Iztirjenje v Rimskih Toplicah

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 01.02.2012, 20:20

Bomo videli,ko bo končala interna komisija delo.Če se vama bo še "fuke špilalo"! :)o~~
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 01.02.2012, 20:35

Nurmi, slej ko prej bodo po tleh spustili RCA ali Adrio. Me prav zanima, če bodo tudi takrat vlekli take lovske na plano.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 7967
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 01.02.2012, 20:41

Fantje. pa kaj vam ni jasn :roll:

DIN standardi in sedaj EN standardi (European Standards) določajo vse (skoraj vse...).

Tako tudi eno kretnico...

...al pa "šino"...kakšno obliko (oblino) še lahko ima....

Imamo usposobljene ljudi, ki poznajo standarde in zato prejemajo plačilo.

Vse ostalo so detajli, ki jih v tej temi verjetno ne bomo rešili!
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3479
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 02.02.2012, 6:00

ŽC, na enem izmed izobraževanj na SIST-u se je pojavilo tudi vprašanje o standardih na železnici, odgovor je bil pribljižo tak: "Železnica je žal še slabo pokrita s tem, saj se izgovarjajo na vse mogoče načine".
Tine
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 04.02.2012, 8:41

...... jaz pa še vedno čakam nauk te zgodbe.Kaj je zdaj infrastruktura!???
Se lahko menca čez kretnice,ali je treba goniti na mrtvo,da ne iztiri zaradi prepočasne vožnje. :science
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 7967
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 08.02.2012, 14:53

Samo podajam zapis o "nastavitvi" kretnice iz knjižice "Železnički priručnik" iz leta 1948, ki ga je imelo verjetno kar nekaj železničarjev, ker je bil v njem koledar za tekoče leto...

Verjamem, da morajo sedaj kretnice izpolnjevati vsaj takšne zahteve kot daljnega leta 1948, ko verjetno vsi še za jesti niso imeli...

Slika

Gre se za tistih 5mm.

V priročniku je tudi navedenih kar nekaj vzrokov za "iskliznuće"...
Vendar o njih ne bi razglabljali, dokler ne pride na dan uradno poročilo.

Predpisi, ki veljajo v Nemčiji o napravah za premikanje kretnic verjetno veljajo tudi pri nas, saj jih kupujemo v Nemčiji, Franciji...
V Nemčiji velja splošni "Predpis o gradnji in obratovanju železnic".
Posebni predpisi pa so:
VDV predpis 331
DIN VDE 0831 oziroma DIN VDE 0832
DIN V 19250/19251
Mü 8004
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 7967
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 08.02.2012, 16:24

Kako bo izgledalo poročilo o dogodku?

Poglejmo čez mejo k našim sosedom...Slika

Takole...

http://versa.bmvit.gv.at/uploads/media/ ... 4.2006.pdf

Pri njih se je dogodek zgodil 22.4.2006, poročilo je bilo izdano 21.12.2006.

Počakati moramo torej ene 9 mesecev, pa bodo "naši" rodili poročilo. Če ne, je bolje da vzamemo v službo kakega Avstrijca.
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3973
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah

OdgovorNapisal/-a Tono » 09.02.2012, 10:00

Nič ne piše, ali so našli odrezani del kretnice :mrgreen:
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov