Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3286
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu

OdgovorNapisal/-a mkx » 02.03.2013, 18:59

Jaz pa govorim o tem, kar je omenil Tin€:
Tin€ napisal/-a:Na Kenediju sicer niso novomeščani še nameščali kakšnih snežnih "pripomočkov", so ga pa spustili na progo pred potnikom z namenom narediti gaz v snegu. Morda je bil kdaj v taki vlogi tudi Regan, ampak kot sem dejal, jaz za to ne vem.

Oni plugi, ki se kot dodatna oprema namesti na lokomotivo, so seveda čisto spodobna oprema :wink:
LP, Metod
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 613
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu

OdgovorNapisal/-a 038 » 02.03.2013, 19:07

Tudi to kar je omenjal @Tine mi počnemo na koroški progi z regani ali špankami, z enakimi nameni, oz. naj bi počeli, pa se dogajajo stvari da te glava boli ko slišiš zakaj se to ne izvaja.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3286
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu

OdgovorNapisal/-a mkx » 02.03.2013, 19:23

Španka in Kenedi imata precej podoben plug ... ali se opazi kakšna razlika v "gazi" od Španke in od Regana?
LP, Metod
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 02.03.2013, 20:42

Regan nima med kolesi prav nič za okras! Je kar zavidljivo močan plug,ki ščiti tekalni del povozja,vse kar sega izven dimenzij tekalnega dela pa varuje kar nekaj deset milimetrov debela čelna pločevina.Kvaliteto tega pluga,je občutila skoraj kubik velika skala pod Sabotinom,tako da.....Vse te vaše "gazi" so v okviru predpisanega profila,zanimivost mogoče samo za vas,da lahko sfilozofirate centimeter gor ali dol.Kar pa ne igra pri snegu prav nobene vloge.Važno je da je za motornike tir zvožen,ker drugače se jim nabira "kajla".To smo prakticirali letos na Bohinjki,s pripregami prvim potniškim vlakom.In zadeva deluje.Da pa nima Regan med kolesi "kar nekej",pa ti dve sliki.Več kot dvometrske zamete v Soteski se prebija z njim pri 70 km/h kot skozi pajčevino.

Slika

Slika
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3973
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu

OdgovorNapisal/-a Tono » 02.03.2013, 21:25

Nurmi, si te kar predstavljam v snežnem elementu! Regan ti je pisan na kožo!
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 02.03.2013, 21:56

Ta zima je dala fantom na motornikih kar nekaj novih sivih las.Nam na mašinah pa nekaj najlepših šihtov v življenju.Regan je čudovit stroj,škoda ker ga je povozil čas.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu

OdgovorNapisal/-a zelencek » 02.03.2013, 21:58

Nurmi napisal/-a:Ta zima je dala fantom na motornikih kar nekaj novih sivih las.Nam na mašinah pa nekaj najlepših šihtov v življenju.Regan je čudovit stroj,škoda ker ga je povozil čas.


Pri nas ga še ni. Smo tako 40 let nazaj :old :lol:
DJ-HM 50
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 16
Pridružen: 03.11.2012, 11:29

Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu

OdgovorNapisal/-a DJ-HM 50 » 04.03.2013, 8:50

kvak napisal/-a:saj za pluženje bi bil tud jembah ali đura dovolj močna-ali pač?


Jembah je le malce švoh, đura pa že povsem solidno opravlja to delo. Le plug, ki je v SŽ-VIT na vozičku je potrebno namestiti.
DJ-HM 50
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 16
Pridružen: 03.11.2012, 11:29

Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu

OdgovorNapisal/-a DJ-HM 50 » 04.03.2013, 8:53

Nurmi napisal/-a:Pluženje in kidanje je strošek,ki Infrastrukturi smrdi.Nobenega vodstva ne rabimo.Prometni operativi naj pustijo proste roke pa bo vse spucano,garantirano bo ceneje,kot pa vtirjanje.


Zagotovo je ceneje pluženje kot vtirjanje. Ga ni junaka, ki bi preračunal kolikšni so bili vsi stroški vtirjanja v Logatcu. Znan je račun vtirjanja, Izgube zaradi zaprte proge in zamud pa ne zanimajo nikogar. Žal.
cokla
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 11214
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu

OdgovorNapisal/-a cokla » 04.03.2013, 14:51

DJ-HM 50 napisal/-a:
Zagotovo je ceneje pluženje kot vtirjanje. Ga ni junaka, ki bi preračunal kolikšni so bili vsi stroški vtirjanja v Logatcu. Znan je račun vtirjanja, Izgube zaradi zaprte proge in zamud pa ne zanimajo nikogar. Žal.


Zato pa bodo ( po vsej verjetnosti ) "obesili" vzrok lokomotivi....Avstrijci pa v smeh.... :mrgreen:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 298
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu

OdgovorNapisal/-a kvak » 08.03.2013, 17:19

DJ-HM 50 napisal/-a:
kvak napisal/-a:saj za pluženje bi bil tud jembah ali đura dovolj močna-ali pač?


Jembah je le malce švoh, đura pa že povsem solidno opravlja to delo. Le plug, ki je v SŽ-VIT na vozičku je potrebno namestiti.


Zanimivo, vsak traktor je dovolj močan za pluženje, jembah pa ne. Kako pa mu potem uspe vleči kar nekaj vagonov?
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3491
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 08.03.2013, 18:00

Kdo pa je rekel, da Jembah ne more plužiti. Novomeščani s pomočjo medtirničnega pluga z Jembahom kar lepo servisirajo snežno službo.
Tine
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 08.03.2013, 19:14

....priprega na prve motorne vlake,vmes pa še po potrebi,pa ne bi bilo nobenega obležanja.Kaj vse se zmore prebiti in splužiti z mašino sem na lastni koži probal to zimo.Še danes tir do šajbe na Jesenicah,ker se Jeseničan ni upal z Đuro.Slike imate zgoraj za kaj več pa uporabite domišljijo,saj znate sanjati TGV-je do Kopra itd.Lepo je če je plug,kjer ga pa ni,je mašina dovolj.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1937
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu

OdgovorNapisal/-a Mojster_Strojevodja » 08.03.2013, 19:30

Ste bli lahko vsaj Goričani carji in ste spužl.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 08.03.2013, 19:36

....sej če bi Gorenjce čakali,da zberejo jajca,bodo prej zvončki zrastli. :P
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov