ID v Braniku, kmalu po 2. svetovni vojni

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

ID v Braniku, kmalu po 2. svetovni vojni

OdgovorNapisal/-a Dirigent » 03.03.2013, 7:13

Ali ima kdo kakšne fotografije in bolj točne podatke o iztirjenju tovornega vlaka, ki so mu odpovedale zavore?
Uporabniški avatar
Ajznponar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 828
Pridružen: 09.07.2009, 22:24

Re: ID v Braniku, kmalu po 2. svetovni vojni

OdgovorNapisal/-a Ajznponar » 03.03.2013, 9:23

Se bojim, da ne bom ravno v veliko pomoč, pa vseeno. Julija leta 1996 je bil v Gea objavila poljudno zanstveni članek članek Ervina Sorča "Zahtevna in polna presenečenj", ki bralca "popelje" po Bohinjki od Jesenic proti jugu. V njem je na kratko omenjeno tudi to.

"Branik. V skalni nasip izklesana postajna ravan preide v nasip, ki ga prekinja slikovit viadukt z gradom Rihemberk v ozadju. Kmalu po vojni je ob presunljivem piskanju na viadukt pridrvel tovorni vlak. Na padcu so odpovedale takrat še nezanesljive zavore, hitrost je presegla 150 km/h. Če bi vlak srečno zvozil ovinek na viaduktu, bi se posadka rešila, tako pa... Lokomotiva je iztirila in z vagoni vred zgrmela z viadukta v globel."
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1267
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: ID v Braniku, kmalu po 2. svetovni vojni

OdgovorNapisal/-a preglednik » 03.03.2013, 12:11

Baje je bil takrat v kompoziciji tudi vagon s suhimi figami. Pravijo, da so se pod nasipom zasejale in še danes tam rastejo... Če je to res sicer ne vem, kurjač in strojevodja sta pa menda takrat nastradala...
preglednik
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: ID v Braniku, kmalu po 2. svetovni vojni

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 03.03.2013, 12:12

Tovorni vlak je iztiril 16.01.1949.Takoj po odhodu s p.Štanjel mu je zatajila zračna tlačilka.Prevažal je bombaž in južno suho sadje.Ko je zdrsnil z nasipa se je vžgal,kar je sprožilo eno prvih akcij novoustanovljenega PGD Solkan.V nesreči je umrl strojevodja Kofol iz Čepovana.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: ID v Braniku, kmalu po 2. svetovni vojni

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 03.03.2013, 20:46

Hvala Nurmi,prosim Nurmi.....Imam tudi slike,pa št.lokomotive,pa kopijo teretnice,pa zapisnik komisije,.....Ko se boste krjance naučili boste dobili pa kej več z našega konca! :P
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1267
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: ID v Braniku, kmalu po 2. svetovni vojni

OdgovorNapisal/-a preglednik » 03.03.2013, 20:51

To bi bilo pa zanimivo videti ...
preglednik
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3977
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: ID v Braniku, kmalu po 2. svetovni vojni

OdgovorNapisal/-a Tono » 03.03.2013, 20:55

Plosim plosim :)
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Re: ID v Braniku, kmalu po 2. svetovni vojni

OdgovorNapisal/-a Dirigent » 08.03.2013, 10:50

Vsekakor hvala za informacije!
Verjetno gre za nesrečo v Sloveniji brez primere. Morda je nekaj podobnosti s tovornim vlakom, ki je peljal iz Jesenic proti Ljubljani in ni nič kaj lepo zaviral....
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1635
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: ID v Braniku, kmalu po 2. svetovni vojni

OdgovorNapisal/-a Barbarpapa1 » 09.03.2013, 19:59

Pozdrav

Evo, @Nurmi, še en Štajerc te fehta: "prosim, prooosim, prooooosiiimmm"....


LP

Jože
MatejP
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 31
Pridružen: 10.06.2018, 22:37

Re: ID v Braniku, kmalu po 2. svetovni vojni

OdgovorNapisal/-a MatejP » 29.06.2018, 18:47

[quote="preglednik"]Baje je bil takrat v kompoziciji tudi vagon s suhimi figami. Pravijo, da so se pod nasipom zasejale in še danes tam rastejo...

Ja, res je, pod nasipom res rastejo fige. Sicer jih ni za en nasad, so pa.
Lep pozdrav, Matej

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov