Nesreča v Divači 1984

Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Brižitka 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2135
Pridružen: 17.08.2006, 8:57
Kraj: Brežice

Nesreča v Divači 1984

OdgovorNapisal/-a Brižitka 363 » 01.01.2007, 12:14

Pozdravljeni.
Evo prvi topic in prispevek v novem letu.
So kje bolj podrobni podatki o tej nesreči? Kolikor sem zasledil, so bili med žrtvami sami mladi ljudje, najstarejši naj bi imel 25 let. Ena od potnic je tudi prijateljica mojega znanca, in mi je povedal, da se je rešila tako, da je šla med postankom natočit vodo v steklenico na peron, nakar je za njenim hrbtom počilo.
Uporabniški avatar
AnejTS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 25.10.2005, 18:46
Kraj: Ptuj

OdgovorNapisal/-a AnejTS » 01.01.2007, 14:40

A misliš ko se je vlak odzdadaj zaletel v vlak ki je čakal?
LP Anej
Brižitka 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2135
Pridružen: 17.08.2006, 8:57
Kraj: Brežice

OdgovorNapisal/-a Brižitka 363 » 01.01.2007, 14:50

AnejTS napisal/-a:A misliš ko se je vlak odzdadaj zaletel v vlak ki je čakal?
Ja. Kolikor se spomnim posnetkov, se je Brižitka z kompozicijo tovornih vagonov zaletela v zeleni vlak JŽ 711.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 01.01.2007, 16:25

Brižitka 363 napisal/-a:
AnejTS napisal/-a:A misliš ko se je vlak odzdadaj zaletel v vlak ki je čakal?
Ja. Kolikor se spomnim posnetkov, se je Brižitka z kompozicijo tovornih vagonov zaletela v zeleni vlak JŽ 711.


Sicer po pripovedovanju........
Ni bil DMG 711. Bil je klasični brzi vlak sestavljen iz Pullmanov, namenjen v Pulo. Zmlelo je zadnja dva vagona, nato pa je odtrgalo tirnico, tako da se je kopica delala poleg. Vsaj malo sreče v hudi nesreči. Lahko bi bilo žrtev še precej več.

Da se ne bi nikoli več zgodilo. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
AnejTS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 25.10.2005, 18:46
Kraj: Ptuj

OdgovorNapisal/-a AnejTS » 01.01.2007, 16:33

Kolikor sem jaz slišal je bil zadnji vagon bil prtlažni , ki pa je bil poln potnikov (seveda nebi smel biti).Mislim da imaš dolfe prav bil je brzec ne DMG 711.
LP Anej
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 01.01.2007, 16:40

AnejTS napisal/-a:Kolikor sem jaz slišal je bil zadnji vagon bil prtlažni , ki pa je bil poln potnikov (seveda nebi smel biti).Mislim da imaš dolfe prav bil je brzec ne DMG 711.


Jap, točno tako.
Masaker pa je delala 363-030. :?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
OrientExpress
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 453
Pridružen: 03.06.2006, 12:46

OdgovorNapisal/-a OrientExpress » 01.01.2007, 16:50

Dolfe napisal/-a:Jap, točno tako.
Masaker pa je delala 363-030. :?


Še vedno vozi, ne?
Kriv pa je bil zaspali strojevodja, če se prav spomnim ...
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

OdgovorNapisal/-a 664-111 » 01.01.2007, 16:53

OrientExpress napisal/-a:
Dolfe napisal/-a:Jap, točno tako.
Masaker pa je delala 363-030. :?


Še vedno vozi, ne?
Kriv pa je bil zaspali strojevodja, če se prav spomnim ...



Ja kriv je bil strojevodja ki je zaspal nažalost pa še divača takrat ni imela signalno varnostnih naprav.
LP
Matic
Brižitka 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2135
Pridružen: 17.08.2006, 8:57
Kraj: Brežice

OdgovorNapisal/-a Brižitka 363 » 01.01.2007, 16:58

664-111 napisal/-a:Ja kriv je bil strojevodja ki je zaspal nažalost pa še divača takrat ni imela signalno varnostnih naprav.
Zaspal je, ker je imel za sabo 24 ur službe. Enak vzrok je bil za nesrečo v Zagrebu 1974. Po tem v Divači so sprejeli ukrepe, največ 8 ali 10 ali 12 ur službe, odvisno, ali je vlak potniški ali tovorni, vmes pa 24 ur neaktivnosti na železnici.
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

OdgovorNapisal/-a 664-111 » 01.01.2007, 17:53

Ja to sem tudi slišal da je mel za sabo 24 ur službe dobro da so to ukinili.
LP

Matic
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 01.01.2007, 19:18

Ravno to temo smo detajlno odmleli. Malo pobrskajte po zgodovini.

Že v štartu ste vse na čenče začeli. press :roll:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
OrientExpress
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 453
Pridružen: 03.06.2006, 12:46

OdgovorNapisal/-a OrientExpress » 02.01.2007, 8:48

Dolfe napisal/-a:Ravno to temo smo detajlno odmleli. Malo pobrskajte po zgodovini.

Že v štartu ste vse na čenče začeli. press :roll:


Dolfe, predober spomin maš :wink:
Po nji peljal te ženico

bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 02.01.2007, 10:02

Če mi pa spet po žulju stopajo... :shock: #-o

Še link. http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=72&start=0
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
IC-Pohorje503

OdgovorNapisal/-a IC-Pohorje503 » 02.01.2007, 16:41

Brižitka 363 napisal/-a:
664-111 napisal/-a:Ja kriv je bil strojevodja ki je zaspal nažalost pa še divača takrat ni imela signalno varnostnih naprav.
Zaspal je, ker je imel za sabo 24 ur službe. Enak vzrok je bil za nesrečo v Zagrebu 1974. Po tem v Divači so sprejeli ukrepe, največ 8 ali 10 ali 12 ur službe, odvisno, ali je vlak potniški ali tovorni, vmes pa 24 ur neaktivnosti na železnici.


to je vlak Mednarodni vlaki (Atene-Dormund) nesreče vlake v Zagrebu, imam sliki od knjigo bahn!

Lp :)
Uporabniški avatar
WORMS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 218
Pridružen: 04.04.2006, 10:03
Kraj: ŠTAJERSKA

OdgovorNapisal/-a WORMS » 03.01.2007, 9:01

Dolfe napisal/-a:
Že v štartu ste vse na čenče začeli. press :roll:


Vsak, kateri ima vsaj malo "pojma" o delu na železnici, prav gotovo za nesrečo ne krivi strojevodje, saj je jasno, da je nesrečo zakrivil takratni sistem, ki je dovoljeval 24 in več urne "šihte". Ne samo, da jih je dovoljeval, delavce se je v prekomerno delo sililo. Zato je brezpredmetno pisati o opremljenosti postaje z AS napravami, o spanju itd. Takrat so pač našli "žrtveno jagnje" v strojevodji, da so se lahko drugi oprali krivde.
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Žal, pa še vedno obstajajo (ne)poznavalci, kateri čenčajo o stvareh od katerih je minilo 24 let :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov