Nesreča v Divači 1984
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Nesreča v Divači 1984
Pozdravljeni.
Evo prvi topic in prispevek v novem letu.
So kje bolj podrobni podatki o tej nesreči? Kolikor sem zasledil, so bili med žrtvami sami mladi ljudje, najstarejši naj bi imel 25 let. Ena od potnic je tudi prijateljica mojega znanca, in mi je povedal, da se je rešila tako, da je šla med postankom natočit vodo v steklenico na peron, nakar je za njenim hrbtom počilo.
Evo prvi topic in prispevek v novem letu.
So kje bolj podrobni podatki o tej nesreči? Kolikor sem zasledil, so bili med žrtvami sami mladi ljudje, najstarejši naj bi imel 25 let. Ena od potnic je tudi prijateljica mojega znanca, in mi je povedal, da se je rešila tako, da je šla med postankom natočit vodo v steklenico na peron, nakar je za njenim hrbtom počilo.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Sicer po pripovedovanju........Brižitka 363 napisal/-a:Ja. Kolikor se spomnim posnetkov, se je Brižitka z kompozicijo tovornih vagonov zaletela v zeleni vlak JŽ 711.AnejTS napisal/-a:A misliš ko se je vlak odzdadaj zaletel v vlak ki je čakal?
Ni bil DMG 711. Bil je klasični brzi vlak sestavljen iz Pullmanov, namenjen v Pulo. Zmlelo je zadnja dva vagona, nato pa je odtrgalo tirnico, tako da se je kopica delala poleg. Vsaj malo sreče v hudi nesreči. Lahko bi bilo žrtev še precej več.
Da se ne bi nikoli več zgodilo. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Zaspal je, ker je imel za sabo 24 ur službe. Enak vzrok je bil za nesrečo v Zagrebu 1974. Po tem v Divači so sprejeli ukrepe, največ 8 ali 10 ali 12 ur službe, odvisno, ali je vlak potniški ali tovorni, vmes pa 24 ur neaktivnosti na železnici.664-111 napisal/-a:Ja kriv je bil strojevodja ki je zaspal nažalost pa še divača takrat ni imela signalno varnostnih naprav.
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
to je vlak Mednarodni vlaki (Atene-Dormund) nesreče vlake v Zagrebu, imam sliki od knjigo bahn!Brižitka 363 napisal/-a:Zaspal je, ker je imel za sabo 24 ur službe. Enak vzrok je bil za nesrečo v Zagrebu 1974. Po tem v Divači so sprejeli ukrepe, največ 8 ali 10 ali 12 ur službe, odvisno, ali je vlak potniški ali tovorni, vmes pa 24 ur neaktivnosti na železnici.664-111 napisal/-a:Ja kriv je bil strojevodja ki je zaspal nažalost pa še divača takrat ni imela signalno varnostnih naprav.
Lp
Vsak, kateri ima vsaj malo "pojma" o delu na železnici, prav gotovo za nesrečo ne krivi strojevodje, saj je jasno, da je nesrečo zakrivil takratni sistem, ki je dovoljeval 24 in več urne "šihte". Ne samo, da jih je dovoljeval, delavce se je v prekomerno delo sililo. Zato je brezpredmetno pisati o opremljenosti postaje z AS napravami, o spanju itd. Takrat so pač našli "žrtveno jagnje" v strojevodji, da so se lahko drugi oprali krivde.Dolfe napisal/-a:
Že v štartu ste vse na čenče začeli. press
Žal, pa še vedno obstajajo (ne)poznavalci, kateri čenčajo o stvareh od katerih je minilo 24 let