Iztirjenje v Rimskih Toplicah
Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah
Evo prvič slišim za kaj takega.Pa sem še za eno lajšto zrastel v inteligenci.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah
@Dolfe, da ne boš komu dal kakšne ideje
Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah
Oprosti Dirgent, umakniva tole za vsak slučaj.
Mod. Dolfe
Mod. Dolfe
Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah
Upam, da tega ne bere kak manijak, saj si niti ne upam predstavljati kako škodo lahko naredi. V Angliji so vsa kretniška območja za ograjo in varovana s kamerami, pri nas pa....
Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah
Preventivno sem umaknil svoje zgornje sporočilo. Ziher je ziher, da res ne bo komu padlo kaj norega v glavo.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah
Menim, da si še @dirigentov post zasluži cenzuro.Dolfe napisal/-a:Preventivno sem umaknil svoje zgornje sporočilo. Ziher je ziher, da res ne bo komu padlo kaj norega v glavo.
Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah
Takole izgleda omenjeno srce in sledovi iztirjenja dan potem....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah
Torej je lokomotiva iztirila na območju srca kretnice? Kaj pa vodilno tirnico za odklonsko vožnjo imaš kje na sliki? Menda je lokomotiva kar poskočila v zrak (pa verjetno ne od veselja).
Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah
...vodilna tirnica je očitno že zamenjana.... ....vijaki so še vsi naoljeni (2. in 3. slika)...."žv'k" na srčku se pa tud' vid...
Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah
Marko....kot je @holding že napisal; vodilna tirnica je zamenjana in tudi moj sum je v tej smeri.541 napisal/-a:Torej je lokomotiva iztirila na območju srca kretnice? Kaj pa vodilno tirnico za odklonsko vožnjo imaš kje na sliki? Menda je lokomotiva kar poskočila v zrak (pa verjetno ne od veselja).
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah
Jaz sem pa že videl,ne samo slišal...Nurmi napisal/-a:Povsem možno Dragan.Se nisem niti poglobil v zadevo,ker me po eni strani niti ne zanima.Sem samo povzel Dolfetov komentar,ker je bil tam.Da bi na srcu iztirilo še nisem slišal,po navadi jih zmečemo na ostricah po tleh.Mogoče tudi za to.
Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah
Dejstvo:Dolfe napisal/-a:...... in da je vsak izgovor dober, če tudi ga zelen pes na repu prinese.......
Iztirila je prva os na začetku (cca 30 - 40 cm) ostrice. Druga in tretja os sta "peljali" sledilni venec prve osi najprej po ostrici in nato preko ob njej, po zunanji strani. Kasneje je preskočila še druga os. Tako je šlo vse do srca kretnice, kjer so zaradi nepravilnega utirjenja izpadle vse tri osi v medtirje.
Tendenca o razlogu iztirjenja:
Krivdo infrastruktura, jasno, ne prizna in jo skuša obesiti dvema: Nepravilno delovanje lokomotive (morebitna slaba karma?) in strojevodja, ker je peljal prepočasi.
Včasih smo temu rekli: "Vožnja v razdvoj!" Na kak način pa do nje pride pa se tudi vé.
Počasi se bo treba navaditi na novodobno železniško terminologijo izrednih dogodkov. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah
Do vožnje v razdvoj pride,če se kretnica prestavi pod vozilom.Kako bi bilo to v tem primeru mogoče,si ne morem predstavljati,saj je kretnica na postavljeni vozni poti blokirana.Iztirjenje na vrhu ostrice je največkrat posledica viličaste vožnje,to je takrat,ko kretnica ni v natančni legi.Ampak tudi tako stanje bi moralo biti na varnostni napravi prikazano in signalov ne bi bilo mogoče postaviti v lego za dovoljeno vožnjo.
Takole na prvi pogled je res videti,da gre za tehnično napako,prav lahko na kretnici,lahko pa tudi na kolesnem vencu.
Takole na prvi pogled je res videti,da gre za tehnično napako,prav lahko na kretnici,lahko pa tudi na kolesnem vencu.
Pa kaj bi brez domišljije;svet in ljudje bi bili dolgočasni.
Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah
Kot je že nekdo omenil, če bi bilo kar koli narobe na kolesnih dvojicah, bi šla Brižita na walterju v Ljubljano.Tabolši napisal/-a: Takole na prvi pogled je res videti,da gre za tehnično napako,prav lahko na kretnici,lahko pa tudi na kolesnem vencu.
Tako pa je šla sama, kot strojni vlak, z omejeno hitrostjo seveda.
Pa še ena caka okrog prileganja ostrice k matični tirnici. Baje je dovoljeno odstopanje do 4mm. Naj me Grikos popravi, če to ne drži.
Torej, zmotno je mnenje, da se mora ostrica na žive in mrtve tiščati k matični tirnici, da je zagotovljena in signalizirana natančna lega.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Iztirjenje v Rimskih Toplicah
Ja dovoljeno je odstopanje.To je pa tudi približno debelina glave "šipke" s katero opravljajo skupaj SVTK in SVP obdobni pregled kretnic.Kako ti pregledi potekajo,sem jih imel milijon v teh letih,mi je vse jasno.Zdaj kako je s temi kretnicami in kontrolo.Tako bom rekel.Vse se da preštelati in naštelati.Jaz sem povedal za primer,ko so kontrole bile,kretnica pa je "zijala" in še to je opazil kovač SVP slučajno.Sem že povedal,da kontrola se vrši preko drogovja,preko drogovja se tudi vse "štela"! In tako kot se spreminjajo zunanje temperature,se razteza in krči tudi materijal na kretnicah.In jih je potrebno sproti tudi nastavljati,podkladati,........
Da je iztirila 30-40 cm od začetka ostrice,je lahko samo ta razlog,da je z vencem zadela v "glavo" ostrice in pri hitrosti 12km/h tudi približno toliko poskočila.In če je venec prijel ostrico v glavo,ta ni bila v natančni legi.Potem je pa itak samo še mlelo in vleklo po svoje.
Pa ne bom več komentiral,ker upam da sem se rešil tega sranja za vse večne čase.Hvala bogu poznam tudi drugo plat in mi še kako prav pride.
Kar se pa internih odnosov in zaostrovanj tiče.Izgleda da je to samo še en plus "reorganizacije".
Da je iztirila 30-40 cm od začetka ostrice,je lahko samo ta razlog,da je z vencem zadela v "glavo" ostrice in pri hitrosti 12km/h tudi približno toliko poskočila.In če je venec prijel ostrico v glavo,ta ni bila v natančni legi.Potem je pa itak samo še mlelo in vleklo po svoje.
Pa ne bom več komentiral,ker upam da sem se rešil tega sranja za vse večne čase.Hvala bogu poznam tudi drugo plat in mi še kako prav pride.
Kar se pa internih odnosov in zaostrovanj tiče.Izgleda da je to samo še en plus "reorganizacije".
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!