Stran 29 od 33

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 23.12.2017, 8:53
Napisal/-a Re 4/4
Včeraj je bilo res nekaj čudnega v Avstriji.

Na Brennerski progi je dve uri kasneje iztirilo 7 vagonov. Potrgalo vozno mrežno na obeh tirih, prav tako poškodovana oba tira.

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 23.12.2017, 22:45
Napisal/-a Ljubitelj
Tudi pri nas ni vse mirno kot se dozdeva. Zanimiva novica na Planet Siol, Ker so kradli gorivo za vlake, so dobili izredne odpovedi. Pa to še ni vse, menda, sodeč po pisanju Planeta Siol so povzročili tudi izredni dogodek:

Štirje zaposleni dobili izredne odpovedi, sledil je trk vlaka v betonske ovire
Po poročanju Planet Danes so na Slovenskih železnicah v zvezi s krajami goriva v Murski Soboti proti štirim zaposlenim izvedli postopke izredne odpovedi pogodbe o zaposlitvi zaradi kršitve pogodbenih in drugih obveznosti iz delovnega razmerja.
Nezadovoljni odpuščeni so nekaj dni po tem murskosoboško železniško postajo polepili z opozorilnimi plakati, očitno uperjenimi proti kolegu, ki jih je izdal. Prav na dan vročitve izredne odpovedi pa se je na železniški progi pri Lipovcih znašlo več kot deset betonskih ovir.
"Vlak naj bi s približno sto kilometri na uro zapeljal na tako imenovane betonske ovire in jih razbil. Ob storitvi kaznivega dejanja naj bi bilo na vlaku približno sto potnikov," razlaga Habulin.
K sreči nihče od stotih potnikov ni bil poškodovan, policija pa zbira dokaze za kaznivo dejanje ogrožanja posebnih vrst prometa. Možje v modrem ne izključujejo povezanosti obeh primerov, so še poročali v Planet Danes.


Zanimivo, če je kaj res na stvari, L

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 24.12.2017, 7:51
Napisal/-a 038
Povezanosti obeh primerov najbrz ni, ker se s problematiko nastavljanja ovir v Lipovcih in Salovcih srecujemo ze precej casa, leto dni, o cemer obstajajo uradni zaznamki.

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 25.12.2017, 9:43
Napisal/-a casio
leteči vlak napisal/-a:Nesreča v Spodnji Avstriji:

Zugsunglück in Kritzendorf


Danes zjutraj ob 5.00 uri so odprli en tir po odpravi posledic železniške nesreče, drugi tir pa bodo kmalu tudi sanirali.

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 27.12.2017, 15:13
Napisal/-a desiro
casio napisal/-a:
leteči vlak napisal/-a:Nesreča v Spodnji Avstriji:

Zugsunglück in Kritzendorf


Danes zjutraj ob 5.00 uri so odprli en tir po odpravi posledic železniške nesreče, drugi tir pa bodo kmalu tudi sanirali.


Me zanima ali bodo po saniranem tiru vpeljali redno hitrost ali ne :roll:
Pri nas bi bila na tem mestu kakšne pol leta najmanj vpeljana počasna vožnja kar tako zaradi "delne sanacije po ID"

#-o

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 28.12.2017, 21:45
Napisal/-a casio
desiro napisal/-a:
Me zanima ali bodo po saniranem tiru vpeljali redno hitrost ali ne :roll:
Pri nas bi bila na tem mestu kakšne pol leta najmanj vpeljana počasna vožnja kar tako zaradi "delne sanacije po ID"

#-o


Rednih hitrosti sigurno ne bodo vpeljali takoj ampak vseeno nebo ne bo tako dolgo trajalo kot pri nas :)
varnost prometa in potnikov je na prvem mestu.

