Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta
Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta
Na Norveškem je včeraj med testno vožnjo iztiril Švicarski hitri vlak Flirt.
http://slo-kronika.si/svet/svicarski-su ... norveskem/
Očitno gre za Stadlerjev Flirt.
http://slo-kronika.si/svet/svicarski-su ... norveskem/
Očitno gre za Stadlerjev Flirt.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta
Stadler Flirt ni hitri vlak, karkoli bi to že naj pomenilo. Na Wiki je označen kot "Light regional railcar". Namenjen je regionalnemu prometu, podobno kot naši Siemensi katerim je podoben tudi po Jacobovih vozičkih. Maksimalna hitrost je poljubno od 120-200 km/h, tipično pa 160 km/h.Dolfe:
Na Norveškem je včeraj med testno vožnjo iztiril Švicarski hitri vlak Flirt
LPL
Re: Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta
Da gre za "hitri" vlak, je povzeto po mediju: http://slo-kronika.si/svet/svicarski-su ... norveskem/
Sicer pa, kaj je zate hitri vlak? Naš ICS vozi samo 160 km/h pa ga vsi štejete za "hitri".
Sicer pa, kaj je zate hitri vlak? Naš ICS vozi samo 160 km/h pa ga vsi štejete za "hitri".
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta
Človek bi dejal, da je hitri vlak tisti vlak, ki služi hitri inter-regionalni povezavi. Recimo Pendolinoti pri nas (in drugod) so hitri vlaki, Railjeti, ICE, ICT v Avstriji in Nemčiji, etc.... Regionalni vlaki (Flirt, Desiro, Talent...) pa so namenjeni regionalni povezavi in so običajno v lasti regionalnih železnic, za primerjavo glej Avstrijo. Pa tebi verjetni ni treba razlagat.Sicer pa, kaj je zate hitri vlak? Naš ICS vozi samo 160 km/h pa ga vsi štejete za "hitri".
Da bi bil pa Desiro hitri vlak moraš biti pa rahlo retardiran, resda je njihova končna hitrost na SŽ 140 km/h, kar pa ni nič posebnega za našo okolico, verjetno bi pa lahko naročili tudi hitrejšo verzijo. V osnovi je to "regionalni vlak", potemtakem se ne čudit, da kadar nadomešča pendolinota potniki jamrajo o trdih hrbtih, saj so po zasnovi namenjeni nečemu povsem drugemu.
Novinarji pa zapišejo še kakšno hujšo bedarijo kot to, da je Flirt hitri vlak, edino nerešeno preostane, če mogoče Norvežani niso naročili kakšne posebne verzije namenjene hitremu inter regionalnemu prometu.
LPL
Re: Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta
Še nekaj povezav.
http://www.thelocal.no/page/view/high-s ... -in-norway
http://www.englishforum.ch/swiss-politi ... orway.html
Domnevajo, da je naletel na oviro na progi.
http://www.thelocal.no/page/view/high-s ... -in-norway
http://www.englishforum.ch/swiss-politi ... orway.html
Domnevajo, da je naletel na oviro na progi.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta
Še dobro, da ni nepravilno zaviral in pospeševal....lahko bi dvignilo prvi podstavni voziček.Dolfe napisal/-a:
Domnevajo, da je naletel na oviro na progi.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta
Mi lahko razložiš, kateri vlak je ICT v Avstriji in Nemčiji? Pa zaželjena je povezava do slike z googla.Ljubitelj napisal/-a:Recimo Pendolinoti pri nas (in drugod) so hitri vlaki, Railjeti, ICE, ICT v Avstriji in Nemčiji,
LPL
Hvala
NS
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta
Aha, hvala. Sem si mislil, da je to skrajšana varianta ICE-T.
Re: Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta
Ta terminologija ni poznana izven meja naše domovine.cokla napisal/-a:Še dobro, da ni nepravilno zaviral in pospeševal....lahko bi dvignilo prvi podstavni voziček.Dolfe napisal/-a:
Domnevajo, da je naletel na oviro na progi.
Kako bi pojasnil vzrok nesreče,da bi še naši strokovnjaki razumeli!?
.... prostost tira ni delovala pravilno!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!