Nesreča vlaka v Vižmarjah

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3298
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah

OdgovorNapisal/-a mkx » 30.10.2012, 21:28

Re 4/4 napisal/-a:
on je vozil mimo razveljavljenega rdečega uvoznega signala. V teh pogojih je hitrost omejena na 50 kilometrov na uro

Kako se razveljavljenost sporoči strojevodji vozečega vlaka? Po RDZ?
LP, Metod
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8525
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 30.10.2012, 21:56

Fantje, pišite dejstva in ne scenarijev kaj bi bilo, če bi bilo in nepreverjene novičke, sicer bomo takšni kot tisti, ki jih tukaj dajemo za vzgled, kako se ne sme obnašati.
Če nimamo dejstev, bo pač potrebno počakati na rezultate raziskave, ki jo morajo opraviti državni organi in tudi objaviti.
Poleg tega to temo spremlja tudi novinar/novinarji, ki se itak na nič ne spoznajo in potem kakšno neumnost še spotencirajo... :roll:
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 861
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah

OdgovorNapisal/-a sikos » 03.11.2012, 13:28

Včeraj sem slišal od osebe, zaposlene na SŽ, ki je ne bom imenoval, da je za nesrečo v Vižmarjah najverjetneje kriv prometnik postaje. Razveljavil je rdeč uvozni signal, pozabil pa je obrniti kretnico in tako je prišlo do trka. Koliko je vozil tisti ki je trčil v Gomulko pa še ni znano.

Lp, Sikos
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8525
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 03.11.2012, 13:43

Mnenje osebe, zaposlene na SŽ, ki da izjavo, kdo je "najverjetneje" kriv za nesrečo, je nerelevantno, posebej na sodišču.
Na sodišče pride izjava komisije, zadolžene po uradni dolžnosti, da opravi raziskavo nesreče.

Vse ostalo je brez veze in zavedati se moramo, da ta forum obiskujejo tudi gostje, ki potem itak še dodatno po svoje interpretirajo zadeve.
Mislim, da bi morali s takšnimi "ugotovitvami" prenehati.

Zamislimo si, kako bi bilo, če bi mi bili v koži soudeleženca v nesreči (na kateri koli strani), in bi se potem izkazalo, da ni tako #-o :-k :hmm
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah

OdgovorNapisal/-a dare20 » 03.11.2012, 20:13

Signal napisal/-a:Še nekaj, g. Danijel Lenart je leta 2005 diplomiral na Fakulteti za pomorstvo in promet. Naslov diplomske naloge je Sheme ločene plovbe :shock:
Morda pa sta preiskovalec Danijel Lenart in diplomant Danijel Lenart različni osebi :mrgreen:


Žal je takšnih in podobnih na SŽ še na kilograme. Zato bodiva poštena in ne žaliva LENARTA.
Glede nesreče pa se je na forumih pojavil občutek, da gre za nesrečo, k ije storjena namerno, saj se je mešalo gomuljko, ki je res stara, vendar to ne spremeni dejstva, da je potrebno voziti tako previdno, da se lahko vsak trenutek ustaviš, saj ni imel zagotovljene oziroma ni videl celotne vozne poti do izvoznega signala strojevodja. Vidiš tukaj pa prosim, da vsi tisti, ki ste dejansko strojevodje da spoštujete sebe in svoje glave, da dokler ne vidite tirov pred seboj prostih ne pospešujte in vozite tako, da se lahko vsak trenutek ustavite. Prav to zameri veliko davkoplačevalcev in potnikov strojevodji mednarodnega vlaka. Pustimo kaj je zamočil prometnik. On bo pokasiral svoj del porcije.
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah

OdgovorNapisal/-a dare20 » 03.11.2012, 20:16

bronz napisal/-a:Gomulka je pričakovala pomožno lokomotivo, je bil prasc že pripravljen, pol pa tole... #-o



Samo dobro se je izšlo, da ni slučajno bil kje še pomočnik ali strojevodja med tiri in potem dobiš takšno porcijo namesto pomožne lokomotive.
Uporabniški avatar
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1744
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah

OdgovorNapisal/-a Signal » 03.11.2012, 20:31

dare20 napisal/-a:
Signal napisal/-a:Še nekaj, g. Danijel Lenart je leta 2005 diplomiral na Fakulteti za pomorstvo in promet. Naslov diplomske naloge je Sheme ločene plovbe :shock:
Morda pa sta preiskovalec Danijel Lenart in diplomant Danijel Lenart različni osebi :mrgreen:


Žal je takšnih in podobnih na SŽ še na kilograme. Zato bodiva poštena in ne žaliva LENARTA....

