Avtomatske zapornice

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 841
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Re: Avtomatske zapornice

OdgovorNapisal/-a Cepi » 10.01.2012, 18:48

V referatu je napisano, da so trije 3 Npr-ji na državnih cestah.

Eden je med Litijo in Kresnicam v Zgornjem Logu. Kje sta ostale dva?
Iščem šiht, infromacije zaželene. LP Damjan
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3071
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Avtomatske zapornice

OdgovorNapisal/-a mkx » 10.01.2012, 22:01

strojevodnik napisal/-a:Zanimivo bi bilo vedeti v čem so prednosti sistema STRAIL v primerjavi s klasičnimi medtirnimi elementi

Jaz sem se spraševal podobno: ali se čuti kakšna poškodba tira če je cestni prehod narejen "po starem" in potem vozišče začne razpadati (kar se redno dogaja). Mislim si, da ko enkrat cestišče ni več v formi, promet začne vpivati na tirnice - še posebej kakšni težki tovornjaki. Čeprav se najbrž ne bi smelo dosti poznati - kamioni dosegajo najbrž tam do 10 t/os (40 ton na 4 osi), koloteki pa so recimo okoli 3 metre, torej je obremenitev tirnice zaradi prevoza kamiona največ 5 t/m ...
LP, Metod
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3071
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Avtomatske zapornice

OdgovorNapisal/-a mkx » 10.01.2012, 22:06

Cepi napisal/-a:V referatu je napisano, da so trije 3 Npr-ji na državnih cestah.

Eden je med Litijo in Kresnicam v Zgornjem Logu. Kje sta ostale dva?

Ali je cesta Mengeš - Kamnik državna cesta? Menda se ji reče R1-225, kar naj bi bila regionalna cesta in torej po neki definiciji državna cesta. NPr je pri postajališču Šmarca.
LP, Metod
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 476
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Avtomatske zapornice

OdgovorNapisal/-a dingo » 10.01.2012, 22:50

Jaz sem se spraševal podobno: ali se čuti kakšna poškodba tira če je cestni prehod narejen "po starem"


Problematična je regulacija tira. Pri gumi izvedbi se pobere gume opravi regulacija in jih nato ponovno namesti nazaj.
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 841
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Re: Avtomatske zapornice

OdgovorNapisal/-a Cepi » 11.01.2012, 4:57

Cepi napisal/-a:
Eden je med Litijo in Kresnicam v Zgornjem Logu. Kje sta ostale dva?


Kako bedarijo sem napisal #-o

Popravljam: Ta je zavarovan z zapornicami in ni Npr, zato me zanima za vse tri kje so?
Iščem šiht, infromacije zaželene. LP Damjan
Pele
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 145
Pridružen: 21.09.2011, 11:09
Kraj: Ptuj

Re: Avtomatske zapornice

OdgovorNapisal/-a Pele » 11.01.2012, 8:20

Se mi zdi da je eden pred G.Radgono :?:

LP Pele!
glajz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 252
Pridružen: 29.06.2011, 15:34

Re: Avtomatske zapornice

OdgovorNapisal/-a glajz » 11.01.2012, 10:25

Bravo Pele =D> ,


Ostala dva najdeš v že omenjeni predstavitvi g. Willenparta - Urejanje križanj državnih cest in železniških prog
strojevodnik
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 29
Pridružen: 03.01.2012, 12:02

Re: Avtomatske zapornice

OdgovorNapisal/-a strojevodnik » 11.01.2012, 10:49

Glede izkopa oz. zemeljskih del:

Seveda je vse res, kar piše Drotar, a vendarle - veliko število prog (morda večina, ne vem) ima kanal, o katerem je tekla beseda, že narejen ... ali pa so to pokrita betonska korita. Pri oceni dela (dva delavca in mali bager) sem to predpostavil.
Opisi kam je kaj potrebno priklopiti pa pač spadajo pod tehnično opremo, ki stane tistih 75 tisočakov. Pri tem zemeljskih del res ni kaj dosti... če se premisli.
Seveda se da zakomplicirati in naštevati vse potrebno - mnogo bolje pa bi bilo narediti analizo teh del in stroškov. Saj je vse transparentno in bi se dalo. Tudi če bi tista dva delavca delal dva dneva, to ni nič v primerjavi s ceno.
Tudi kanal - kjer ga ni - ni tak hud zalogaj. Kanal je plitev in gre delo hitro. Če pa se položi zgolj korita ali pa morda samo cev, je toliko hitreje. Potrebno je le gledati realno, ne pa naštevati kaj vse in nato izgleda, da je tega res tako zelo veliko.
Hja, v gradbeništvu se da kar pošteno "mutiti" ... kar ni nobena skrivnost.

Če pogledamo one štiri fotografije in si predstavljamo ceno zemeljskih del, dovoljenj ter načrtovanja v višini blizu 200 tisoč, mi je to nekoliko smešno ... no, tragikomično.
Tudi ni potrebno tako "zapeti" za na hitro napisano oceno o št. delavcev in bagrov ... treba je gledati bolj v smislu iskanja resnice in delati prave ocene - ker se drugače vse skupaj zelo zamegli.

