Cmok Borsigov
Re: Cmok Borsigov
Tele debate pa ne razumem. Govorite o cmoku dve Borsigov in omenjate serijo 30, ki je bojda kar dobila krila, na sliki sta pa lokomotivi serije 06 (4 pogonske osi) seveda s krili ?
LPL
LPL
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cmok Borsigov
O:39450
Niso vsi Borsigi samo serije 06.
Glej pravilni odgovor Borsiga: Mam prau al' mam prau?!?
...in seznam Borsigov iz knjige na fotki (Borsig...), kjer za lokomotivo s tovarniško številko 12172 jasno in glasno piše, da je imela oznako JDŽ 30- 023.
Več o 06-kah:
http://de.wikipedia.org/wiki/JD%C5%BD_06
http://sl.wikipedia.org/wiki/S%C5%BD-serija_06
več o 05-kah:
http://de.wikipedia.org/wiki/JD%C5%BD_05
več o 30-kah:
http://de.wikipedia.org/wiki/JD%C5%BD_30
Debata dobiva krila, ko iščemo napake po knjigah
Las Máquinas de Da Vinci
Naslednja faza bo, ko bomo začeli iskati napake po magisterijih in disertacijah
pozdrav
Darko
Niso vsi Borsigi samo serije 06.
Glej pravilni odgovor Borsiga: Mam prau al' mam prau?!?
...in seznam Borsigov iz knjige na fotki (Borsig...), kjer za lokomotivo s tovarniško številko 12172 jasno in glasno piše, da je imela oznako JDŽ 30- 023.
Več o 06-kah:
http://de.wikipedia.org/wiki/JD%C5%BD_06
http://sl.wikipedia.org/wiki/S%C5%BD-serija_06
več o 05-kah:
http://de.wikipedia.org/wiki/JD%C5%BD_05
več o 30-kah:
http://de.wikipedia.org/wiki/JD%C5%BD_30
Debata dobiva krila, ko iščemo napake po knjigah
Las Máquinas de Da Vinci
Naslednja faza bo, ko bomo začeli iskati napake po magisterijih in disertacijah
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Cmok Borsigov
Ljubitelj, na sliki je lepo serija 30, vsaj desna lokomotiva. Razdalja med 1 in drugo vezano osjo je pri njih nekoliko večja.
Darko, lahko objaviš ta spisek iz knjige v celoti, po možnosti še s serijo 05 in 06? Na seznamu je samo 20 30-tic pa koliko jih je bilo med vojno uničenih. Zanimivo, da so bile registrirane tudi v Bolgariji, verjetno one, ki so sicer vozile po Srbiji.
Darko, lahko objaviš ta spisek iz knjige v celoti, po možnosti še s serijo 05 in 06? Na seznamu je samo 20 30-tic pa koliko jih je bilo med vojno uničenih. Zanimivo, da so bile registrirane tudi v Bolgariji, verjetno one, ki so sicer vozile po Srbiji.
Goran
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cmok Borsigov
Gorchi, na žalost sem fotografiral samo to stran, ker me zanima trenutno samo ta "cmok".
Pa še to trenutno zato, ker je v začetku izgledalo, da se je pripetil v času WW 2.
Cela stran 379 iz knjige Borsig....
Za seznam ne dam roke v ogenj
Bomo za našo JŽ 30-023 poiskali boljšega
Ampak to gre počasi. Najprej moramo z zavlačevanjem spraviti temo preko 40.000 ogledov
Posebno počasi pa poteka zato, ker se išče dokumentacija, ki je zašla v privatne roke priznanih raziskovalcev železniške zgodovine....
pozdrav
Darko
Pa še to trenutno zato, ker je v začetku izgledalo, da se je pripetil v času WW 2.
Cela stran 379 iz knjige Borsig....
Za seznam ne dam roke v ogenj
Bomo za našo JŽ 30-023 poiskali boljšega
Ampak to gre počasi. Najprej moramo z zavlačevanjem spraviti temo preko 40.000 ogledov
Posebno počasi pa poteka zato, ker se išče dokumentacija, ki je zašla v privatne roke priznanih raziskovalcev železniške zgodovine....
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Cmok Borsigov
Ma izgleda, da sem slabo gledal, boljša očala razkrijejo res nekakšen drog proti temu, kar sem imel za zadnjo os dvoosnega podstavka. Dobro maskirano, ni kaj.
LPL
LPL
Re: Cmok Borsigov
Hvala Darko. Lahko še naslednjo stran, vsaj toliko da dobimo še seznam 06-k?
Ljubitelj, mogoče res rabiš malo očesa zaradi perspektive. Je pa zanimiv dizajn 30-ke ravno zato, ker je ta prva os toliko naprej pomaknjena. Pri 06 tega zamika ni, kar je po svoje zanimivo...
Ljubitelj, mogoče res rabiš malo očesa zaradi perspektive. Je pa zanimiv dizajn 30-ke ravno zato, ker je ta prva os toliko naprej pomaknjena. Pri 06 tega zamika ni, kar je po svoje zanimivo...
Goran
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cmok Borsigov
Mi ni jasno, kako to, da noben ne pogleda vsaj v Švajgarja: Parna vleka ali pa Zvonimir Horvat: 100 godina remonta lokomotiva pa še kam...
Švajgar: Parna vleka...
Horvat: 100 godina...
Gorchi, res nimam drugih strani. Bo treba malo počakat, da skočim v muzej...
Morda pa je knjigo že Borsig naročil
pozdrav
Darko
Švajgar: Parna vleka...
Horvat: 100 godina...
Gorchi, res nimam drugih strani. Bo treba malo počakat, da skočim v muzej...
Morda pa je knjigo že Borsig naročil
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cmok Borsigov
O: 39650
Glede na to, da ogledi sledijo pričakovanim ogledom (200 na dan) si poglejmo tisti boljši seznam, ki sem ga najavil.
Objavljen je v knjigi:
30-ke...
Če si pogledate opombo 339 (spodaj!), vidite, da naj bi prispela JDŽ 30-023 šele okoli leta 1950 v Ex-YU.
pozdrav
Darko
železocestnik napisal/-a:
Cela stran 379 iz knjige Borsig....
Za seznam ne dam roke v ogenj
Bomo za našo JŽ 30-023 poiskali boljšega
Ampak to gre počasi. Najprej moramo z zavlačevanjem spraviti temo preko 40.000 ogledov
Posebno počasi pa poteka zato, ker se išče dokumentacija, ki je zašla v privatne roke priznanih raziskovalcev železniške zgodovine....
pozdrav
Darko
Glede na to, da ogledi sledijo pričakovanim ogledom (200 na dan) si poglejmo tisti boljši seznam, ki sem ga najavil.
Objavljen je v knjigi:
30-ke...
Če si pogledate opombo 339 (spodaj!), vidite, da naj bi prispela JDŽ 30-023 šele okoli leta 1950 v Ex-YU.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cmok Borsigov
Moram takoj dodati tabelo, sicer je nikoli več ne najdem. Na novo namreč delam arhiv fotografij za prenos na drug računalnik.
Dne 31.4.1969 je bila na območju ZŽTP Ljubljana samo še ena 30-ka....
...ki pa je bila predvidena za kasacijo še istega leta. Morda se je malo zavlekla, kaj dosti pa ne, ker ji je verjetno "grozil" generalni remont/obnova...
2013_03_01kasacija
pozdrav
Darko
Dne 31.4.1969 je bila na območju ZŽTP Ljubljana samo še ena 30-ka....
...ki pa je bila predvidena za kasacijo še istega leta. Morda se je malo zavlekla, kaj dosti pa ne, ker ji je verjetno "grozil" generalni remont/obnova...
2013_03_01kasacija
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Cmok Borsigov
Zdravo! Majhen off topic: v Švajgarjevi knjigi na 161 strani sem našel napako v tekstu nad fotografijo 06 (v zvezi z trofejnimi lokomotivami pr P 8 oz. BR 38):
pravilno je J(D)Ž 09 in ne 08 !
Lep pozdrav - Peter
pravilno je J(D)Ž 09 in ne 08 !
Lep pozdrav - Peter
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Ugani objekt na sliki - 4. del
Pozdravljeni,
Sem opazil, da sem o kasaciji JŽ 30-005 že pisal
Ta lokomotiva je bila zadnja serije 30 v ZŽTP Ljubljana (zadnja v Sloveniji).
Dobro, brez dokumenta, tako, da lahko vsak reče, da si izmišljam podatke.
Načrtov za kasacijo je več, tako da ne vem več, katerega sem pregledoval pred leti.
Sedaj je dokument za kasacijo iz leta 1969 na voljo zgoraj.
pozdrav
Darko
železocestnik napisal/-a:Tako. Meni preostanejo le papirnata opravila (Paperwork)
Leta 1969 je edini 30-tki (JŽ 30-005) v ZŽTP Ljubljana zapadel GR (generalni remont) in odločili so se leta 1970 za kasacijo. Izdelana je bila leta 1931. Stara je bila torej 39 let
V MB ni bilo nobene 30-tke več po letu 72.
Če so prihajale, so bile tujke
Sem opazil, da sem o kasaciji JŽ 30-005 že pisal
Ta lokomotiva je bila zadnja serije 30 v ZŽTP Ljubljana (zadnja v Sloveniji).
Dobro, brez dokumenta, tako, da lahko vsak reče, da si izmišljam podatke.
Načrtov za kasacijo je več, tako da ne vem več, katerega sem pregledoval pred leti.
Sedaj je dokument za kasacijo iz leta 1969 na voljo zgoraj.
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Cmok Borsigov
Peter, pozdravljen,
po Pospichalovi statistiki je bilo JDŽ 09-k le 7 v ex_YU.
Koliko jih je bilo v SLO je vprašanje, so se jih pa hitro znebili.
Švajgar sicer navaja na strani 211 kot vojni plen iz leta 1945 tudi P8 (letnik 1913), vendar ne navaja števila.
Na strani 212, kjer so navedene aktivne parne lokomotive v razdobju 1945 do 1978 te lokomotive ni navedene.
iz strani vlakovi.com:
"Stara oznaka serije: KEPV/BadSt B P8=DRB 38, Nova oznaka serije: JDŽ=JŽ 09, TIP: 2C, Godina prestanka rada: 1971.
Od 1947. na području Hrvatske lokomotive te serije vukle su brze i mješovite vlakove na relaciji Karlovac – Zagreb – Vinkovci."
pozdrav
Darko
po Pospichalovi statistiki je bilo JDŽ 09-k le 7 v ex_YU.
Koliko jih je bilo v SLO je vprašanje, so se jih pa hitro znebili.
Švajgar sicer navaja na strani 211 kot vojni plen iz leta 1945 tudi P8 (letnik 1913), vendar ne navaja števila.
Na strani 212, kjer so navedene aktivne parne lokomotive v razdobju 1945 do 1978 te lokomotive ni navedene.
iz strani vlakovi.com:
"Stara oznaka serije: KEPV/BadSt B P8=DRB 38, Nova oznaka serije: JDŽ=JŽ 09, TIP: 2C, Godina prestanka rada: 1971.
Od 1947. na području Hrvatske lokomotive te serije vukle su brze i mješovite vlakove na relaciji Karlovac – Zagreb – Vinkovci."
pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Ugani objekt na sliki - 4. del
Tovarniška fotografija SHS 583-305 (JŽ 30-005)železocestnik napisal/-a:Pozdravljeni,
železocestnik napisal/-a:Tako. Meni preostanejo le papirnata opravila (Paperwork)
Leta 1969 je edini 30-tki (JŽ 30-005) v ZŽTP Ljubljana zapadel GR (generalni remont) in odločili so se leta 1970 za kasacijo. Izdelana je bila leta 1931. Stara je bila torej 39 let
V MB ni bilo nobene 30-tke več po letu 72.
Če so prihajale, so bile tujke
Sem opazil, da sem o kasaciji JŽ 30-005 že pisal
Ta lokomotiva je bila zadnja serije 30 v ZŽTP Ljubljana (zadnja v Sloveniji).
Dobro, brez dokumenta, tako, da lahko vsak reče, da si izmišljam podatke.
Načrtov za kasacijo je več, tako da ne vem več, katerega sem pregledoval pred leti.
Sedaj je dokument za kasacijo iz leta 1969 na voljo zgoraj.
pozdrav
Darko
Čakanje na razrez 21.5.1971:
Vir fotografij:
http://www.drehscheibe-online.de/foren/ ... 17,7246655
Lp
Re: Cmok Borsigov
Tukaj se najdeta fotografiji od 003 in 007:železocestnik napisal/-a:Peter, pozdravljen,
po Pospichalovi statistiki je bilo JDŽ 09-k le 7 v ex_YU.
Koliko jih je bilo v SLO je vprašanje, so se jih pa hitro znebili.
Švajgar sicer navaja na strani 211 kot vojni plen iz leta 1945 tudi P8 (letnik 1913), vendar ne navaja števila.
Na strani 212, kjer so navedene aktivne parne lokomotive v razdobju 1945 do 1978 te lokomotive ni navedene.
iz strani vlakovi.com:
"Stara oznaka serije: KEPV/BadSt B P8=DRB 38, Nova oznaka serije: JDŽ=JŽ 09, TIP: 2C, Godina prestanka rada: 1971.
Od 1947. na području Hrvatske lokomotive te serije vukle su brze i mješovite vlakove na relaciji Karlovac – Zagreb – Vinkovci."
pozdrav
Darko
http://www.drehscheibe-online.de/foren/ ... sg-3500549
Še en zanimiv podatek:
Najdejo se tudi na tem seznamu:Nach dem Zweiten Weltkrieg waren sieben P 8 in Jugoslawien verblieben. Sie waren bei Kriegsende laut Wenzel (S. 455) im Bahnhof Hart/Vintgar an der Wocheiner-Bahn abgestellt und gehörten zum Bw Aßling/Jesenice.
http://www.pospichal.net/lokstatistik/2 ... ng1945.htm
Lp
Re: Cmok Borsigov
Zanimivo, 1969 so imeli načrt uničiti konkretno enih lokomotiv od katerih je nekaj še vedno med "živimi". 06-013, -016 in -018 so še vedno prisotne, 10-005 oz. B&B 33-132, pa 17-006 in 17-086 in še kaj bi se našlo. Brate in Co. so se morali kar potruditi takrat, da je ostalo vsaj nekaj.železocestnik napisal/-a:Moram takoj dodati tabelo, sicer je nikoli več ne najdem. Na novo namreč delam arhiv fotografij za prenos na drug računalnik.
Dne 31.4.1969 je bila na območju ZŽTP Ljubljana samo še ena 30-ka....
...ki pa je bila predvidena za kasacijo še istega leta. Morda se je malo zavlekla, kaj dosti pa ne, ker ji je verjetno "grozil" generalni remont/obnova...
http://shrani.si/f/f/Tu/Q9GnFGQ/img1626a.jpg
2013_03_01kasacija
pozdrav
Darko
Sicer pa še komentarček na oni spisek iz Hallivela. Že sam komentar na dnu in preglednica se razlikujeta, vsaj pri lokomotivah, ki so se vrnile iz Nemčije domov leta 1950. Me pa zanima, kaj pomeni SLV? BDZ so verjetno Bolgarske državne železnice?
Goran