Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15kV
Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15kV
Sliši se, da je Brižita 363-034 včeraj popoldan v Špilju med čakanjem dobila polno dozo 15kV skozi svoj pantograf oz. OT!!!
Zgleda da nekdo od naših severnih sosedov ni bil dovolj pozoren in je tir na katerem je stala Brižita preklopil na njihovo napetost!!!
Je baje kar fajn počlo!
Strojevodja, ki je bil v njej, je od poka pristal na hrbtu.
Na srečo ni bilo nič! (razen šoka seveda!)
Po pregledu in prijavi dogodka pa se je lahko samo še brez nje odpravil proti Mariboru!
Zgleda da nekdo od naših severnih sosedov ni bil dovolj pozoren in je tir na katerem je stala Brižita preklopil na njihovo napetost!!!
Je baje kar fajn počlo!
Strojevodja, ki je bil v njej, je od poka pristal na hrbtu.
Na srečo ni bilo nič! (razen šoka seveda!)
Po pregledu in prijavi dogodka pa se je lahko samo še brez nje odpravil proti Mariboru!
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
A ni malo neodgovorno objavljati take prispevke.
MMG - napisano rahlo sarkastično, ker se spomnim kao so mene "napadli", ker sem napisal kratko notico o trčenju v Ljubljani.
MMG - napisano rahlo sarkastično, ker se spomnim kao so mene "napadli", ker sem napisal kratko notico o trčenju v Ljubljani.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
_Borsig_ napisal/-a:Sliši se, da je Brižita 363-034 včeraj popoldan v Špilju med čakanjem dobila polno dozo 15kV skozi svoj pantograf oz. OT!!!
Zgleda da nekdo od naših severnih sosedov ni bil dovolj pozoren in je tir na katerem je stala Brižita preklopil na njihovo napetost!!!
Je baje kar fajn počlo!
Strojevodja, ki je bil v njej, je od poka pristal na hrbtu.
Na srečo ni bilo nič! (razen šoka seveda!)
Po pregledu in prijavi dogodka pa se je lahko samo še brez nje odpravil proti Mariboru!
Po medsebojnem pisanju @Tonota in @038 v temi "kaj se dogaja" je bil verjetno "na hrbtu " @038.
Podobni poki in poškodbe lokomotiv se dogajajo tudi na p. Dobova, vendar zaradi prevoza z dvignjenim OT na drugo napetost.
Če pa so po poku tudi na hrbtu ali kaj bolj prestrašeni pa še nisem še slišal.(več je potem strahu zaradi komisije).
Drotar
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
Drotar napisal/-a:...(več je potem strahu zaradi komisije)...
Bravo @Drotar
Bi rekel da je to kar res!
Kako zgleda v teh primerih?
Sestavi se komisija s predstavniki obeh železnic, katera poskuša ugotoviti razlok za ID?!?
Kdo krije stroške popravila, oz. kaj vse lahko v takšnem primeru pregori?
V Špilju je Brižita stala že dalj časa na istem mestu, pantografi dvignjeni, nato pa je "zarezalo"! Zgleda je nekdo preklopil napačen tir! Prevoza v tem primeru ni bilo.
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
cokla napisal/-a:A ni malo neodgovorno objavljati take prispevke.
MMG - napisano rahlo sarkastično, ker se spomnim kao so mene "napadli", ker sem napisal kratko notico o trčenju v Ljubljani.
Se še dobro spomnim napada na tebe, zaradi pisanja o cartanju Gomulke in Kinderjajčka!
Ampak ti si "Insajder"!
Jaz pa samo mali nepomembnež, ki je napisal nekaj, kar je nekje ujel, čuj.
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
enim še kr ne potegne
no ja nič ne de
P.S. pa nobenega "napada" ni bilo
no ja nič ne de
P.S. pa nobenega "napada" ni bilo
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
Če sem prav vido so jo danes okoli 17:30 odšlepal proti LJ. V MB-ju je bli tovorni z dvema biržitama na čelu vlaka, s tem, da je bla druga "hladna" okoli 18 ure
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
038, daj raje pridi na paro. Tam skoraj ni štroma
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
Torej si le outsajder, ki je nekaj ujel od insajderja. To je ql...._Borsig_ napisal/-a:
Ampak ti si "Insajder"!
Jaz pa samo mali nepomembnež, ki je napisal nekaj, kar je nekje ujel, čuj.
Sicer pa to kar dobro "useka"....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
A bodo morali popravilo plačati avstrijci (öbb)?
...
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
Pride komisija iz Gradca in pregleda lok, zato ostane lok tudi na postaji, najverjatneje krijejo stroške avstrici, saj je bila to njihova napaka ki se zadnje čase prepogosto dogaja.
