Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu
Objavljeno: 13.07.2016, 14:54
Povej mi stevilko vlaka kateri je imel ID na koroski progi , pa ti povem koliko potnikov je bilo na vlaku.
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
038 poglej si 2 tedna nazaj na istem forumu ”Izredni dogodki”, kjer piše darkob:038:
Povej mi stevilko vlaka kateri je imel ID na koroski progi , pa ti povem koliko potnikov je bilo na vlaku.
Predvidevam, da je potnik na vlaku kar sprevodnik, saj vlak brez njega menda ne more voziti in potem izračunaj število potnikov, do sedaj namreč nihče ni oporekal novici iz SPIN-aKaj se je zgodilo med Vuzenico in Dravogradom? Na slikah (s FB) izgleda kot bi nekdo raztovoril nekaj deset kubikov gramoza na tir. Prišlo je do iztirjenja, bojda ni poškodovanih. LP D.
SPIN piše le to:
"DRAVOGRAD
Ob 5.09 je na težko dostopnem mestu v Svetem Danijelu v občini Dravograd iztiril potniški vlak. Potnik in strojevodja, ki sta bila na vlaku nista poškodovana. Do prihoda dežurnih delavcev Slovenskih železnic so nudili pomoč poklicni gasilci KGZ Ravne na Koroškem in gasilci Dravograd."
Kot sem že rekel, je bil namen mojega prvega posta pokazati na to, da se pri nas nesreča s 75 mrtvimi in ranjenimi skrajno težko zgodi, ker je povp. zasedenost vlakov pod 70 potnikov in primera zadnjih dveh nesreč obravnavanih na tem forumu sta bila podana samo za podkrepitev dejstva. Ne en, ne drug nista prikaz povprečnega dogajanja, sta pa v svoji ekstremnosti (poleg strojevodje 1(en) potnik, pa še to je verjetno sprevodnik. Skratka lepa primer praznosti slovenskih vlakov duhov. Kdor pa tega, o vlakih duhov ne verjame, naj se vsede na vlak iz Dunaja ali Münchna v Ljubljano, in bo zgrožen opazil, da so potniki iz prej polnega vlaka nekako poniknili, kot da bi peljal v kakšen lager ali karanteno. Edino poleti na Mimari človek nima tega občutka, pa še tega je samo nekaj vagonov (3-5), vlaka do Celovca pa precej več.Je pa potrebno priznati, da se po navadi ob 5:09 na vlakih okoli Ljubljane kar tare potnikov. Ponavadi te zaradi gužve niti na vlak ne vzamejo.....
Na vlaku Croatia v jedilnem vagonu so vsaj v mojem primeru do Gradca delali kot nori, potem se je kuhinja zaprla in delal je samo šank. Natakarica pa je do Zagreba več ali manj sama v vagonu reševala križanke in se igrala s telefonom...Ljubitelj napisal/-a:Kot sem že rekel, je bil namen mojega prvega posta pokazati na to, da se pri nas nesreča s 75 mrtvimi in ranjenimi skrajno težko zgodi, ker je povp. zasedenost vlakov pod 70 potnikov in primera zadnjih dveh nesreč obravnavanih na tem forumu sta bila podana samo za podkrepitev dejstva. Ne en, ne drug nista prikaz povprečnega dogajanja, sta pa v svoji ekstremnosti (poleg strojevodje 1(en) potnik, pa še to je verjetno sprevodnik. Skratka lepa primer praznosti slovenskih vlakov duhov. Kdor pa tega, o vlakih duhov ne verjame, naj se vsede na vlak iz Dunaja ali Münchna v Ljubljano, in bo zgrožen opazil, da so potniki iz prej polnega vlaka nekako poniknili, kot da bi peljal v kakšen lager ali karanteno. Edino poleti na Mimari človek nima tega občutka, pa še tega je samo nekaj vagonov (3-5), vlaka do Celovca pa precej več.Je pa potrebno priznati, da se po navadi ob 5:09 na vlakih okoli Ljubljane kar tare potnikov. Ponavadi te zaradi gužve niti na vlak ne vzamejo.....
LPL
Relacijski vozni red mi pokaže, da je to vlak LP4008 (Podvelka-Prevalje)......... in ne prevoz prazne garniture.Glede ID pri Dravogradu, res ne vem, kako bi lahko ta vlak imel še kakšnega potnika poleg strojevodje in sprevodnika? Tako na šverc ali kaj? To je pač prevoz prazne garniture do Prevalj, odkoder štarta prvi jutranji vlak, na katerega lahko vstopijo potniki. Verjetno je jasno, da je večina potnikov zjutraj v smeri proti Rušam/Mariboru?