Avtomatske zapornice
Re: Avtomatske zapornice
Najbrž se je ustavil zato, ker je prejel nalog da je NPR nezavarovan (četudi so zapornice zaprte) in če gre za NPR z daljinsko kontrolo se po 4 minutah zapornice odprejo. Nič spornega.
Re: Avtomatske zapornice
Jaz sem že tudi doživel, da se je vlak ustavil pred (na videz) delujočim prehodom, ko je pa speljal, so se pa zapornice dvignile in luči ugasnile. Ko je že cel vlak prevozil prehod, so se zapornice ponovno aktivirale in ostale spuščene kakšnih 10 minut.
Se še pa vedno dogaja v Rogaški, ko pelje daljši in težji, posledično počasnejši tovorni proti Celju, da se po prevozu zapornice ponovno aktivirajo in ostanejo spuščene približno 10 minut.
Se še pa vedno dogaja v Rogaški, ko pelje daljši in težji, posledično počasnejši tovorni proti Celju, da se po prevozu zapornice ponovno aktivirajo in ostanejo spuščene približno 10 minut.
...
Re: Avtomatske zapornice
S samimi rampami niti ne, bolj z lokalnimi nepridipravi. Pred kakšnim mesecem so vsak dan nastavljali kamne in granitne kocke na vklopne kontakte, jih razbijali, pa razni bicikli in tudi rola filca so se znašli na tirih.Regan 664 napisal/-a:Mah, na Viču so skozi neki problemi z rampami....
Če je bilo tole 1.8. je vlak verjetno ustavil zaradi monitorja na tirih. Sledi toleAjznponar napisal/-a:Kako to delujejo zapornice na Viču (po sliki sodeč NPr z Viško cesto)? Kot je včeraj tvitnila novinarka Planet TV, so se zapornice dvignile, ko je vlak še vozil.
SouthernPacific napisal/-a:Moja teorija: možno, da se je vlak ustavil na nivojskem prehodu in verjetno ta prehod nima induktivne zanke za zaznavo zasedenosti prehoda oz. AFI, zato se je zavarovanje izključilo, ko 7 sekund ni bilo prevoza magnetnega tirnega kontakta, ki izključi zavarovanje.
Nič nepravilnega, čeprav izgleda čudno.
Re: Avtomatske zapornice
nekoč smo an forumu že debatirali o detektorjih zvoka/tresljajev za zaščito cestnih prehodov in fiat310 je napisal (da ne citirah ostalih):
LPL
In, kakor sem zasledil v RG poteka raziskovalni program za krmiljenje prehodov na osnovi vibracij. Seveda to ni nekak preprosti stebriček, opisan v izvirnem prispevku ampak računalniško podprt sistem brezžično nadzorovnih senzorjev. Po navedbah v članku se pričakuje znižanje stroškov za prehod iz sedanjih 500.000 funtov (580.000€) na 200.000 funtov(230.000€).....Jasno da sistem v taki obliki ni primeren za praktično uporabo, po drugi strani pa vaši argumenti ne pijejo vode. Prihod vlaka povzroči zelo specifične vibracije v tirnici, ki niso niti malo, ampak res niti malo podobne prečkanju traktorja čez progo ali pa zvoku divjadi (!). Poleg tega sodobni senzorji pospeškov in mikrofoni stanejo nekaj dolarjev, zato si lahko človek za male pare privošči kar precej redundance.
LPL
Re: Avtomatske zapornice
Izgleda, da nobenega ne zanimajo novosti... Pa podajam še eno iz RGRG:
LPL
Avstrijska firma Frauscher Sensor Technology (ravnokar jo je kupila newyorška firma Greenbriar Equity) je razvila sistem "poslušanja" vlakov s pomočjo optičnih kablov ob progi. Zadeva se že (testno?) vgrajuje v Berlinu in služi poleg štetju osi še marsičemu drugemu, .....FRAUSCHER: Austrian train detection specialist Frauscher Sensor Technology launched its new Frauscher Tracking System in Berlin on September 19, ahead of InnoTrans 2016. FTS combines digital acoustic sensing with axle counter information to detect a wide range of activities along the track.
DAS works by sending a light pulse along an optic fibre cable 2500 times per second and detecting the back scatter from impurities in the fibre. Any distortion of the fibre caused by vibrations can be detected by changes in the light pattern. A single FTS unit can detect impacts to an accuracy of 10 m over a distance of up to 40 km.
FTS is designed to use spare capacity in existing fibres laid alongside railway lines to carry operational data or information systems. Because it uses light there is no risk of electromagnetic interference. However, DAS cannot differentiate between parallel tracks, so Frauscher has combined it with axle counter or wheel sensor data.
LPL
Re: Avtomatske zapornice
Nič bat, beremo.
Drugače pa, še malo pa bo vse v rokah korporacij onkraj luže.
Drugače pa, še malo pa bo vse v rokah korporacij onkraj luže.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 101
- Pridružen: 26.09.2011, 17:13
Re: Avtomatske zapornice
Vsekakor izjemno nevarna situacija, vendar v tem primeru ne gre za avtomatske zapornice, ki se spustijo ob prevozu vklopnih kontaktov. Na posnetku se vidi čuvaja prehoda, ki prihiti iz čuvajnice in prepozno spusti zapornice.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: Avtomatske zapornice
Očito je uključna točka preblizu... to sam već doživio na čelu vlaka! Ako su Poljaci kao i mi Hrvati, prvo će 6 mjeseci gledati taj prijelaz, pa zatim osnovati povjerenstvo... pa čekati dok netko ne nastrada!
Re: Avtomatske zapornice
To niso avtomatske zapornice če jih čuvaj spušča in dviguje ali ni bil pravočasno obveščen da prihaja vlak
Re: Avtomatske zapornice
Danes zjutraj sta bila v okvari avtomatizirana železniška prehoda Šentvid in Mala Pristava na progo Grobelno-Rogatec.
Re: Avtomatske zapornice
Ne vem če je ravno prava tema za to, ampak vseeno:
zanimiva situacija ki se je zgodila v torek, 15. 1.: Ob cca 12:25 je vlak 3212 odpeljal s postaje Ljubljana Rakovnik proti Ljubljani. Kljub temu, da je vlak že prevozil npr., so ostale zapornice spuščene; križanja na tej postaji ni bilo, vlaka iz nasprotne smeri pa tudi ni bilo. Zapornice so se dvignile ob cca 12:35, ko naj bi takrat že odpeljal naslednji vlak s postaje Ljubljana proti Novemu mestu.
Zakaj je tako dolgo trajalo da so se dvignile zapornice? Ves promet je ob tem obstal. Je tu stvar in odgovornost prometnika postaje Rakovnik ali napake v delovanju zapornic?
zanimiva situacija ki se je zgodila v torek, 15. 1.: Ob cca 12:25 je vlak 3212 odpeljal s postaje Ljubljana Rakovnik proti Ljubljani. Kljub temu, da je vlak že prevozil npr., so ostale zapornice spuščene; križanja na tej postaji ni bilo, vlaka iz nasprotne smeri pa tudi ni bilo. Zapornice so se dvignile ob cca 12:35, ko naj bi takrat že odpeljal naslednji vlak s postaje Ljubljana proti Novemu mestu.
Zakaj je tako dolgo trajalo da so se dvignile zapornice? Ves promet je ob tem obstal. Je tu stvar in odgovornost prometnika postaje Rakovnik ali napake v delovanju zapornic?
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Avtomatske zapornice
Dvomim da bi šlo tukaj za človeški faktor, zavarovanje nivojskega prehoda se po navadi izključi samo, obstaja pa možnost "pridržanja" zavarovanja prehoda, sepravi s kombinacjo tipk na varnostni napravi prometnik doseže da se prehod po prevozu vlaka ne odpre, to stori z namenom hitrejše postavitve vozne poti za izvoz pri recimo opravljanju križanja.sikos napisal/-a:Ne vem če je ravno prava tema za to, ampak vseeno:
zanimiva situacija ki se je zgodila v torek, 15. 1.: Ob cca 12:25 je vlak 3212 odpeljal s postaje Ljubljana Rakovnik proti Ljubljani. Kljub temu, da je vlak že prevozil npr., so ostale zapornice spuščene; križanja na tej postaji ni bilo, vlaka iz nasprotne smeri pa tudi ni bilo. Zapornice so se dvignile ob cca 12:35, ko naj bi takrat že odpeljal naslednji vlak s postaje Ljubljana proti Novemu mestu.
Zakaj je tako dolgo trajalo da so se dvignile zapornice? Ves promet je ob tem obstal. Je tu stvar in odgovornost prometnika postaje Rakovnik ali napake v delovanju zapornic?
Odgovor bi najbolje povedal @holding mislim da dela v vodenju prometa.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Avtomatske zapornice
Nisi napisal za kateri NPr gre....sikos napisal/-a:Ne vem če je ravno prava tema za to, ampak vseeno:
zanimiva situacija ki se je zgodila v torek, 15. 1.: Ob cca 12:25 je vlak 3212 odpeljal s postaje Ljubljana Rakovnik proti Ljubljani. Kljub temu, da je vlak že prevozil npr., so ostale zapornice spuščene; križanja na tej postaji ni bilo, vlaka iz nasprotne smeri pa tudi ni bilo. Zapornice so se dvignile ob cca 12:35, ko naj bi takrat že odpeljal naslednji vlak s postaje Ljubljana proti Novemu mestu.
Zakaj je tako dolgo trajalo da so se dvignile zapornice? Ves promet je ob tem obstal. Je tu stvar in odgovornost prometnika postaje Rakovnik ali napake v delovanju zapornic?
Če je to tisti na postaji, 149.2 Galjevica, potem je prometnik samo pozabil odpreti rampe. Te mora "ročno" zapreti pred postavitvijo vozne poti, po prevozu pa jih ravno tako odpreti, same se ne bodo.
Re: Avtomatske zapornice
Gre za prehod takoj za postajo Rakovnik v smeri Ljubljane oziroma med Osnovno šolo Oskarja Kovačiča (Orlova ulica) in postajo Rakovnik. Recimo, rampe, na npr. pri gostilni Dubočica pa se vedno lepo zaprejo in odprejo po prihodu/odhodu vlaka.ŽAT32 napisal/-a:Nisi napisal za kateri NPr gre....
Če je to tisti na postaji, 149.2 Galjevica, potem je prometnik samo pozabil odpreti rampe. Te mora "ročno" zapreti pred postavitvijo vozne poti, po prevozu pa jih ravno tako odpreti, same se ne bodo.
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.