Stran 1 od 1

Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta

Objavljeno: 16.02.2012, 14:58
Napisal/-a Dolfe
Na Norveškem je včeraj med testno vožnjo iztiril Švicarski hitri vlak Flirt.

http://slo-kronika.si/svet/svicarski-su ... norveskem/

Očitno gre za Stadlerjev Flirt.

Re: Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta

Objavljeno: 16.02.2012, 15:22
Napisal/-a Ljubitelj
Dolfe:
Na Norveškem je včeraj med testno vožnjo iztiril Švicarski hitri vlak Flirt
Stadler Flirt ni hitri vlak, karkoli bi to že naj pomenilo. Na Wiki je označen kot "Light regional railcar". Namenjen je regionalnemu prometu, podobno kot naši Siemensi katerim je podoben tudi po Jacobovih vozičkih. Maksimalna hitrost je poljubno od 120-200 km/h, tipično pa 160 km/h.

LPL

Re: Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta

Objavljeno: 16.02.2012, 15:52
Napisal/-a Dolfe
Da gre za "hitri" vlak, je povzeto po mediju: http://slo-kronika.si/svet/svicarski-su ... norveskem/

Sicer pa, kaj je zate hitri vlak? Naš ICS vozi samo 160 km/h pa ga vsi štejete za "hitri". :wink:

Re: Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta

Objavljeno: 16.02.2012, 16:13
Napisal/-a Ljubitelj
Sicer pa, kaj je zate hitri vlak? Naš ICS vozi samo 160 km/h pa ga vsi štejete za "hitri".
Človek bi dejal, da je hitri vlak tisti vlak, ki služi hitri inter-regionalni povezavi. Recimo Pendolinoti pri nas (in drugod) so hitri vlaki, Railjeti, ICE, ICT v Avstriji in Nemčiji, etc.... Regionalni vlaki (Flirt, Desiro, Talent...) pa so namenjeni regionalni povezavi in so običajno v lasti regionalnih železnic, za primerjavo glej Avstrijo. Pa tebi verjetni ni treba razlagat.
Da bi bil pa Desiro hitri vlak moraš biti pa rahlo retardiran, resda je njihova končna hitrost na SŽ 140 km/h, kar pa ni nič posebnega za našo okolico, verjetno bi pa lahko naročili tudi hitrejšo verzijo. V osnovi je to "regionalni vlak", potemtakem se ne čudit, da kadar nadomešča pendolinota potniki jamrajo o trdih hrbtih, saj so po zasnovi namenjeni nečemu povsem drugemu.
Novinarji pa zapišejo še kakšno hujšo bedarijo kot to, da je Flirt hitri vlak, edino nerešeno preostane, če mogoče Norvežani niso naročili kakšne posebne verzije namenjene hitremu inter regionalnemu prometu.

LPL

Re: Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta

Objavljeno: 16.02.2012, 16:42
Napisal/-a Dolfe

Re: Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta

Objavljeno: 16.02.2012, 16:47
Napisal/-a cokla
Dolfe napisal/-a:
Domnevajo, da je naletel na oviro na progi.
Še dobro, da ni nepravilno zaviral in pospeševal....lahko bi dvignilo prvi podstavni voziček. :-k :)o~~

Re: Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta

Objavljeno: 16.02.2012, 16:50
Napisal/-a petindvajsetka
Ljubitelj napisal/-a:Recimo Pendolinoti pri nas (in drugod) so hitri vlaki, Railjeti, ICE, ICT v Avstriji in Nemčiji,

LPL
Mi lahko razložiš, kateri vlak je ICT v Avstriji in Nemčiji? Pa zaželjena je povezava do slike z googla. [-o<

Hvala

NS

Re: Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta

Objavljeno: 16.02.2012, 17:28
Napisal/-a kamerad
http://www.railfaneurope.net/ice/ice.html

Tle maš pa si sam razlož :wink:


LP

Re: Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta

Objavljeno: 16.02.2012, 19:19
Napisal/-a petindvajsetka
kamerad napisal/-a:http://www.railfaneurope.net/ice/ice.html

Tle maš pa si sam razlož :wink:


LP
Aha, hvala. Sem si mislil, da je to skrajšana varianta ICE-T. :)

Re: Oslo - iztirjenje Stadler - Flirta

Objavljeno: 17.02.2012, 19:54
Napisal/-a Nurmi
cokla napisal/-a:
Dolfe napisal/-a:
Domnevajo, da je naletel na oviro na progi.
Še dobro, da ni nepravilno zaviral in pospeševal....lahko bi dvignilo prvi podstavni voziček. :-k :)o~~
Ta terminologija ni poznana izven meja naše domovine.
:-k Kako bi pojasnil vzrok nesreče,da bi še naši strokovnjaki razumeli!?
.... :pc1 prostost tira ni delovala pravilno!