Re: Iztirjenje na Jesenicah in v Logatcu
Objavljeno: 08.03.2013, 19:42
včasih je boljš na toplem sedet pa noge met v luftu, te manj košta v končni fazi, pa ene je zgleda lažje prepričat v vse pa še potem mal
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Bo treba tole kar preimenovat: namesto Reagan, bi mu bolj pasalo, da bi bil Plugan..Nurmi napisal/-a:Regan nima med kolesi prav nič za okras! Je kar zavidljivo močan plug,ki ščiti tekalni del povozja,vse kar sega izven dimenzij tekalnega dela pa varuje kar nekaj deset milimetrov debela čelna pločevina.Kvaliteto tega pluga,je občutila skoraj kubik velika skala pod Sabotinom,tako da.....Vse te vaše "gazi" so v okviru predpisanega profila,zanimivost mogoče samo za vas,da lahko sfilozofirate centimeter gor ali dol.Kar pa ne igra pri snegu prav nobene vloge.Važno je da je za motornike tir zvožen,ker drugače se jim nabira "kajla".To smo prakticirali letos na Bohinjki,s pripregami prvim potniškim vlakom.In zadeva deluje.Da pa nima Regan med kolesi "kar nekej",pa ti dve sliki.Več kot dvometrske zamete v Soteski se prebija z njim pri 70 km/h kot skozi pajčevino.
Zanimivo filozofijo gojite na tistem koncu! ...noge met v luftu,je pri nas malo "južno" ženska domena,btw!Mojster_Strojevodja napisal/-a:včasih je boljš na toplem sedet pa noge met v luftu, te manj košta v končni fazi, pa ene je zgleda lažje prepričat v vse pa še potem mal
Dare, brez panike, bo že SŽ Infrastruktura, oziroma njena zavarovalnica poplačala škodo. Samo miselnost bo treba spremeniti in misliti s stališča prevoznika. Vprašanje je samo, kako izterjati/iztožiti čim večjo odškodnino. V tem pa smo Slovenci menda pravi mojstri.Iztirjenje na Jesenicah je malomarno delo prometa. Če se bo tako delalo bomo razbili ves vozni park.
Mislim, da to ne bo šlo. Ker smo v takih primerih - enovito podjetje.Ljubitelj napisal/-a:Vprašanje je samo, kako izterjati/iztožiti čim večjo odškodnino. V tem pa smo Slovenci menda pravi mojstri.
LPL
Očitno ko je potrebno prejeti plačo se posamezniki sklicujejo na drugo firmo. Ko pa je potrebno nekaj narediti pa se sklicujejo na enovito podjetje.1216-001 napisal/-a:Ej,Dare z organizacijo in reorganizacijo železnic v Sloveniji si malo za časom.Infra.
A bodo SŽ enovito podjetje tudi, ko bo (bog ne daj) šel SŽ Tovorni promet d.o.o. v stečaj? Med firmami v SŽ je namreč velikanska razlika, SŽ infrastrukturo financira država, SŽ tovorni promet pa živi od tržne dejavnosti. Torej se mora temu primerno obnašat!cokla:
Mislim, da to ne bo šlo. Ker smo v takih primerih - enovito podjetje.
Ko jim tako paše smo skupaj,za druge priložnosti pa strogo ločeni.Se pa pozna,da je Infrastruktura pod državo,ker je edina,ki na veliko zaposluje (zaslužni SDS).In če se vam postavlja vprašanje,koliko ste davkoplačevalci prišparali z reorganizacijo!? Niti centa,na strokoven in prefinjen način so vas sladko povlekli za jajca.Ljubitelj napisal/-a:A bodo SŽ enovito podjetje tudi, ko bo (bog ne daj) šel SŽ Tovorni promet d.o.o. v stečaj? Med firmami v SŽ je namreč velikanska razlika, SŽ infrastrukturo financira država, SŽ tovorni promet pa živi od tržne dejavnosti. Torej se mora temu primerno obnašat!cokla:
Mislim, da to ne bo šlo. Ker smo v takih primerih - enovito podjetje.
LPL