Stran 32 od 40

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 06.11.2018, 17:49
Napisal/-a Ljubitelj
In se je zgodila prva nesreča vlaka brez strojevodje.... Ni dobro sporočilo advokatom popolne avtomatizacije.

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 06.11.2018, 17:54
Napisal/-a Ljubitelj
In se je zgodila prva nesreča vlaka brez strojevodje.... Ni dobro sporočilo advokatom popolne avtomatizacije.

https://www.reuters.com/article/us-aust ... SKCN1NA0YU
Pa se moram hitro popraviti, ta vlak je bil s strojevodjem, ampak ga je zapustil, ker je pregledoval nek vagon....
Se pa menda pojavljajo pomisleki o driver-less vlakih:
The accident is likely to raise safety concerns about miners’ plans to bring driverless trains to Australia’s iron ore heartland. Rival Rio Tinto made its first iron ore delivery by autonomous train in July.

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 21.12.2018, 11:00
Napisal/-a leteči vlak
Danes zjutraj je prišlo do hude nesreče v Srbiji. V naselju Donje Međurovo pri Nišu je potniški vlak na nivojskem prehodu, ki ni bil zavarovan s svetlobno ali zvočno signalizacijo ter z zapornicami, zadel primestni avtobus. Zaenkrat poročajo o petih smrtnih žrtvah in 30 poškodovanih.

http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... -nisa.html

https://www.b92.net/info/vesti/index.ph ... id=1484709

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 02.01.2019, 13:30
Napisal/-a Ljubitelj
Nesreča na Danskem zaradi neurja, več v RT, https://www.rt.com/news/447919-denmark- ... -accident/

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 03.01.2019, 19:24
Napisal/-a TGV Lyria
Ljubitelj napisal/-a:Nesreča na Danskem zaradi neurja, več v RT, https://www.rt.com/news/447919-denmark- ... -accident/
In še dodatno nasrka že tako "problematični otrok" danskih železnic, Ansaldova polomija z imenom IC 4.

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 04.01.2019, 9:25
Napisal/-a preglednik

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 04.01.2019, 13:00
Napisal/-a Re 4/4
Ker so težave z zavornim sistemom, razpoke na oseh, problemi s hidravliko, razpoke v izpušnem kolektorju, počeni vijaki v pogonskem delu, problematični motorji, kjer poka vse okoli turbopomnilnika, cevi za gorivo puščajo, ohišje ležajev poka, pregrevanje alternatorja, težave s spenjanjem garnitur, ki so posledica električnih, programskih in dizanjskih napak....V glavnem zgoba garnitur je žalostna. 5 garnitur je že donatork, ostale pa nimajo prihodnosti, saj je razpoložljivost garnitur zelo slaba. Del napak so sicer rešili, vendar morajo imeti redne kontrole, kar pač stane. In vsakič pride kakšna nova napaka....Večje polomije od kakšnega proizvajalca ne pomnem.

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 04.01.2019, 14:16
Napisal/-a preglednik
Čemu Danci, ki imajo v glavnem same ravninske proge sploh še vztrajajo na dizelski vleki. Poleg Angležev so v Evropi verjetno edini s takšnim deležem dizelske vleke.

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 04.01.2019, 16:02
Napisal/-a Re 4/4
Vztrajajo zato, ker morajo najprej posodobiti SVN, šele potem sledi elektrifikacija. Tako so izračunali, da bodo prišli ceneje skozi....no v teoriji. V praksi pa...vgradnja ERMTS zamuja, ker je izvajalec precenil njeno kompleksnost, ter totalen fail pri standardu, zato bo kompletna elektrifikacija še malo počakala, pa podražila se bo. Tam, kjer pa že elektrificirajo pa so spet zahebal. Prevoznik DSB pa tudi še ni v stanju, da bo zamenjal vozni park.
Tako da sosedova trava ni bolj zelena, kot naša. Na zahodu tudi tisoč in en problem na železnici. :wink:

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 04.01.2019, 16:35
Napisal/-a preglednik
Sicer malo izven teme, v Sloveniji smo imeli glavne proge elektrificirane že v 60 tih letih, pa ni bilo nikjer ne vem kakšnih SVN. Marsikje so bili še mehanski signali in električni vlaki.

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 04.01.2019, 17:13
Napisal/-a Matevz96
Re 4/4 napisal/-a:Vztrajajo zato, ker morajo najprej posodobiti SVN, šele potem sledi elektrifikacija. Tako so izračunali, da bodo prišli ceneje skozi....no v teoriji. V praksi pa...vgradnja ERMTS zamuja, ker je izvajalec precenil njeno kompleksnost, ter totalen fail pri standardu, zato bo kompletna elektrifikacija še malo počakala, pa podražila se bo. Tam, kjer pa že elektrificirajo pa so spet zahebal. Prevoznik DSB pa tudi še ni v stanju, da bo zamenjal vozni park.
Tako da sosedova trava ni bolj zelena, kot naša. Na zahodu tudi tisoč in en problem na železnici. :wink:
Ne pozabimo da so Danci skandinavski "balkanci" tako da kakšne primerjeva sploh niso neupravičene.

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 04.01.2019, 17:40
Napisal/-a holding
preglednik napisal/-a:Sicer malo izven teme, v Sloveniji smo imeli glavne proge elektrificirane že v 60 tih letih, pa ni bilo nikjer ne vem kakšnih SVN. Marsikje so bili še mehanski signali in električni vlaki.
...najbrž je fora v tem, da si ERSVN in tudi novejše ESVN "delijo" tir-(nice) z povratnim vodom elektro vleke.... :idea: .....
...ERSVN pa so "pogruntal" že pred skoraj sto leti in so jih že med obema vojnama v razviti Evropi precej vgrajevali (pogodba z Siemensom za postajo Podnart l. 1938....zaradi WW II izvedena cca leta 1960..)(nekje na V.I je to "zacahn'an")....
....v Sloveniji pa je elektrifikacija potekala v glavnem skupaj z ERSVN-i....in je bila zadeva usklajena.... :idea: ....in - predvidevam,- da je bil ravno zaradi tega tist konc Primorke in Rečanke, ki je bil elektrificiran "pod Italijo" ta zadnji na vrst z novimi SVN-i....(ker je b'lo potrebno na glajzih izvest ta pravo "delitev" med ta vel'k'mu in ta mal'mu štromom..).... #-o ....

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 04.01.2019, 18:13
Napisal/-a Re 4/4
Matevz96 napisal/-a:
Ne pozabimo da so Danci skandinavski "balkanci" tako da kakšne primerjeva sploh niso neupravičene.
Potem so tudi Nemci zahodni "balkanci"? :-k Odprli so uh in oh NBS odsek med Berlinom in Munchnom, ampak lani uvedli 500 počasnih voženj, ker se premalo vlaga v vzdrževanje. Povprečni čas počasne vožnje pa je celih 90 dni. Matr'. Balkan je kriv za vse. :lol:

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 04.01.2019, 18:31
Napisal/-a TGV Lyria
Re 4/4 napisal/-a:Ker so težave z zavornim sistemom, razpoke na oseh, problemi s hidravliko, razpoke v izpušnem kolektorju, počeni vijaki v pogonskem delu, problematični motorji, kjer poka vse okoli turbopomnilnika, cevi za gorivo puščajo, ohišje ležajev poka, pregrevanje alternatorja, težave s spenjanjem garnitur, ki so posledica električnih, programskih in dizanjskih napak....V glavnem zgoba garnitur je žalostna. 5 garnitur je že donatork, ostale pa nimajo prihodnosti, saj je razpoložljivost garnitur zelo slaba. Del napak so sicer rešili, vendar morajo imeti redne kontrole, kar pač stane. In vsakič pride kakšna nova napaka....Večje polomije od kakšnega proizvajalca ne pomnem.
Oh kako da ne. Od istega proizvajalca, V250 Fyra. Ki nam jo bodo Italijani sedaj vrgli v Trst. Uau res...
Se ni za čudit, da je šel Ansaldo po riti k maši oz. postal evropska filiala japonskega Hitachija. Ker sami očitno niso znali enega kvalitetnega produkta spraviti skupaj.

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 04.01.2019, 19:10
Napisal/-a 9479911
holding napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Sicer malo izven teme, v Sloveniji smo imeli glavne proge elektrificirane že v 60 tih letih, pa ni bilo nikjer ne vem kakšnih SVN. Marsikje so bili še mehanski signali in električni vlaki.
...najbrž je fora v tem, da si ERSVN in tudi novejše ESVN "delijo" tir-(nice) z povratnim vodom elektro vleke.... :idea: .....
...ERSVN pa so "pogruntal" že pred skoraj sto leti in so jih že med obema vojnama v razviti Evropi precej vgrajevali (pogodba z Siemensom za postajo Podnart l. 1938....zaradi WW II izvedena cca leta 1960..)(nekje na V.I je to "zacahn'an")....
....v Sloveniji pa je elektrifikacija potekala v glavnem skupaj z ERSVN-i....in je bila zadeva usklajena.... :idea: ....in - predvidevam,- da je bil ravno zaradi tega tist konc Primorke in Rečanke, ki je bil elektrificiran "pod Italijo" ta zadnji na vrst z novimi SVN-i....(ker je b'lo potrebno na glajzih izvest ta pravo "delitev" med ta vel'k'mu in ta mal'mu štromom..).... #-o ....
Novejše SVN ne rabijo več tirnice sta obe od ta vel'k'ga štroma. Tudi vedno več "moderniziranih" :lol: relejnih SVN na SŽ po novem šteje osi.