Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
@milchy sporoča, da je ravnokar odpeljal vlak z bencinom z Jesenic.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Tale G^2M je res en bukselj, primerljiv le z direktorjem SŽ, ki še lastnih prog ne pozna (Nič čudnega, včeraj na POP TV so kazali karto prog v Sloveniji, in zlomka, na njej je bila tudi proga na Vrhniko). Se je pa ponovno pokazalo, da Luka nujno rabi še dodatno železniško povezavo na evropsko omrežje, torej progo KP-TR. Vendar ne vem zakaj bi se naj vozilo čez Brenner, če je Pontebbana bolj pri roki. Res pa, da samo njena omemba pomeni na forumu že socialno izločitev (LJ363).Še večji buksl je ta GGM, da je luka odrezana od evropskih tirov? Kaj pa relacija Koper-Divača-Opčine-Brenner in naprej Če lahko tujini delajo take obvoze...
Problem je seveda nezmožnost SŽ operirati v evropskem omrežju, kar bodo s pridom izkoristili drugi prevozniki. Bohinjka v stanju kakršnrm je bo glih zadoščala za slovenske potrebe. Ne sme se namreč pozabiti, da bo proga Borovnica Pivka kar dolgo časa praktično enotirna.
Najbolj verjetno se bo pa zgodil za železnico najnevarnejši scenarij, tovor bo šel na bolj zanesljivo cesto......
LPL
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Sej ni tako hudo, pač nikoli ne boš zastopil, da imamo svojo obvozno progo, ki bi se jo lahko uporabilo. Glede uporabnosti obvozov preko Italije in povezave Kopra s Trstom, ti pa tudi zgleda noben ne bo mogel razložiti. Me pa zanima, če mogoče ti veš, zakaj je treba na relaciji Ljubljana - Opčine prestopati iz Desiroja na "klasiko" (v Sežani, za eno samo postajo)?
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
da ne citiram vsega tvojega pisanja ... ne vem koliko je zate cesta bolj zanesljiva ? Si bil na vrhniškem klancu mogoče kdaj ob začetku sneženja, ko niti DARS niti Policija še ne izločajo kamionov, ki ne glede na gume in ostalo opremo kar tiščijo in tiščijo v klanec in so potem 'nasrani' na vseh treh pasovih, vozniki pa nemočno gledajo kdo jim bo pomagal, namesto da bi po denarnicah zbirali denar za kazen. Zanimivo je, da se to dogaja samo v preljubi Sloveniji, v drugih državah kamionov ne boš videl na nobenem drugem pasu kot na počasnem, ki je njim namenjen.Ljubitelj napisal/-a:.....
Najbolj verjetno se bo pa zgodil za železnico najnevarnejši scenarij, tovor bo šel na bolj zanesljivo cesto......
LPL
M.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Za prevoznost proge bo SŽ poskrbel kmalu, morda še danes, ampak vlaki čez mejo ne bodo vozili, ker imajo v Avstriji zaprte proge do konca tedna. Toliko o nesposobnosti SŽja. Pa proga ne bo enotirna, elektrovleka ne bo mogoča in da se ne bo oviralo tovornega prometa ne bodo vozili potniški vlaki.Ljubitelj napisal/-a:
Problem je seveda nezmožnost SŽ operirati v evropskem omrežju, kar bodo s pridom izkoristili drugi prevozniki. Bohinjka v stanju kakršnrm je bo glih zadoščala za slovenske potrebe. Ne sme se namreč pozabiti, da bo proga Borovnica Pivka kar dolgo časa praktično enotirna.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Po najnovejših informacijah naj bi proga Wildon - Spielfeld bila zaprta še do 23.02.2014!?!541 napisal/-a:... ker imajo v Avstriji zaprte proge do konca tedna. ...
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Po @Ljubitelj nesposoben SŽ, kaj hočeš._Borsig_ napisal/-a:Po najnovejših informacijah naj bi proga Wildon - Spielfeld bila zaprta še do 23.02.2014!?!541 napisal/-a:... ker imajo v Avstriji zaprte proge do konca tedna. ...
No čisto resno pa - kaj pa se je zgodilo na tej progi, da bo zaprta torej 3 tedne?
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Da ne bo kdo narobe razumel. Torej za prevoznost proge bodo poskrbeli tisti, ki se 24 ur na dan v nemogočih in nevarnih razmerah trudijo, da naredijo progo prevozno. Včeraj so se celo novinarji spomnili nanje, celo Svet na Kanalu A enkrat za spremembo ni pljuval po železničarjih, ko so jih obletavali s tistim daljinsko vodenim helikopterčkom, ker je vsak drug dostop s kamero prenevaren ... Skratka, kolegi na terenu, kapo dol. Zahvalil se vam tako ne bo nihče, ostalo bo le vaše zadovoljstvo, da ste s svojim delom rešili težak položaj SŽ in Luke Koper če ne kar države.541 napisal/-a:
Za prevoznost proge bo SŽ poskrbel kmalu
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Podpišem. Pikniki bodo,ko se malo segreje.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
V tem primeru vrhniškega klanca je govora o recimo 24 urnih zaporah prometa, resda dokaj običajni pozimi, pri železnici gre pa že za 1 tedensko prekinitev prometa. Obeti za v naprej so pa tudi niso najboljši, recimo Špilje ostaja zaprto do..... Čisti um ti bo povedal, da več krajših prekinitev, ni tako moteče kot dolgotrajna prekinitev.da ne citiram vsega tvojega pisanja ... ne vem koliko je zate cesta bolj zanesljiva ? Si bil na vrhniškem klancu mogoče kdaj ob začetku sneženja, ko niti DARS niti Policija še ne izločajo kamionov, ki ne glede na gume in ostalo opremo kar tiščijo in tiščijo v klanec in so potem 'nasrani' na vseh treh pasovih, vozniki pa nemočno gledajo kdo jim bo pomagal, namesto da bi po denarnicah zbirali denar za kazen. Zanimivo je, da se to dogaja samo v preljubi Sloveniji, v drugih državah kamionov ne boš videl na nobenem drugem pasu kot na počasnem, ki je njim namenjen.
V številnih državah vidiš kamione na dveh pasovih, če so trije na voljo, lastnoročno preverjeno v vsej Evropi in v ZDA. Da pa rinejo takrat ko ne bi smeli je pa lepa navada strašnih mačotov, ki so plačani za točno dostavo, ki je pač železnica težko nudi. Sicer pa tudi drago plačajo uporabno AC. Recimo da se cestnin za kamione na AC nabere za približno 10x več kot uporabnine za JŽI. Pa ni 10x razlike v prepeljanem tovoru.
LPL
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Nikjer nisem z besedico rekel da so na SŽ nesposobni. Bom pa vedno po resnici rekel, recimo, da obveščanje javnosti močno šepa.Po @Ljubitelj nesposoben SŽ, kaj hočeš.
No čisto resno pa - kaj pa se je zgodilo na tej progi, da bo zaprta torej 3 tedne?
LPL
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Se popravljam, res sem dejal, da so nesposobni opravljat promet po evropski infarstrukturi. Kolikor vem, niso še nikjer dobili varnostnega spričevala, kar je predpogoj za opravljanje prevozov.
LPL
LPL
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
...zakaj pa je potrebna ta zapora ? Se bo še kaj dodatno čistilo?[/quote]trocken napisal/-a:...potem pa ponoči še dva "petrola" gor, in "Adria" in prazen "petrol" dol, pa še pregledi proge z drezino vmes..... ...nato pa zjutraj zapora do cca poldne proč...holding napisal/-a:Ob 16.21 je prišel prvi vlak na Jesenice in ob 18.20 je šel prvi vlak proti Gorici.363 napisal/-a: Tovorni vlaki iz Kopra že odpeljejo, toda ali je že kdo videl katerega pripeljati na cilj?
LPL
Lp
...zakaj pa je potrebna ta zapora ? Se bo še kaj dodatno čistilo?[/quote]trocken napisal/-a:...potem pa ponoči še dva "petrola" gor, in "Adria" in prazen "petrol" dol, pa še pregledi proge z drezino vmes..... ...nato pa zjutraj zapora do cca poldne proč...holding napisal/-a:Ob 16.21 je prišel prvi vlak na Jesenice in ob 18.20 je šel prvi vlak proti Gorici.363 napisal/-a: Tovorni vlaki iz Kopra že odpeljejo, toda ali je že kdo videl katerega pripeljati na cilj?
LPL
Lp
Zakaj je potrebna zapora? Med drugim od galerije v Soteski proti Bledu okrog km 17 do 16 je potrebno pospraviti padlo drevje in nagnjeno drevje, za katerega samo ugibamo, kdaj bo padlo v profil. Čez pet minut ali čez dva dni. Boljše narediti en ruker in pospraviti kar se da, kot letati z drezino za vsako drevo posebej. Nalet na večje drevo lahko povzroči hujše posledice, kot je nekaj urna zapora.
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
....matr vam.... ...a n'č ne berete, pa spremljate....! le zakaj zapora dopoldne, saj je samo dober meter snega padlo, pa žled je 4 miljone kubikov gozda polomil, pa kva.... ....a Bohinjka gre pa po luft.???...ponoč se je od Jesenic do B. Bistrice vozilo strogo po preglednosti proge, kolkor vidiš, tolk hitr, da lahko ustaviš, če je plaz, če je drevo počez.... ...jao, ljudi, pa pejte gazit po meter snega pa drevesa žagat, pa grmovje stran vlečt, da boste imel mal filinga....
...še sosede je zjebal u nulo.... ....pa imajo vse super zrihtan.....stoletna (al' pa dvestoletna) vremenska katastrofa pač, nimaš kaj... ...
...še sosede je zjebal u nulo.... ....pa imajo vse super zrihtan.....stoletna (al' pa dvestoletna) vremenska katastrofa pač, nimaš kaj... ...
Re: Žled/sneg 2014 - zapora primorska proge in ostalih
Dobro, kaj se pizdiš, če vprašem. Včeraj sem videl, da vlaki vozijo, danes pač ne. In ne biti "nasršeni", če vas kakšen zunanji kaj slučajno vpraša in se vtakne v vaš visoko strokoven in samo vaš ajzlponarski svet. Še dobro da nas imate, če ne bi bili pozabljeni od vseh.holding napisal/-a:....matr vam.... ...a n'č ne berete, pa spremljate....! le zakaj zapora dopoldne, saj je samo dober meter snega padlo, pa žled je 4 miljone kubikov gozda polomil, pa kva.... ....a Bohinjka gre pa po luft.???...ponoč se je od Jesenic do B. Bistrice vozilo strogo po preglednosti proge, kolkor vidiš, tolk hitr, da lahko ustaviš, če je plaz, če je drevo počez.... ...jao, ljudi, pa pejte gazit po meter snega pa drevesa žagat, pa grmovje stran vlečt, da boste imel mal filinga....
...še sosede je zjebal u nulo.... ....pa imajo vse super zrihtan.....stoletna (al' pa dvestoletna) vremenska katastrofa pač, nimaš kaj... ...
Sam delam na DARSU in sem pač navajen, kako je, ko vsa ve vse o cestah, čeprav je njegova edina strokovnost ta, da doživlja orgazme nad svojim novim avtom. Potem pa vzdržuj avtocesto na postojnskem in čez Goli vrh ali v burji v Vipavski dolini...
Kar je tukaj zunanjih forumašov smo pač zaljubljeni v železnice, imamo tudi veliko kilometrine, kar se tiče vožnje z vlaki in primerjave. Zato malo več kulture prosim.