Zanimivo pri vsem tem je da ko avstric preklopi napetost iz 3kV na 15kV, da na brižiti ne odpre v tem času niti glavnega stikala, pač pa samo vseka, tokrat se je pojavil sam pok in električni lok tudi v strojevodski kabini pri grelcu 3kV za ogrevanje kabine, kasneje so aktivirale tudi vse ostale zaščite, čeprav ni bila vspostavljena vleka, videti je bilo da je ožgalo tudi L1A in....Pri samem spustu pa se je pojavil močan električni lok, skratke vsaj zame niti približno tako kot v ostalih primerih.
Verjamite da te po večurnem čakanju na vlak, takšen blisk in pok v sami kabini katapultira na noge.
Zanimivo pri vsem tem je da ko avstric preklopi napetost iz 3kV na 15kV, da na brižiti ne odpre v tem času niti glavnega stikala, pač pa samo vseka, tokrat se je pojavil sam pok in električni lok tudi v strojevodski kabini pri grelcu 3kV za ogrevanje kabine, kasneje so aktivirale tudi vse ostale zaščite, čeprav ni bila vspostavljena vleka, videti je bilo da je ožgalo tudi L1A in....Pri samem spustu pa se je pojavil močan električni lok, skratke vsaj zame niti približno tako kot v ostalih primerih.
Verjamite da te po večurnem čakanju na vlak, takšen blisk in pok v sami kabini katapultira na noge.
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
Glavno stikalo ni dimenzionirano za take napetosti. Zato se lahko zgodi,038 napisal/-a:Pride komisija iz Gradca in pregleda lok, zato ostane lok tudi na postaji, najverjatneje krijejo stroške avstrici, saj je bila to njihova napaka ki se zadnje čase prepogosto dogaja.
Zanimivo pri vsem tem je da ko avstric preklopi napetost iz 3kV na 15kV, da na brižiti ne odpre v tem času niti glavnega stikala, pač pa samo vseka, tokrat se je pojavil sam pok in električni lok tudi v strojevodski kabini pri grelcu 3kV za ogrevanje kabine, kasneje so aktivirale tudi vse ostale zaščite, čeprav ni bila vspostavljena vleka, videti je bilo da je ožgalo tudi L1A in....Pri samem spustu pa se je pojavil močan električni lok, skratke vsaj zame niti približno tako kot v ostalih primerih.
Verjamite da te po večurnem čakanju na vlak, takšen blisk in pok v sami kabini katapultira na noge.
da napetost preskoči tudi pri odprtem stikalu . Če pa je bilo stikalo zaprto pa sploh ni šans, da bi tokokrog prekinilo....je prej kontakte "zašvasalo" skupaj....potem pa je el. tok delal svoje do izklopa napajalne...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
- bubaiva363
- Strojevodja I
- Prispevkov: 272
- Pridružen: 01.11.2005, 5:58
- Kraj: pored pruge...
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
Trebao bi reagovati odvodnik prenapona,da spoji na zemlju-masu ako se dogodi udar groma,pa i 15KV,mala kutija ispred oba pantografa.
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
A to pomeni, da je varnostna tehnika zatajila?bubaiva363 napisal/-a:Trebao bi reagovati odvodnik prenapona,da spoji na zemlju-masu ako se dogodi udar groma,pa i 15KV,mala kutija ispred oba pantografa.
Sicer je kabina faradeyeva kletka, ampak vseeno: ali obstaja v takem primeru nevarnost za strojevodjo oz. človeka znotraj lokomotive?
Kako pa bi zgledalo, če bi za Brižito bili potniški vagoni?
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15
S temi drugačnimi napetostmi je prav zanimivo.
Včasih se ne naredi nič in lokomotiva ostane vozna. Poškodbe se najdejo šele kasneje, pri rednem pregledu lokomotive.
Drugič spet samo razžene katodni odvodnik ali pa kakšen kabel okrog glavnega stikala.
Tretjič se zgodi pravi masaker v lokomotivi, da nobenemu ni logično, kako je do takšnih poškodb sploh lahko prišlo.
Pa še eno zapažanje je. Poškodbe, ki jih naša lokomotiva faše v Spielfeldu, so običajno mnogo hujše, kot pa če pride do njih na Jesenicah ali v Dobovi.
Kot da je štrom, ki ga avstrijec ročno spusti v omrežje, hujši, kot pa če lokomotiva sama zaide pod tujo napetost.
Kdo bi vedel ....
Včasih se ne naredi nič in lokomotiva ostane vozna. Poškodbe se najdejo šele kasneje, pri rednem pregledu lokomotive.
Drugič spet samo razžene katodni odvodnik ali pa kakšen kabel okrog glavnega stikala.
Tretjič se zgodi pravi masaker v lokomotivi, da nobenemu ni logično, kako je do takšnih poškodb sploh lahko prišlo.
Pa še eno zapažanje je. Poškodbe, ki jih naša lokomotiva faše v Spielfeldu, so običajno mnogo hujše, kot pa če pride do njih na Jesenicah ali v Dobovi.
Kot da je štrom, ki ga avstrijec ročno spusti v omrežje, hujši, kot pa če lokomotiva sama zaide pod tujo napetost.
Kdo bi vedel ....
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!