Glede samega stika cesta - železnica:
Sava (drugi del firme, ki je ostala Slovenska) je izdeloval ali pa še izdeluje podobne plošče kot STRAIL, cena pa mnogo nižja - tako informacijo sem dobil.
strojevodnik
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 29
Pridružen: 03.01.2012, 12:02

Re: Avtomatske zapornice

OdgovorNapisal/-a strojevodnik » 11.01.2012, 11:04

Ponovno nesreča s smrtnim izidom na nezavarovanem prehodu.

http://www.rtvslo.si/crna-kronika/vlak- ... rko/274462

To je to, kar bi morali preprečiti. Glede na ceno in število manjkajočih avtomatiziranih prehodov, še desetletja ne bomo.
Dajmo malo razmisliti, no - ali ni absurdno in kar nekoliko perverzno vztrajati na že slišanih cenah? V 21. stoletju.
Se opravičujem za ton in način - nič hudega ne mislim s tem, le opozarjam na čudne pojave v družbi.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Delovni čas strojevodje

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 11.01.2012, 13:16

Naj razmišljajo tisti ki so zadolženi za to.Če bo nas glava bolela od razmišljanja,problema ne bomo rešili!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
glajz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 252
Pridružen: 29.06.2011, 15:34

Re: Avtomatske zapornice

OdgovorNapisal/-a glajz » 13.01.2012, 11:09

Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1421
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Avtomatske zapornice

OdgovorNapisal/-a Dino S » 29.01.2012, 23:01

Medtem ko naši policisti ob okvari zapornic le usmerjajo promet, pa avstrijski kolegi vzamejo stvar v svoje roke:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=if47Hx2k2EQ&feature=related[/youtube]
...
Infra
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 36
Pridružen: 19.12.2011, 18:02

Re: Avtomatske zapornice

OdgovorNapisal/-a Infra » 30.01.2012, 18:45

Ta policaj se je kar malo osmešil.
Brižitka 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2102
Pridružen: 17.08.2006, 8:57
Kraj: Brežice

Re: Avtomatske zapornice

OdgovorNapisal/-a Brižitka 363 » 31.01.2012, 18:30

strojevodnik napisal/-a:Povprečna cena je okoli 250.000 Eur ... dejansko med 150.000 in 700.000. Za en prehod seveda.
V celotni EU so cene približno enake. Vgrajujejo se samo Siemens sistemi. Ameriških proizvajalcev, ki so bistveno cenejši, se ne spusti v EU - uradno so problem tehnični predpisi in licence.

Cena tehnične opreme predstvalja le 20 do 30% stroškov. Vse ostalo so gradbena dela, načrtovanje gradbenih del in dovoljenja.

Če izhajamo iz povprečne cene 250.000 Eur, sledi:
- Tehnična oprema: do 75.000 Eur (vzel sem 30% ... glede na zapis zgoraj)
- Načrtovanje, dovoljenja, gradbena dela: 175.000 Eur

V Sloveniji manjka približno 600 prehodov, ki bi bili potrebni avtomatskih zapornic. Pri teh cenah, jih ne bo nikoli.

Da država nima denarja? Kaj pa pomoč Grčiji? Kaj bi zavarovani prehodi, raje financirajmo narod, ki dobi še stimulacijo pri plači, če pride zjutraj pravočasno v službo.

Infra napisal/-a:Ta policaj se je kar malo osmešil.

Mogoče pa zaradi črnega Cliota ni videl, da so zapornice spuščene. :roll:
Infra
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 36
Pridružen: 19.12.2011, 18:02

Re: Avtomatske zapornice

OdgovorNapisal/-a Infra » 01.02.2012, 9:34

Brižitka 363 napisal/-a:
strojevodnik napisal/-a:Povprečna cena je okoli 250.000 Eur ... dejansko med 150.000 in 700.000. Za en prehod seveda.
V celotni EU so cene približno enake. Vgrajujejo se samo Siemens sistemi. Ameriških proizvajalcev, ki so bistveno cenejši, se ne spusti v EU - uradno so problem tehnični predpisi in licence.

Cena tehnične opreme predstvalja le 20 do 30% stroškov. Vse ostalo so gradbena dela, načrtovanje gradbenih del in dovoljenja.

Če izhajamo iz povprečne cene 250.000 Eur, sledi:
- Tehnična oprema: do 75.000 Eur (vzel sem 30% ... glede na zapis zgoraj)
- Načrtovanje, dovoljenja, gradbena dela: 175.000 Eur

V Sloveniji manjka približno 600 prehodov, ki bi bili potrebni avtomatskih zapornic. Pri teh cenah, jih ne bo nikoli.

Da država nima denarja? Kaj pa pomoč Grčiji? Kaj bi zavarovani prehodi, raje financirajmo narod, ki dobi še stimulacijo pri plači, če pride zjutraj pravočasno v službo.

Infra napisal/-a:Ta policaj se je kar malo osmešil.

Mogoče pa zaradi črnega Cliota ni videl, da so zapornice spuščene. :roll:



Razlika je tudi ali kupimo en prehod po en prehod ali jih kupimo več. Z večjim številom je posamezen prehod cenejši. Poleg tega je odvisno od tega ali kupimo prehode, ki že imajo ustrezna dovoljenja in se jih samo vgradi. Tudi s tem se zniža cena. Recimo na projektu Pragersko - Središče je bil posamezen NPr cenejši, ker se jih je kupilo ca 20 v enem paketu, skupaj z ostalimi SV napravami. Vodenje projektov, tveganja, riziki.....so potem na celoten projekt in ne na posamezen prehod. "Najceneje" je izbrati en del proge in jo razpisati kot celoto, kot pa vsako postajo oz. prehod posebej. Vendar je to pogojeno z denarjem, ki ga dandanes žal ni na voljo. Dolgoročno eno po eno stane mnogo več.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov