Iztirjenje v Rimskih Toplicah

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
progarček
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 31
Pridružen: 17.04.2008, 18:10
Kraj: CELJE
Kontakt:

Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah

OdgovorNapisal/-a progarček » 28.01.2012, 9:04

ja nekoga bodo spoznali ali pa določili za grešnega kozla( sam svp sigurn ne)
ko grobar s ceste me bo pobral vedite da redbul smrti se ni bal
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 671
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah

OdgovorNapisal/-a 038 » 28.01.2012, 10:55

Dolfe napisal/-a:Moji šefi, ki so bili na kraju dogodka kot komisija, so se kar zvijali od napora, da se niso glasno režali

Kje so pa danes taki šefi?
Uporabniški avatar
Tabolši
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 142
Pridružen: 19.07.2011, 14:49
Kraj: Savinjska dolina

Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah

OdgovorNapisal/-a Tabolši » 28.01.2012, 11:40

Je problem,ker pridejo ob iztirjenjih na kretnicah meritve delat delavci SVP,ki te kretnice tudi sicer vzdržujejo.Pa ni čudno,da je s kretnico zmeraj vse OK.
Moje mišljenje je,da bi meritve v takih primerih morala narediti neka neodvisna služba,ne vem pa katera bi bila zato primerna,če sploh taka možnost obstaja.
Pa kaj bi brez domišljije;svet in ljudje bi bili dolgočasni.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 28.01.2012, 11:43

038 napisal/-a:
Dolfe napisal/-a:Moji šefi, ki so bili na kraju dogodka kot komisija, so se kar zvijali od napora, da se niso glasno režali

Kje so pa danes taki šefi?


V sekciji vleke LB jih še imajo. :-$
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah

OdgovorNapisal/-a grikos » 28.01.2012, 14:52

Tabolši napisal/-a:Je problem,ker pridejo ob iztirjenjih na kretnicah meritve delat delavci SVP,ki te kretnice tudi sicer vzdržujejo.Pa ni čudno,da je s kretnico zmeraj vse OK.
Moje mišljenje je,da bi meritve v takih primerih morala narediti neka neodvisna služba,ne vem pa katera bi bila zato primerna,če sploh taka možnost obstaja.


Takih, kot klatite eni tukaj ni klatil niti gospod "novinar" v najboljših cajtih...

http://www.uradni-list.si/1/content?id=84007

7. člen

(obveščanje o izrednih dogodkih)

(1) O resni nesreči, nesreči ali incidentu (v nadaljnjem besedilu: izredni dogodki) mora oseba, ki je bila v izrednem dogodku udeležena, ki ga je opazila ali je zanj izvedela neposredno po dogodku nemudoma in na najhitrejši način obvestiti progovnega prometnika ali prometnika. Če so v izrednem dogodku poškodovane tudi osebe, se mora začeti reševanje poškodovancev in takoj obvestiti regijski center za obveščanje. Če ni možnosti neposrednega klica na regijski center za obveščanje, se o tem posebej opozori progovnega prometnika ali prometnika.

(2) Upravljavec in prevoznik morata takoj in ob vsakem času obvestiti Prometni inšpektorat Republike Slovenije o nesrečah in resnih nesrečah, v katerih so bile poškodovane osebe ali je nastala velika škoda ter o resnih nesrečah in nesrečah iz 3. in 4. člena tega pravilnika, ki imajo znake kaznivega dejanja.

(3) Upravljavec in prevoznik morata nemudoma obvestiti preiskovalni organ o resnih nesrečah, nesrečah in incidentih v železniškem prometu.

(4) Postopek natančnejšega obveščanja vseh udeleženih v primeru izrednega dogodka predpiše upravljavec in prevoznik v procesu zagotavljanja sistema varnega upravljanja, glede na tehnološki proces dela in organiziranost prevoznika in/ali upravljavca.



(preiskovalna komisija za izredne dogodke)

(1) Preiskovalna komisija za izredne dogodke, v katerih je udeleženo osebje in/ali sredstva upravljavca in prevoznika imenuje upravljavec.

(2) Preiskovalna komisija mora biti sestavljena tako, da je skupno število članov neparno, najmanj pa jo sestavljajo predsednik in dva člana. Predsednika, njegove namestnike in člane iz vrst upravljavca določi upravljavec, člane iz vrst prevoznika pa določi prevoznik.

(3) Za člane preiskovalne komisije so lahko imenovani:

– vodje organizacijskih enot;

– delavce, pooblaščene za prevoz nevarnega blaga pri prevozniku;

– delavce, pooblaščene za varstvo pri delu in požarno varnost;

– strokovnjake za vodenje prometa, za železniška vozila, za spodnji in zgornji ustroj, za signalno-varnostne naprave, za telekomunikacijske naprave in za elektroenergetske naprave in

– delavce, pooblaščene za notranji nadzor.

(4) Kadar je potrebno pri delu komisije tudi sodelovanje drugih železniških strokovnjakov ali strokovnjakov drugih panog gospodarskih dejavnosti ali ustanov (zdravniki, psihologi, sociologi, inštituti itd.), jih upravljavec imenuje kot člane komisije ali pa kot sodelavce, ki pomagajo z nasveti, mnenji, pojasnili itd.

(5) Kadar se opravlja ogled in preiskava izrednega dogodka na industrijskem tiru, ki ga oskrbujejo delavci prevoznika, mora biti član komisije tudi predstavnik upravljavca industrijskega tira.

(6) V mejnem prometu na delu proge, ki povezuje dve mejni postaji, opravljajo ogled in preiskavo izrednega dogodka delavci upravljavca, na območju katere se je izredni dogodek zgodil. Če ni mogoče ugotoviti, v kateri državi se je izredni dogodek zgodil, se sosednja upravljavca dogovorita, kateri izmed njiju bo opravil preiskavo, ali pa jo opravita skupaj.

(7) Sestavo komisije za raziskavo izrednih dogodkov, sodelovanje drugih železniških strokovnjakov v komisiji, pristojnosti komisije ter upravičenost rekonstrukcije natančno predpišeta upravljavec in prevoznik v procesu zagotavljanja sistema varnega upravljanja.


Sicer pa po iztirjenju praviloma ni več smiselno delati meritev :wink:
Uporabniški avatar
Tabolši
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 142
Pridružen: 19.07.2011, 14:49
Kraj: Savinjska dolina

Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah

OdgovorNapisal/-a Tabolši » 28.01.2012, 18:30

Zakaj pa ne?Sem že videl iztirjenja,pri katerih kretnica sploh ni bila deformirana,ali vidno poškodovana.
Navedeni citat o sestavi komisije pa potrjuje točno tisto,kar sem napisal.Član komisije je lahko iz službe,ki skrbi za urejenost spodnjega in zgornjega ustroja.
Pa kaj bi brez domišljije;svet in ljudje bi bili dolgočasni.
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah

OdgovorNapisal/-a grikos » 28.01.2012, 19:20

Tabolši napisal/-a:Zakaj pa ne?Sem že videl iztirjenja,pri katerih kretnica sploh ni bila deformirana,ali vidno poškodovana.
Navedeni citat o sestavi komisije pa potrjuje točno tisto,kar sem napisal.Član komisije je lahko iz službe,ki skrbi za urejenost spodnjega in zgornjega ustroja.


Pazljivo preberi še enkrat:
– strokovnjake za vodenje prometa, za železniška vozila, za spodnji in zgornji ustroj, za signalno-varnostne naprave, za telekomunikacijske naprave in za elektroenergetske naprave


Pravilnik navaja, da so v komisijo imenovani strokovnjaki za ta področja. Malo čudno bi bilo če bi o teh zadevah odločali ljudje, ki nimajo pojma.

Tvoja trditev, da tisti, ki je odgovoren za vzdrževanje kretnice potem sodeluje v komisiji enostavno ne pije vode (da ne rečem kaj hujšega). To bi bilo enako, kot če bi bil član komisije prometnik, ki je obrnil kretnico pod vlakom, ali strojevodja, ki je prevozil signal. Bo pa v komisiji prisoten strokovnjak za vodenje prometa, oziroma inštruktor strojevodij.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 28.01.2012, 19:56

:-k brez veze,si zdaj tu lepit neke paragrafe.
Komisije so take kot so,Bog jim požegnaj.Bilo je govora o vožnji v razdvoj,potem bi bila stvar jasna.Mislim pa da je šlo tukaj za viličasto vožnjo.Kaj je pa viličasta vožnja pa vsi vemo.Tako da kaka zaviranja in pospeševanja si izbrišite iz glave.
Mašine gre kamor ima postavljeno in tu strojevodja nima upliva.Ali gre v premo,ali v odklon včasih tudi vmes,ampak zmeraj tako "stoji".
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Tabolši
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 142
Pridružen: 19.07.2011, 14:49
Kraj: Savinjska dolina

Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah

OdgovorNapisal/-a Tabolši » 28.01.2012, 20:18

V redu saj vemo,kaj so strokovnjaki.Še vedno so iz služb udeleženih v izrednem dogodku in verjetno je malo takih,ki bi v lastno skledo pljuvali.

Če se govori o vožnji v razdvoj,ali viličasti vožnji ne vem,vem pa,da je za to malo verjetnosti,kajti kretnice na vozni poti so zavarovane,torej blokirane.Pod lokomotivo je ne bi bilo mogoče prestaviti,v polovični legi pa tudi ne more biti,ker potem ne bi bilo mogoče postavit glavnih signalov v lego za dovoljeno vožnjo.
Ja,lahko pa bi šlo za tehnično napako na kretnici,ali na podvozju,ampak to so le ugibanja brez kake osnove,zato bolje,da se jih izogibamo dokler kaj uradnega ven ne pride.
Pa kaj bi brez domišljije;svet in ljudje bi bili dolgočasni.
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 917
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah

OdgovorNapisal/-a SIMY » 28.01.2012, 21:00

progarček napisal/-a: neuradne izjave posameznih strokovnjakov ki so bili


Neuradno si toti strokovnjaki tudi ne bi zaslužili biti na plačilni listi SŽ,ni čudno da imamo tako z tako ''specialnim'' kadrom :)
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 28.01.2012, 21:03

Na podvozju napake sigurno ni bilo,ker mašina je šla sama domov,drugače bi šla na Valterjih ali pa kako drugače.
Drugače pa se skoraj 100% prepričan da je šlo za napako na kretnici.
Sem imel pa primer,ko sem še nosil tvojo kapo in imel še veljavno licenco.Ko je bila napaka na drogovju,kretnica se je prestavljala,kontrola je bila,vozna pot se je postavljala.....ni bila pa v natančni legi.Ostrice nimajo z kontrolo nič,kontrolo daje drogovje.Med ostrico in tirnico ni nobenega končnega stikala,ki bi določilo,da je ostrica res tam in da se ostro prilega.
Pa ne prejudiciram nič,vem pa da je možno.Počakajmo pa bomo videli. :wink:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
progarček
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 31
Pridružen: 17.04.2008, 18:10
Kraj: CELJE
Kontakt:

Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah

OdgovorNapisal/-a progarček » 29.01.2012, 8:41

Nurmi napisal/-a:Na podvozju napake sigurno ni bilo,ker mašina je šla sama domov,drugače bi šla na Valterjih ali pa kako drugače.
Drugače pa se skoraj 100% prepričan da je šlo za napako na kretnici.
Sem imel pa primer,ko sem še nosil tvojo kapo in imel še veljavno licenco.Ko je bila napaka na drogovju,kretnica se je prestavljala,kontrola je bila,vozna pot se je postavljala.....ni bila pa v natančni legi.Ostrice nimajo z kontrolo nič,kontrolo daje drogovje.Med ostrico in tirnico ni nobenega končnega stikala,ki bi določilo,da je ostrica res tam in da se ostro prilega.
Pa ne prejudiciram nič,vem pa da je možno.Počakajmo pa bomo videli. :wink:

ja maš prav da drogovje daje kontrolo ne ojstrice sam drogovje premika ojstrice levo desno in če bi bilo drogovje prevč našponano nebi bilo kontrole
.Kar se pa tiče meritev po izrednih dogotkih je pa res da meritve izvajajo šefi SVP-ja strokovnjaki ki so pa zraven jih pa beležijo in preverjajo,pa tud uprašanje če vsi tisti ki potem raziskujejo vzrok iztirjenja sploh znajo uporabljati tirno merilo
ko grobar s ceste me bo pobral vedite da redbul smrti se ni bal
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11398
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah

OdgovorNapisal/-a cokla » 29.01.2012, 9:25

Po mojem mnenju ni izskočila na ostrici ampak na srcu....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
draganm
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 171
Pridružen: 08.02.2011, 17:41
Kraj: primorska

Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah

OdgovorNapisal/-a draganm » 29.01.2012, 13:53

Nurmi napisal/-a::-k brez veze,si zdaj tu lepit neke paragrafe.
Komisije so take kot so,Bog jim požegnaj.Bilo je govora o vožnji v razdvoj,potem bi bila stvar jasna.Mislim pa da je šlo tukaj za viličasto vožnjo.Kaj je pa viličasta vožnja pa vsi vemo.Tako da kaka zaviranja in pospeševanja si izbrišite iz glave.
Mašine gre kamor ima postavljeno in tu strojevodja nima upliva.Ali gre v premo,ali v odklon včasih tudi vmes,ampak zmeraj tako "stoji".



Bi se kar pridružu cokli,skoraj sigurno pa ni bila viličasta vožnja,vsaj po slikah sodeč ne.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 29.01.2012, 14:42

Povsem možno Dragan.Se nisem niti poglobil v zadevo,ker me po eni strani niti ne zanima.Sem samo povzel Dolfetov komentar,ker je bil tam.Da bi na srcu iztirilo še nisem slišal,po navadi jih zmečemo na ostricah po tleh.Mogoče tudi za to. :)
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov