Stran 33 od 40

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 04.01.2019, 21:20
Napisal/-a holding
....aha.... :thumbupl ....hvala za info.....(najbrž na Štajerskem..)...
...pa še tole mi zaupaj, če veš (al' pa kdo drug)....a je Iltis na Primorki že na števce na postajnih tirih in kretnicah.... :?:....za Thales na Koperbahnu in v Kopri, vem da je....

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 04.01.2019, 22:52
Napisal/-a 9479911
holding napisal/-a:....aha.... :thumbupl ....hvala za info.....(najbrž na Štajerskem..)...
...pa še tole mi zaupaj, če veš (al' pa kdo drug)....a je Iltis na Primorki že na števce na postajnih tirih in kretnicah.... :?:....za Thales na Koperbahnu in v Kopri, vem da je....
Iltis ima števce osi od začetka. Uporabljajo pa števce osi tudi na relejnih https://www.frauscher.com/en/acs2000/

In pa zanimivo preko optičnega kabla ob progi zaznavajo ploska mesta na kolesih lome tirnic itd.: https://www.youtube.com/watch?v=9Vs1IwtUCN8

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 05.01.2019, 9:42
Napisal/-a Re 4/4
holding napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Sicer malo izven teme, v Sloveniji smo imeli glavne proge elektrificirane že v 60 tih letih, pa ni bilo nikjer ne vem kakšnih SVN. Marsikje so bili še mehanski signali in električni vlaki.
...najbrž je fora v tem...
Fora pri njih je v tem, da so ponekod SVN stare 50 in več let in niso odporne na motnje, ki pridejo iz izmeničnega napajanja voznega voda. Takšen problem imajo Italijani tam, kjer AV 25 kV in stara 3 kV proga prideta vzporedno, kar ima za posledico, da so motnje na stari progi.

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 06.01.2019, 0:40
Napisal/-a holding
...je tako.. :!: ...na Jesenicah nas je po uvedbi ERSVN najbolj "je..l" "Šved" (ASEA - 1043-xxx)....kadar se je premikal, uvažal ali izvažal, smo v deževnem vremenu z ostalimi vožnjami raje počakali, ker je "metal na stoj" skoraj vse, kar je bilo na "frej", (tud' seb' pred nosom)...... #-o ...hvala bogu, da so jih sredi 90-ih prodali nazaj Švedom...
...1044-xxx (sedaj 1144) nagaja zelo redko, ostale elok pa ne... [-X ...
...

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 06.01.2019, 7:43
Napisal/-a TGV Lyria
holding napisal/-a:...je tako.. :!: ...na Jesenicah nas je po uvedbi ERSVN najbolj "je..l" "Šved" (ASEA - 1043-xxx)....kadar se je premikal, uvažal ali izvažal, smo v deževnem vremenu z ostalimi vožnjami raje počakali, ker je "metal na stoj" skoraj vse, kar je bilo na "frej", (tud' seb' pred nosom)...... #-o ...hvala bogu, da so jih sredi 90-ih prodali nazaj Švedom...
...1044-xxx (sedaj 1144) nagaja zelo redko, ostale elok pa ne... [-X ...
...
1044 je nastala kar v precejšnji meri iz izkušenj, ki so jih Avstrijci imeli s 1043. Ki je sicer še vedno najpogostejša serija lokomotiv na področju nekdanje Juge...
...kar se pa tvojega "hvalabogu" tiče, pa ti moram povedati, da je bila to ena najbolj priljubljenih lokomotiv v Avstriji. In kot že rečeno, osnova za kasnejše stroje.

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 06.01.2019, 8:52
Napisal/-a Ljubitelj
holding napisal/-a:
...je tako.. :!: ...na Jesenicah nas je po uvedbi ERSVN najbolj "je..l" "Šved" (ASEA - 1043-xxx)....kadar se je premikal, uvažal ali izvažal, smo v deževnem vremenu z ostalimi vožnjami raje počakali, ker je "metal na stoj" skoraj vse, kar je bilo na "frej", (tud' seb' pred nosom)...... #-o ...hvala bogu, da so jih sredi 90-ih prodali nazaj Švedom...
...1044-xxx (sedaj 1144) nagaja zelo redko, ostale elok pa ne... [-X ...
...


1044 je nastala kar v precejšnji meri iz izkušenj, ki so jih Avstrijci imeli s 1043. Ki je sicer še vedno najpogostejša serija lokomotiv na področju nekdanje Juge...
...kar se pa tvojega "hvalabogu" tiče, pa ti moram povedati, da je bila to ena najbolj priljubljenih lokomotiv v Avstriji. In kot že rečeno, osnova za kasnejše stroje.
In če pomislim, da so v Jugi nižje od Dobove imeli verjetno dokaj podobne SVN mi ni jasno kako so signali potem tam delali, ali ima to kaj zveze s ~15 2/3 Hz namesto 50Hz?

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 06.01.2019, 14:59
Napisal/-a desiro
Ljubitelj napisal/-a:
holding napisal/-a:
...je tako.. :!: ...na Jesenicah nas je po uvedbi ERSVN najbolj "je..l" "Šved" (ASEA - 1043-xxx)....kadar se je premikal, uvažal ali izvažal, smo v deževnem vremenu z ostalimi vožnjami raje počakali, ker je "metal na stoj" skoraj vse, kar je bilo na "frej", (tud' seb' pred nosom)...... #-o ...hvala bogu, da so jih sredi 90-ih prodali nazaj Švedom...
...1044-xxx (sedaj 1144) nagaja zelo redko, ostale elok pa ne... [-X ...
...


1044 je nastala kar v precejšnji meri iz izkušenj, ki so jih Avstrijci imeli s 1043. Ki je sicer še vedno najpogostejša serija lokomotiv na področju nekdanje Juge...
...kar se pa tvojega "hvalabogu" tiče, pa ti moram povedati, da je bila to ena najbolj priljubljenih lokomotiv v Avstriji. In kot že rečeno, osnova za kasnejše stroje.
In če pomislim, da so v Jugi nižje od Dobove imeli verjetno dokaj podobne SVN mi ni jasno kako so signali potem tam delali, ali ima to kaj zveze s ~15 2/3 Hz namesto 50Hz?
Glede na to da ima cela severna razvita evropa (beri Avstrija, Nemčija podobne signalonovarnostne naprave kot jih imamo pri nas in imajo 15 kV 16 2/3 Hz AC pomojem to nebi smelo bit problem. Očitno je nekaj bilo sprojektirano drugače kot bi moralo biti...se je pri nečem šparalo.

Bi pa od @holdinga z veseljem izvedel več o tem.... Tema je zanimiva :D

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 06.01.2019, 15:11
Napisal/-a mkx
Ni dvakrat za reči, da so pri nas (in v IT) izpustili vgradnjo kakšnih dušilk za 15-50 Hz. Na jugu so jih pač morali vgrajevati in tudi povsod drugod z izmenično napetostjo v voznih vodih.

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 08.01.2019, 19:02
Napisal/-a Ljubitelj
Prve konsekvence nedavne nesreče na Danskem, prepoved prometa vagonov za polprikolice, Sdggmrs s strani DANISH transport safety authority Trafikstyrelse in omejitev hitrosti tovornih vlakov pri vetru nad 39 vozolv in prekinitev prometa pri +49 vozov.

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 20.01.2019, 18:13
Napisal/-a Re 4/4
Ljubitelj napisal/-a:Prve konsekvence nedavne nesreče na Danskem, prepoved prometa vagonov za polprikolice, Sdggmrs...in omejitev hitrosti tovornih vlakov pri vetru nad 39 vozolv in prekinitev prometa pri +49 vozov.
Prepoved je odpravljena, ker so vsi operaterji predložili dokumente, da je pritrditev prikolic ustrezna in varna. Tudi pri DB-ju, ki je bil prevoznik nesrečnega vlaka. Vremenski pogoji pa ostajajo v veljavi.
TGV Lyria napisal/-a:
1044 je nastala kar v precejšnji meri iz izkušenj, ki so jih Avstrijci imeli s 1043. Ki je sicer še vedno najpogostejša serija lokomotiv na področju nekdanje Juge...
...kar se pa tvojega "hvalabogu" tiče, pa ti moram povedati, da je bila to ena najbolj priljubljenih lokomotiv v Avstriji. In kot že rečeno, osnova za kasnejše stroje.
1043 in 1044 sta bili sitni lokomotivi, s težavami pa tam in tam. 1043 je verjetno "metala na stoj" zaradi tiristorjev, ki so povzročal višje harmonike pri vklopu. 1044 pa je imela enake probleme, kot 363. Zajem snega v ventilacijo. Enake probleme (sneg v ventilaciji) pa ima tudi ÖBB Vectron. :mrgreen: Tudi 1144 ima sitnobe. Tiristorji bojda še vedno smetijo s harmoniki in hlajenje. Najbolj priljubljen pa je Taurus.

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 17.05.2019, 5:23
Napisal/-a casio
Med Trstom in Opčinami prišlo do nesreče.
https://www.regionalobala.si/novica/nes ... inami-foto

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 29.07.2019, 17:49
Napisal/-a 363

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 29.07.2019, 21:59
Napisal/-a sikos
363 napisal/-a:Nesreča na Češkem:
https://tv.idnes.cz/krimi/nehoda-naklad ... dnestv_jda
Strojevodja naj bi vozil s preveliko hitrostjo? Omejitev je bila 30km/h, on pa je po besedah direktorja uprave železniške infrastrukture in očividcev najverjetneje trikrat presegel največjo dovoljeno hitrost... Kako mu je to uspelo? #-o Še dobro da je vozil "samo" apno...

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 30.07.2019, 6:21
Napisal/-a Ljubitelj
Strojevodja naj bi vozil s preveliko hitrostjo? Omejitev je bila 30km/h, on pa je po besedah direktorja uprave železniške infrastrukture in očividcev najverjetneje trikrat presegel največjo dovoljeno hitrost... Kako mu je to uspelo? #-o Še dobro da je vozil "samo" apno...
V čem je pa problem voziti prehitro. Običajno strovodji nič ne omejuje voziti prehitro, nalog za počasno vožnjo (ali kako se že reče) je samo papirnati nalog, kako pa to strojevodja izpelje je pa stvar njegovega ravnanja, včasih se pač na kaj pozabi....., mogoče je ščlo pa kaj drugega narobe?

Re: Nesreče ... nesreče po širnem svetu

Objavljeno: 30.07.2019, 19:50
Napisal/-a Gusar
Mimogrede, kogar zanima si lahko ogleda današnji prispevek Češke televizije na temo nesreče .