno 6 parov vlakov na dan, ki med brati traja minute dolgo in se verjetno kretnik s biciklom vozi od ene do druge kretnice. Možno je sicer vse, toda na tejle bohinjki vsak sprevodnik ve kje je križanje, če pa se križanje premakne, se pa ve, da bo kar takoj dobra zamuda... Moraš biti res utrujen v službi od vseh teh preštevilnih križanj..... Nič ne rečem za enotirno progo s taktnim prometom recimo na eno uro, tam se lahko upravičeno pričakuje napaka vsled preobremenitve, če pa moraš na postaji mizvesti 2-4 križanja na dan...., je pa že težje ostati buden v tej poletni vročini.Pridi malo na Bohinjko, pa boš videl, kaj rata če se pri nas zabijeta dva... Kar ni nemogoče, ker so SVN na Bohinjki predpotopne. Eden zajebe in adijooo...
Se pa strinjam da vlaka orng počita tudi pri 70 km/h, toda pri 100 km/h je njuna kinetična energija še dvakrat večja.
HPL
In vlaki so daleč od praznega, še posebej v tem času. Soča poln dvojnik, ostali imajo precej več kot "2 potnika na vlak", AV poln, muzejc zaenkrat skoraj vse vožnje razprodane. Tako da ne nabijaj o praznih vlakih na stranskih progah in kako se kaj takega pri nas ne more zgoditi. Bohinjka je ravno zaradi tega nevarna. Zastarele SVN, vse visi na človeškem faktorju ki tako rad zataji, glede prometnikov vprašaj @Nurmija, vlaki pa polni. No vsaj GSM-R bomo kmalu dobili...
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
TGV Lyria napisal/-a:
V maju je bila skoraj štala na Grahovem, med nabito polnim muzejcem in ravno tako polno Sočo. Toliko o "verjetnosti".
In vlaki so daleč od praznega, še posebej v tem času. Soča poln dvojnik, ostali imajo precej več kot "2 potnika na vlak", AV poln, muzejc zaenkrat skoraj vse vožnje razprodane. Tako da ne nabijaj o praznih vlakih na stranskih progah in kako se kaj takega pri nas ne more zgoditi. Bohinjka je ravno zaradi tega nevarna. Zastarele SVN, vse visi na človeškem faktorju ki tako rad zataji, glede prometnikov vprašaj @Nurmija, vlaki pa polni. No vsaj GSM-R bomo kmalu dobili...
Tega @Ljubitelju ne moreš govorit. On je univerzitetno izobražen...on ve.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Me prav veseli, da so vlaki na bohinjki polni, toda štala je relativene pojem. Za nekoga je to 50 potnikov na vlak za drugega 1000. Sicer je pa povprečna zasedenost valov na SŽ okoli 24% ali 70 potnikov na vlak. In v to so všteti recimo vlaki na progi Lj-ZM, ki so zgledno polni, toda tipična kapaciteta je okoli 250 potnikov/vlak, kakor tudi vlaki na koroški progi, kjer v zadnjih letih še nisem videl pri odhodu iz Maribora ali Dravograda, resda poleti, potnikov za prste dveh rok mizarja. Kakor rečeno, vse je relativno, za nekoga je gost promet 6 parov na dan po 2 vagončak, za drugega pa 20 parov po 5 dvonadstropnih vagonov s kakimi 500 potniki.V maju je bila skoraj štala na Grahovem, med nabito polnim muzejcem in ravno tako polno Sočo. Toliko o "verjetnosti".
In vlaki so daleč od praznega, še posebej v tem času. Soča poln dvojnik, ostali imajo precej več kot "2 potnika na vlak", AV poln, muzejc zaenkrat skoraj vse vožnje razprodane. Tako da ne nabijaj o praznih vlakih na stranskih progah in kako se kaj takega pri nas ne more zgoditi. Bohinjka je ravno zaradi tega nevarna. Zastarele SVN, vse visi na človeškem faktorju ki tako rad zataji, glede prometnikov vprašaj @Nurmija, vlaki pa polni. No vsaj GSM-R bomo kmalu dobili...
Sicer sem pa še vedno mnenja, da so SŽ in njen potniški del povsem neprivlačne za neke teroristične akcije, preprosto je premalo potnikov, da bi se akcija ”izplačala”, taka so pač kruta dejstva. In še nihče ni zanikal, da v zadnjih dveh izrednih dogodkih ni bilo na 2(dveh) vlakih več 2(dva) potnika skupno.
HLPL