Stran 1 od 1
Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta
Objavljeno: 16.02.2012, 14:58
Napisal/-a Dolfe
Na Norveškem je včeraj med testno vožnjo iztiril Švicarski hitri vlak Flirt.
http://slo-kronika.si/svet/svicarski-su ... norveskem/
Očitno gre za
Stadlerjev Flirt.
Re: Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta
Objavljeno: 16.02.2012, 15:22
Napisal/-a Ljubitelj
Dolfe:
Na Norveškem je včeraj med testno vožnjo iztiril Švicarski hitri vlak Flirt
Stadler Flirt ni hitri vlak, karkoli bi to že naj pomenilo. Na Wiki je označen kot "Light regional railcar". Namenjen je regionalnemu prometu, podobno kot naši Siemensi katerim je podoben tudi po Jacobovih vozičkih. Maksimalna hitrost je poljubno od 120-200 km/h, tipično pa 160 km/h.
LPL
Re: Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta
Objavljeno: 16.02.2012, 15:52
Napisal/-a Dolfe
Da gre za "hitri" vlak, je povzeto po mediju:
http://slo-kronika.si/svet/svicarski-su ... norveskem/
Sicer pa, kaj je zate hitri vlak? Naš ICS vozi samo 160 km/h pa ga vsi štejete za "hitri".
Re: Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta
Objavljeno: 16.02.2012, 16:13
Napisal/-a Ljubitelj
Sicer pa, kaj je zate hitri vlak? Naš ICS vozi samo 160 km/h pa ga vsi štejete za "hitri".
Človek bi dejal, da je
hitri vlak tisti vlak, ki služi hitri inter-regionalni povezavi. Recimo Pendolinoti pri nas (in drugod) so hitri vlaki, Railjeti, ICE, ICT v Avstriji in Nemčiji, etc.... Regionalni vlaki (Flirt, Desiro, Talent...) pa so namenjeni regionalni povezavi in so običajno v lasti regionalnih železnic, za primerjavo glej Avstrijo. Pa tebi verjetni ni treba razlagat.
Da bi bil pa Desiro
hitri vlak moraš biti pa rahlo retardiran, resda je njihova končna hitrost na SŽ 140 km/h, kar pa ni nič posebnega za našo okolico, verjetno bi pa lahko naročili tudi hitrejšo verzijo. V osnovi je to "regionalni vlak", potemtakem se ne čudit, da kadar nadomešča pendolinota potniki jamrajo o trdih hrbtih, saj so po zasnovi namenjeni nečemu povsem drugemu.
Novinarji pa zapišejo še kakšno hujšo bedarijo kot to, da je Flirt hitri vlak, edino nerešeno preostane, če mogoče Norvežani niso naročili kakšne posebne verzije namenjene hitremu inter regionalnemu prometu.
LPL
Re: Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta
Objavljeno: 16.02.2012, 16:42
Napisal/-a Dolfe
Re: Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta
Objavljeno: 16.02.2012, 16:47
Napisal/-a cokla
Dolfe napisal/-a:
Domnevajo, da je naletel na oviro na progi.
Še dobro, da ni nepravilno zaviral in pospeševal....lahko bi dvignilo prvi podstavni voziček.
Re: Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta
Objavljeno: 16.02.2012, 16:50
Napisal/-a petindvajsetka
Ljubitelj napisal/-a:Recimo Pendolinoti pri nas (in drugod) so hitri vlaki, Railjeti, ICE, ICT v Avstriji in Nemčiji,
LPL
Mi lahko razložiš, kateri vlak je ICT v Avstriji in Nemčiji? Pa zaželjena je povezava do slike z googla.
Hvala
NS
Re: Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta
Objavljeno: 16.02.2012, 17:28
Napisal/-a kamerad
Re: Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta
Objavljeno: 16.02.2012, 19:19
Napisal/-a petindvajsetka
Aha, hvala. Sem si mislil, da je to skrajšana varianta ICE-T.
Re: Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta
Objavljeno: 17.02.2012, 19:54
Napisal/-a Nurmi
cokla napisal/-a:Dolfe napisal/-a:
Domnevajo, da je naletel na oviro na progi.
Še dobro, da ni nepravilno zaviral in pospeševal....lahko bi dvignilo prvi podstavni voziček.
Ta terminologija ni poznana izven meja naše domovine.
Kako bi pojasnil vzrok nesreče,da bi še naši strokovnjaki razumeli!?
....
prostost tira ni delovala pravilno!