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 29.12.2017, 0:33
Napisal/-a desiro
casio napisal/-a:
desiro napisal/-a:
Me zanima ali bodo po saniranem tiru vpeljali redno hitrost ali ne :roll:
Pri nas bi bila na tem mestu kakšne pol leta najmanj vpeljana počasna vožnja kar tako zaradi "delne sanacije po ID"

#-o


Rednih hitrosti sigurno ne bodo vpeljali takoj ampak vseeno nebo ne bo tako dolgo trajalo kot pri nas :)
varnost prometa in potnikov je na prvem mestu.


To je res za varnost mora bit poskrbljeno, vendar ne z nekimi fiktivnimi omejitvami na primer novogradnja, tir tovorne postaje Koper (izvlečni tir) počasna vožnja 30 km/h ok, par vlakov ampak ne pa pol leta čemu #-o :roll:

Ali pa Kranj, že pol leta se cjazimo v Kranj 30 iz njega 40 :roll:

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 25.01.2018, 8:53
Napisal/-a igor72

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 25.01.2018, 12:20
Napisal/-a zbowe
Ni še definirano zakaj je prišlo do iztirjenja med drugim in tretjim vagonov.
Za sedaj so štirje mrtvi in deset hudo ranjenih.

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 25.01.2018, 14:10
Napisal/-a igor72
zbowe napisal/-a:Ni še definirano zakaj je prišlo do iztirjenja med drugim in tretjim vagonov.
Za sedaj so štirje mrtvi in deset hudo ranjenih.

Teh 20cm tira, ki je manjkalo, je menda vzrok iztirjenja.....po 2km pa katastrofa :cry:
http://www.corriere.it/foto-gallery/cronache/18_gennaio_25/scambio-danneggiato-che-ha-provocato-l-incidente-9648589a-01b1-11e8-9ff2-341a2fe0297c.shtml

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 25.01.2018, 18:55
Napisal/-a zbowe
Verjetno, ampak ni še jasno če so tile 25cm vzrok ali posledica

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 25.01.2018, 23:20
Napisal/-a Florjan
Sam sem imel primer zlomljene glave tirnice cca 30-40 cm med postajama Dobova in Brežice s tovornim vlakom. Hitrost ni bila velika 65km/h. Občutil sem močan udarec pod lokomotivo in takoj uporabil naglo zaviranje. Po ustavitvi sem odšel z baterijo nazaj pogledati kaj je bilo (ura malo čez tri zjutraj). Takoj sem po telefonu zahteval zaporo tira.
Ob današnjem tragičnem dogodku pri Milanu se mi zato poraja več vprašanj. Če je prišlo do zloma tirnice po prevozu lokomotive in nato do iztirjenja vagonov zakaj potniki niso uporabili zavore v sili (iztirjenje po okoli dveh kilometrih). Pišejo, da so nadzorne kamere posnele za mestom zloma tirnice iskrenje pod podvozjem vlaka-poškodba tekala. Možnost je tudi, da je že strojevodja naletel na zlomljeno tirnico. Popoldne je bila na Rai 1 oddaja v živo, kjer je bila reportaža s terena in v studiu je bilo nekaj povabljenih gostov. Debate je bila na trenutke vroča in se nanašala predvsem na infrastrukturo. Tudi podnapis med oddajo-izjava strojevodje "non sono riuscito a frenare", kar naj bi pomenilo nisem mogel (uspel) zavirati vzbuja določene pomisleke. Zbowe, upam še naprej na tvoja sporočila.

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 26.01.2018, 8:58
Napisal/-a mkx
Florjan napisal/-a:...Če je prišlo do zloma tirnice po prevozu lokomotive in nato do iztirjenja vagonov zakaj potniki niso uporabili zavore v sili (iztirjenje po okoli dveh kilometrih)...