@dare20, prav nič ne žalim g. Lenarta. Navedel sem le javno dostopne podatke o njegovi izobrazbi (diplomi).
Prijeten preostanek dneva
Signal
bronz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 03.09.2009, 6:35

Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah

OdgovorNapisal/-a bronz » 03.11.2012, 20:59

dare20 napisal/-a:
Signal napisal/-a:Še nekaj, g. Danijel Lenart je leta 2005 diplomiral na Fakulteti za pomorstvo in promet. Naslov diplomske naloge je Sheme ločene plovbe :shock:
Morda pa sta preiskovalec Danijel Lenart in diplomant Danijel Lenart različni osebi :mrgreen:


Žal je takšnih in podobnih na SŽ še na kilograme. Zato bodiva poštena in ne žaliva LENARTA.
Glede nesreče pa se je na forumih pojavil občutek, da gre za nesrečo, k ije storjena namerno, saj se je mešalo gomuljko, ki je res stara, vendar to ne spremeni dejstva, da je potrebno voziti tako previdno, da se lahko vsak trenutek ustaviš, saj ni imel zagotovljene oziroma ni videl celotne vozne poti do izvoznega signala strojevodja. Vidiš tukaj pa prosim, da vsi tisti, ki ste dejansko strojevodje da spoštujete sebe in svoje glave, da dokler ne vidite tirov pred seboj prostih ne pospešujte in vozite tako, da se lahko vsak trenutek ustavite. Prav to zameri veliko davkoplačevalcev in potnikov strojevodji mednarodnega vlaka.....


Pa ne da si pozabil, da je trenutek na tirih lahko zelo dolg (trdim na podlagi lastnih izkušenj) lahko je komentirat nekje od daleč.....
Vsak strojevodja mora vedet kaj ga čaka (bog pomagaj če to spozna prepozno!) si že pozabo....a...Z ENO NOGO V ZAPORU, Z DRUGO V GROBU...da položnic od g.Ceneta ne omenjamo plus ti TVoji davkoplačevalci.............kot da nismo vsi......
Ni ga junaka...............................................................................................................
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8525
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 03.11.2012, 21:45

dare20 napisal/-a:Glede nesreče pa se je na forumih pojavil občutek, da gre za nesrečo, k ije storjena namerno


Ja, ravno zaradi ugibanj, izjav za šankom in izjav prijateljem in tudi neumnih izjav preiskovalcev začnejo ljudje zaključevati po svoje. In potem vsiljujejo svoj "občutek" drugim :roll:

Ravno danes sem za vzorec dal na forum zeljeznice.net eno preiskavo nesreče, ki se je zgodila v Angliji 3.11.1925.
Zapisnik je sestavil preiskovalec J.W.Pringle (kolonel; bo Tono napisal, kaj je to za en čin), šef inspektorjev na železniškem inšpektoratu Ministrstva za transport v U.K. Že 19.2.1925 :!:
Torej ne po enem letu, kot pri nas.
Poročilo je bilo natiskano in na razpolago javnosti. Seveda, če ga je posameznik kupil.

Kako je zgledalo takšno poročilo pred skoraj sto leti :?:

link do poročila (Raiways Archive):

http://www.railwaysarchive.co.uk/docume ... am1924.pdf



pa še filmček s prizorišča nesreče (British Pate):

http://www.britishpathe.com/video/terri ... -blackpool



PS: V kolikor ne bomo znali oceniti, kaj "paše" v diskusijo o takšni železniški nesreči, je bolje da jo prestavimo v temo, katero si gosti ne morejo ogledati :roll:
Kljub temu pa je potrebno prenehati z "predvidevanji", če forumaš nima argumentov.
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1635
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah

OdgovorNapisal/-a Barbarpapa1 » 03.11.2012, 23:12

Pozdrav

@ŽC, izgleda, da se ti je zgodil "ciferšturc". Nesreča se je zgodila 3.11.1925, poročilo bi pa naj bilo izdano 19.2.1925 :hmm ... Bo verjetno 19.12.1925 bolj prav....

LP

Jože
Uporabniški avatar
SZ ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 432
Pridružen: 26.01.2007, 11:33
Kraj: Nova Štifta

Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah

OdgovorNapisal/-a SZ ljubitelj » 04.11.2012, 5:29

Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav

@ŽC, izgleda, da se ti je zgodil "ciferšturc". Nesreča se je zgodila 3.11.1925, poročilo bi pa naj bilo izdano 19.2.1925 :hmm ... Bo verjetno 19.12.1925 bolj prav....

LP

Jože


Nesreča se je zgodila 3. 11. 1924, poročilo pa je bilo izdano 19. 2. 1925.
Lep pozdrav vsem

Tadej
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah

OdgovorNapisal/-a 541 » 04.11.2012, 20:14

dare20 napisal/-a:Glede nesreče pa se je na forumih pojavil občutek, da gre za nesrečo, k ije storjena namerno, saj se je mešalo gomuljko, ki je res stara, vendar to ne spremeni dejstva, da je potrebno voziti tako previdno, da se lahko vsak trenutek ustaviš, saj ni imel zagotovljene oziroma ni videl celotne vozne poti do izvoznega signala strojevodja. Vidiš tukaj pa prosim, da vsi tisti, ki ste dejansko strojevodje da spoštujete sebe in svoje glave, da dokler ne vidite tirov pred seboj prostih ne pospešujte in vozite tako, da se lahko vsak trenutek ustavite. Prav to zameri veliko davkoplačevalcev in potnikov strojevodji mednarodnega vlaka. Pustimo kaj je zamočil prometnik. On bo pokasiral svoj del porcije.


To, kar si napisal, velja v primeru vožnje v postajo na signalni znak "previdna vožnja", v žargonu je to še vedno "na klic", kjer je maksimalna hitrost 20 km/h in tako, da se lahko vlak pred vsako morebitno oviro na postaji ustavi. Pri vožnji mimo neuporabnega (rdečega) signala z dovoljenjem z nalogom, s fonogramom po RDZ, je pa dovoljena hitrost enaka omejeni hitrosti čez kretnice oziroma maksimalno 50 km/h. Če je hitrost nižja (uvoz na zaseden tir, ni zagotovljene prepeljevalne poti, prevoz nezasedene daljinsko vodene postaje itd.) je potrebno o tem strojevodjo posebaj opozoriti. Kolikor vem je bila vožnja mednarodnemu vlaku mimo neuporabnega rdečega uvoznega signala dovoljena preko RDZ, torej tisti del, da je potrebno voziti tako, da se lahko vlak pred kakšno koli oviro ustavi, odpade.

Skratka, ni realno pričakovati, da bi se lahko mednarodni vlak pravočasno ustavil pred Gomulko.
cokla
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 11221
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah

OdgovorNapisal/-a cokla » 04.11.2012, 20:53

541 napisal/-a:
To, kar si napisal, velja v primeru vožnje v postajo na signalni znak "previdna vožnja", v žargonu je to še vedno "na klic", kjer je maksimalna hitrost 20 km/h in tako, da se lahko vlak pred vsako morebitno oviro na postaji ustavi. Pri vožnji mimo neuporabnega (rdečega) signala z dovoljenjem z nalogom, s fonogramom po RDZ, je pa dovoljena hitrost enaka omejeni hitrosti čez kretnice oziroma maksimalno 50 km/h. Če je hitrost nižja (uvoz na zaseden tir, ni zagotovljene prepeljevalne poti, prevoz nezasedene daljinsko vodene postaje itd.) je potrebno o tem strojevodjo posebaj opozoriti. Kolikor vem je bila vožnja mednarodnemu vlaku mimo neuporabnega rdečega uvoznega signala dovoljena preko RDZ, torej tisti del, da je potrebno voziti tako, da se lahko vlak pred kakšno koli oviro ustavi, odpade.

Skratka, ni realno pričakovati, da bi se lahko mednarodni vlak pravočasno ustavil pred Gomulko.


Korekten komentar. In seveda ....resničen.....sploh pa, če je res, da je strojevodja videl zeleno luč na izvoznem signalu. Kar je možno....pa pustimo domneve. Napake so se in se še bodo dogajale. Varnostne naprave gor ali dol...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3081
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah

OdgovorNapisal/-a _Borsig_ » 04.11.2012, 21:03

cokla napisal/-a:... ...sploh pa, če je res, da je strojevodja videl zeleno luč na izvoznem signalu...

To sem tudi sam pomislil: če je videl zeleno luč na izvoznem signalu, verjetno ni imel razloga, da bi zmanjševal hitrost!

Verjetno je bil potem zelo presenečen, ko je nenkrat zavil v odklon in na tir s stoječo Gomulko!?!

Me pa kot laika zanima nekaj drugega: iz kakšnega razkloga je strojevodja dobil dovoljenje da prevozi rdečo luč? Je bil uvozni signal že prej v okvari?
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Nesreča vlaka v Vižmarjah

OdgovorNapisal/-a 541 » 04.11.2012, 21:22

cokla napisal/-a:...sploh pa, če je res, da je strojevodja videl zeleno luč na izvoznem signalu. Kar je možno....pa pustimo domneve. Napake so se in se še bodo dogajale. Varnostne naprave gor ali dol...


Poleg tega veš, da se pri vožnji mimo rdečega uvoznega signala ponavadi tudi pogovor po RDZ konča s tem, kako je z izvozom: je na stoj, je postavljen ... Ni v nobenem pravilniku, ampak samo kot olajšava strojevodji, da ve, kako voziti.

_Borsig_ napisal/-a:Me pa kot laika zanima nekaj drugega: iz kakšnega razkloga je strojevodja dobil dovoljenje da prevozi rdečo luč? Je bil uvozni signal že prej v okvari?


Nek vzrok je že bil, da signala ni bilo mogoče postaviti.

Povsem na splošno. Vedno se omenja okvara signala ... sam signal je redko v okvari, pač niso izpolnjeni vsi pogoji, ki so potrebni, da signal pokaže signalni znak za dovoljeno vožnjo. In signal ostane rdeč. Kaj je vzrok "okvare signala" mora ugotoviti prometnik / progovni prometnik in potem ukrepati v skladu s predpisi ter ko (in če) so izpolnjeni določeni pogoji za vožnjo vlaka dovoliti vožnjo mimo neuporabnega signala. Seveda je pa tukaj takoj prisoten človeški faktor.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov