Stran 5 od 5

Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15

Objavljeno: 21.02.2012, 12:54
Napisal/-a Gorchi
gradbenikmiha napisal/-a:Če bi bile naše železnice elektrificirane z AC tokom se to nebi zgodilo. Ker so naše železnice potrebne temeljite obnove [-o< bi bilo dobro, da bi jih elektrificirali z 25 AC tokom [-o< kot v sosednjih državah,izemo Italije. Ker pa v naši državi ni gnarja za železnice, se bodo takšni dogodki še naprej pojavljali v Špiljah, Jesenicah in Dobovi upam, da čim redkeje.

Lp Miha
Tudi v Italiji že vlečejo 25 kV ampak le na hitrih povezavah. Sicer pa smo o spremembi elektrifikacije tukaj že precej napisali in ne bi pogrevali starih dejstev. Če bi imeli neverjetne količine denarja, potem bi se to morebiti šli, do nadaljnega pa uživajmo s tem kar imamo. Če nič drugega sistem deluje.

Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15

Objavljeno: 04.03.2012, 14:34
Napisal/-a dare20
Dolfe napisal/-a:S temi drugačnimi napetostmi je prav zanimivo.

Včasih se ne naredi nič in lokomotiva ostane vozna. Poškodbe se najdejo šele kasneje, pri rednem pregledu lokomotive.
Drugič spet samo razžene katodni odvodnik ali pa kakšen kabel okrog glavnega stikala.
Tretjič se zgodi pravi masaker v lokomotivi, da nobenemu ni logično, kako je do takšnih poškodb sploh lahko prišlo.

Pa še eno zapažanje je. Poškodbe, ki jih naša lokomotiva faše v Spielfeldu, so običajno mnogo hujše, kot pa če pride do njih na Jesenicah ali v Dobovi.
Kot da je štrom, ki ga avstrijec ročno spusti v omrežje, hujši, kot pa če lokomotiva sama zaide pod tujo napetost.

Kdo bi vedel .... :?
Normalno, da pride na napravah, katere so izolacijsko dimenzionirane na 3000V ob priklopu 15 KV ali pa 25KV do hujših okvar kot pa če priključimo na 25KV napravo 3KV napetost.

Preiszkusi priklop na 12V kondezator prikopiti 230V in pusti da pride do reakcije. Prišlo bo do eksplozije.

Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15

Objavljeno: 04.03.2012, 15:35
Napisal/-a Re 4/4
dare20 napisal/-a:
Normalno, da pride na napravah, katere so izolacijsko dimenzionirane na 3000V ...
Da te ne bo kdo narobe razumel izolacija na brižiti brez problema zdrži tudi 4kV in več.


V glavnem gre se za princip enosmerno-izmenično in dimenzioniranje izolacije. Enosmerni motor lahko priključiš brez problema na izmenično napetost enake vrednosti. Če pa asinhronski motor in transformator priključiš na enosmerno ti pa bo razklalo omrežje pa še navitje skurlo :wink:

Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15

Objavljeno: 04.03.2012, 21:41
Napisal/-a 541
Kakor koli je že to zgledalo, kolikor vem je ta Brižita bila isti dan kot je prišla v delavnico tudi predana nazaj v promet. Torej ni moglo biti nekih večjih poškodb. :?:

Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15

Objavljeno: 05.03.2012, 7:35
Napisal/-a Dolfe
V takšnih primerih, ko je povzročitelj, oz. grešnik nedvoumno znan, je delavniška strokovna ocena vedno:"Uaaaa, vse je hin!!!" :shock:
Razen seveda, če gre za odgovornost ali soodgovornost CD.

Potem sledi kalkulacija vsega možnega in še pogojno možnega, tja do dveh predhodnih revizij nazaj. Zamenja pa se kašen kabel, ter še kašna malenkost in to je to. Vsekakor, nekaj ur dela, vključno s pregledom vred. :wink:


MMG, @dare20, ti pa še enkrat preberi in preštudiraj moj citat. Morda ti kapne, kakšna je poanta tistega sporočila. Slika

Re: Brižita 363-034 dne 09.02.2012 v Špilju "pokasirala" 15

Objavljeno: 05.03.2012, 10:02
Napisal/-a 038
541 napisal/-a:Torej ni moglo biti nekih večjih poškodb.
Vidne poškodbe so bile v prem oddelku centralnega bloka, poškodbe so dobile naprave nizke napetosti, naprava za merjenje porablene energije, ASN, RDZ, tisti ki so jo pa vozili takoj po dogodku pa so povedali še marsikaj drugega.