Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu
včasih je boljš na toplem sedet pa noge met v luftu, te manj košta v končni fazi, pa ene je zgleda lažje prepričat v vse pa še potem mal
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu
Bo treba tole kar preimenovat: namesto Reagan, bi mu bolj pasalo, da bi bil Plugan..Nurmi napisal/-a:Regan nima med kolesi prav nič za okras! Je kar zavidljivo močan plug,ki ščiti tekalni del povozja,vse kar sega izven dimenzij tekalnega dela pa varuje kar nekaj deset milimetrov debela čelna pločevina.Kvaliteto tega pluga,je občutila skoraj kubik velika skala pod Sabotinom,tako da.....Vse te vaše "gazi" so v okviru predpisanega profila,zanimivost mogoče samo za vas,da lahko sfilozofirate centimeter gor ali dol.Kar pa ne igra pri snegu prav nobene vloge.Važno je da je za motornike tir zvožen,ker drugače se jim nabira "kajla".To smo prakticirali letos na Bohinjki,s pripregami prvim potniškim vlakom.In zadeva deluje.Da pa nima Regan med kolesi "kar nekej",pa ti dve sliki.Več kot dvometrske zamete v Soteski se prebija z njim pri 70 km/h kot skozi pajčevino.
A, ja pa se je že stajou ta sneg z njega...
Zadnjič spremenil mmatja, dne 08.03.2013, 19:48, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu
Zanimivo filozofijo gojite na tistem koncu! ...noge met v luftu,je pri nas malo "južno" ženska domena,btw!Mojster_Strojevodja napisal/-a:včasih je boljš na toplem sedet pa noge met v luftu, te manj košta v končni fazi, pa ene je zgleda lažje prepričat v vse pa še potem mal
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu
Nurmi,to si samo počistil po svojem dvorišču,da boš lahko peljal svojo Borsigerco na sprehod in pred fotografe na šajbo,da te bojo lahko poslikali z vse kotov.
Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu
.... uffff jaz sem bolj "pozadinac" in fizikalec.Na lokomotivah blestijo
drugi. @Tono recimo,je skoraj ni slike,da ne bi nastavljal svoj zapeljiv Štajerski profil,pa še se najdejo manekeni.Jaz sem močan in butast.Me ponucajo proti Podbrdu in za nočne podkurjave,ki vsem smrdijo.Takrat pa ni nobenega soja žarometov
drugi. @Tono recimo,je skoraj ni slike,da ne bi nastavljal svoj zapeljiv Štajerski profil,pa še se najdejo manekeni.Jaz sem močan in butast.Me ponucajo proti Podbrdu in za nočne podkurjave,ki vsem smrdijo.Takrat pa ni nobenega soja žarometov
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu
Neverjetno kako si nekateri predstavljajo zakonitosti fizike. Gledal sem posnetke slik iztirjene lokomotive in ne moreš verjeti, da lahko nekdo pošlje lokomotivo na tako neočiščeno kretnico. Snega je bilo pred lokomotivo kar okrog meter.
Tukaj je popolnoma zatajila prometna služba, ki ni organizirala prevoznosti tirov. Če se spominjamo časov je bila po tiru spuščena lokomotiva samo toliko da je vzdrževala prevoznost tira.
Iztirjenje na Jesenicah je malomarno delo prometa. Če se bo tako delalo bomo razbili ves vozni park.
Tukaj je popolnoma zatajila prometna služba, ki ni organizirala prevoznosti tirov. Če se spominjamo časov je bila po tiru spuščena lokomotiva samo toliko da je vzdrževala prevoznost tira.
Iztirjenje na Jesenicah je malomarno delo prometa. Če se bo tako delalo bomo razbili ves vozni park.
Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu
Ej,Dare z organizacijo in reorganizacijo železnic v Sloveniji si malo za časom.Infra.
Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu
Dare, brez panike, bo že SŽ Infrastruktura, oziroma njena zavarovalnica poplačala škodo. Samo miselnost bo treba spremeniti in misliti s stališča prevoznika. Vprašanje je samo, kako izterjati/iztožiti čim večjo odškodnino. V tem pa smo Slovenci menda pravi mojstri.Iztirjenje na Jesenicah je malomarno delo prometa. Če se bo tako delalo bomo razbili ves vozni park.
LPL
Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu
Mislim, da to ne bo šlo. Ker smo v takih primerih - enovito podjetje.Ljubitelj napisal/-a:Vprašanje je samo, kako izterjati/iztožiti čim večjo odškodnino. V tem pa smo Slovenci menda pravi mojstri.
LPL
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu
Očitno ko je potrebno prejeti plačo se posamezniki sklicujejo na drugo firmo. Ko pa je potrebno nekaj narediti pa se sklicujejo na enovito podjetje.1216-001 napisal/-a:Ej,Dare z organizacijo in reorganizacijo železnic v Sloveniji si malo za časom.Infra.
Torej gre za proizvodnjo megle, ki bo drago stalo Slovenski železniški promet. ZAto kdo je za časom in kdo ne pa prepustimo času, da bo to pokazal.
Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu
A bodo SŽ enovito podjetje tudi, ko bo (bog ne daj) šel SŽ Tovorni promet d.o.o. v stečaj? Med firmami v SŽ je namreč velikanska razlika, SŽ infrastrukturo financira država, SŽ tovorni promet pa živi od tržne dejavnosti. Torej se mora temu primerno obnašat!cokla:
Mislim, da to ne bo šlo. Ker smo v takih primerih - enovito podjetje.
LPL
Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu
Ko jim tako paše smo skupaj,za druge priložnosti pa strogo ločeni.Se pa pozna,da je Infrastruktura pod državo,ker je edina,ki na veliko zaposluje (zaslužni SDS).In če se vam postavlja vprašanje,koliko ste davkoplačevalci prišparali z reorganizacijo!? Niti centa,na strokoven in prefinjen način so vas sladko povlekli za jajca.Ljubitelj napisal/-a:A bodo SŽ enovito podjetje tudi, ko bo (bog ne daj) šel SŽ Tovorni promet d.o.o. v stečaj? Med firmami v SŽ je namreč velikanska razlika, SŽ infrastrukturo financira država, SŽ tovorni promet pa živi od tržne dejavnosti. Torej se mora temu primerno obnašat!cokla:
Mislim, da to ne bo šlo. Ker smo v takih primerih - enovito podjetje.
LPL
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!