Sem železniški ljubitelj, torej laik. Zato menim, da lahko kar avtoritativno sodim o zgornjem vprašanju. Menim, da je računati na potnike, da bodo (pametno) odreagirali v takem primeru, popolnoma nesmiselno:
  • večina potnikov nima pravega občutka za to, kaj je med vožnjo z vlakom normalno in kaj ne
  • posledično večina potnikov nimamo pojma, kaj od nenormalnega je tudi nevarno
  • dovolj močno za morebitno reakcijo so nenormalno vožnjo najbrž občutili samo potniki vagona, ki se je prvi iztiril, ostali pa manj ali pa sploh ne. To pomeni, da je število potnikov, ki bi morda potegnili zasilno zavoro, ustrezno manjše in verjetnost, da je bil med njimi kakšen, ki bi "zložil vse puzzle", precej majhna. Če je bila ta nenormalna vožnja močno nenormalna, je marsikateri potnik doživel (blažji) šok še pred katastrofo, ljudje v šoku pa ne reagirajo.
  • nad vsako ročico zasilne zavore je razločen napis, da je zloraba kazniva. Ker večina (če ne vsi) potniki nimamo pojma, ali je uporaba zasilne zavore v neki situaciji dovoljena (ali zaželjena), je iz strahu pred kazensko odgovornostjo pač nikoli ne uporabimo.
  • tudi če je kateri od potnikov zaznal čudno obnašanje in je menil, da ni OK, ni odreagiral takoj. Vsaj jaz bi počakal, da vidim ali je vlakovno osebje odreagiralo. Počakal bi recimo pol minute ali kaj takega. Potem bi z normalno hitrostjo vstal in se odpravil iskat zasilno zavoro. Po možnosti bi jo našel na drugem koncu vagona in bi do nje potreboval vsaj pol minute. Skupaj torej eno minuto. V tem času vlak pri hitrosti vožnje 120km/h naredi 2 km... nimam pojma, kolikšno hitrost je imel vlak pred katastrofo, če ni imel postanka na postaji je najbrž vozil kar hitro.
    V opravičilo za počasno reakcijo potnikov naj zapišem, da bi se katastrofa verjetno zgodila še precej dlje od mesta iztirjenja če ne bi vlak dokončno razmetalo na uvozni kretnici na postajo ... če bi se stvar zgodila dlje od kakšne kretnice, bi morda daljši čas zadoščal za (počasno) reakcijo potnikov.
Mene pri zadnjem tragičnem primeru bolj čudi, da kvalificirani ljudje - strojevodja, ostalo vlakovno osebje (kolikor ga je sploh bilo) - ni ustrezno odreagiralo? Kot potnik pač predpostavljam, da bo za varno vožnjo poskrbelo za to usposobljeno osebje.

Verjamem, da sedaj nihče ne bo hotel priznati, da je zaznal karkoli nenavadnega ... in najbrž je možno, da se je glava tirnice do konca odlomila šele dve osi pred tisto, ki se je iztirila, vse vlakovno osebje (strojevodja, sprevodniki) pa je bilo v tem času v prednjem delu vlaka kjer morda res ni bilo opaziti ničesar čudnega.

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 26.01.2018, 12:57
Napisal/-a jurij
zbowe napisal/-a:Verjetno, ampak ni še jasno če so tile 25cm vzrok ali posledica


Teh 25cm zagotovo ni posledica iztirjenja, kajti nedvomno je jasno, da je do loma tirnice in vijaka prišlo zaradi nepravilno montiranega tirnega spoja, saj se na sliki vidi da tirni spoj z dvema veznima ploščama in štirimi vijaki poteka točno na sredi klasičnega razmaka med dvema pragoma. :medic

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 26.01.2018, 16:22
Napisal/-a 038
Mislim da ne gre za klasicno tirni spoj, ampak da je to izolirka, oz. izolirani stik in obicajno so ti tako izvedeni. Bolj mi bode v oci tisto kar je med pragoma pod tirnico, cudna oblika pete...
Sicer pa ali ni do podobnega loma prislo pred leti na koperski progi. Enak lom se je pred 15 leti zgodil na Teznu, na sreco brez posledic.