Re: Kaj se dogaja?
Re: Kaj se dogaja?
uf..mislim da 49
Re: Kaj se dogaja?
Pabblo je med ostalim o požaru v Teznem objavil tudi to sliko:
Na levi strani slike nad potniškim vagonom se res vidi zvita nosilna konzola vozne mreže. Pri močnejšem požaru na vagonu ali tovoru pride zaradi vročine do toplenja in s tem do pretrganja vozne mreže (vozne žice in tudi nosilne vrvi). V tem primeru je videti iz slike , da je segala konzola preko treh tirov. Pri prežigu vozne mreže nad tirom proti koncu konzole pride pri pretrganju žic do vzdolžnega zvitja konzole in s tem padca konca tako dolge konzole skoraj do tal. Tako zvito konzolo je potrebno zamenjati v celoti ali začasno urediti VM s pritrditvijo na konzole začasnih drogov. Če pa v trenutku pretrganja vodnikov ali takoj zatem preko povešenih vodnikov lahko tudi do 400 m daleč od mesta tega pretrganja pelje drug vlak z elektro vleko, pride zaradi zapetja odjemnika toka za povešeno vozno žico še do poškodbe vozne mreže na tem mestu. Način popravila pa je odvisen od trenutne situacije (potrebni material, število dosegljivih delavcev kot pomoč dežurni skupini, zahtev prometa itd.) Zaradi poteka vodnikov vozne mreže preko kretnic pa je do napetja pretganih vodnikov in do vsaj začasne usposobitve VM onemogočen promet z elektro vleko ( do dviga vodnikov in konzol iz profila tira pa tudi za dizel vleko). Tako delo pa lahko traja precej časa (kakor za koga, za promet ni nikoli dovolj hitro) , če pa se še kmalu ne umaknejo poškodovani vagoni in s tem omogoči delo, pa se delo še podaljša. Če pride do prežiga na VM s konzolo preko enega tira pa je delo bistveno prej končano s spetjem in ureditvijo pretrganih vodnikov.
Podobni primeri -prežig VM- zaradi požara so že bili, tako na postajah in tudi na odprti progi, ne samo pri nas ampak tudi v tujini.
Lp
Drotar
Na levi strani slike nad potniškim vagonom se res vidi zvita nosilna konzola vozne mreže. Pri močnejšem požaru na vagonu ali tovoru pride zaradi vročine do toplenja in s tem do pretrganja vozne mreže (vozne žice in tudi nosilne vrvi). V tem primeru je videti iz slike , da je segala konzola preko treh tirov. Pri prežigu vozne mreže nad tirom proti koncu konzole pride pri pretrganju žic do vzdolžnega zvitja konzole in s tem padca konca tako dolge konzole skoraj do tal. Tako zvito konzolo je potrebno zamenjati v celoti ali začasno urediti VM s pritrditvijo na konzole začasnih drogov. Če pa v trenutku pretrganja vodnikov ali takoj zatem preko povešenih vodnikov lahko tudi do 400 m daleč od mesta tega pretrganja pelje drug vlak z elektro vleko, pride zaradi zapetja odjemnika toka za povešeno vozno žico še do poškodbe vozne mreže na tem mestu. Način popravila pa je odvisen od trenutne situacije (potrebni material, število dosegljivih delavcev kot pomoč dežurni skupini, zahtev prometa itd.) Zaradi poteka vodnikov vozne mreže preko kretnic pa je do napetja pretganih vodnikov in do vsaj začasne usposobitve VM onemogočen promet z elektro vleko ( do dviga vodnikov in konzol iz profila tira pa tudi za dizel vleko). Tako delo pa lahko traja precej časa (kakor za koga, za promet ni nikoli dovolj hitro) , če pa se še kmalu ne umaknejo poškodovani vagoni in s tem omogoči delo, pa se delo še podaljša. Če pride do prežiga na VM s konzolo preko enega tira pa je delo bistveno prej končano s spetjem in ureditvijo pretrganih vodnikov.
Podobni primeri -prežig VM- zaradi požara so že bili, tako na postajah in tudi na odprti progi, ne samo pri nas ampak tudi v tujini.
Lp
Drotar
Re: Kaj se dogaja?
Če bi prišlo do požara med Pesnico in Mb bi bile posledice v vsakem primeru hujše, pesniški nasip , predor košaki in pa močan usek za predorom, ter močam vzpon bi nedvomno prispevali svoje. Sploh če pomislimo na čas ki bi ga potrebovali za dostop.
Me pa zanima predvsem druga. Do požara je prišlo na Tezno jug, torej ob uvozu ali po uvozu. Takrat pa šoferji planejo iz pulmana in v tovornjak, sploh včasih je bila to pereča problematika. Ali je tudi tokrat bilo tako? Ali je požar nastal ko je šofer zasedel vozilo, ali pa je naključno zagorelo na postaji?
Me pa zanima predvsem druga. Do požara je prišlo na Tezno jug, torej ob uvozu ali po uvozu. Takrat pa šoferji planejo iz pulmana in v tovornjak, sploh včasih je bila to pereča problematika. Ali je tudi tokrat bilo tako? Ali je požar nastal ko je šofer zasedel vozilo, ali pa je naključno zagorelo na postaji?
Re: Kaj se dogaja?
Ali imajo v Teznem rampo za natovarjanje in raztovarjanje huckepacka?
Re: Kaj se dogaja?
Da in to celo dve, sicer pa natovarjanje ni nobena skrivnost in jo je z lahkoto videt kogar zanima.
Re: Kaj se dogaja?
tudi ta ožgan kamion še stoji v bližini..