Beseda naj teče o izrednih dogodkih, se pravi zamudah, nesrečah, poškodbah, okvarah, požarih, iztirjenjih in tako naprej kar se tiče izrednosti na železnici
Nurmi napisal/-a: še to strokovno ugotovitev bi rad slišal "matranje z dizlarji" pa na katerem zelniku je zrasla.
Narobe razumljeno. Menjava lokomotiv elektrika - dizel - elektrika. Samo to sem mislil. Po pontebbani pridejo direktno v luko.
In v komu je problem tistih 6 minut.V Borovnici je že čakala Živa na 5,mene je rezal umaknil na levega,zapel Živo,na sklepu je bil že vlakovodja,skrajšani in gas.V 10 minutah sva se oba skadila iz Borovnice.Jaz z pločevino proti Logatcu,Živa pa z mojim vlakom proti Ljubljani.
Tko kot je rekel Dragan tko bi moglo biti zmeraj.Zato ker se da.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Nurmi napisal/-a: še to strokovno ugotovitev bi rad slišal "matranje z dizlarji" pa na katerem zelniku je zrasla.
Narobe razumljeno. Menjava lokomotiv elektrika - dizel - elektrika. Samo to sem mislil. Po pontebbani pridejo direktno v luko.
In v komu je problem tistih 6 minut.V Borovnici je že čakala Živa na 5,mene je rezal umaknil na levega,zapel Živo,na sklepu je bil že vlakovodja,skrajšani in gas.V 10 minutah sva se oba skadila iz Borovnice.Jaz z pločevino proti Logatcu,Živa pa z mojim vlakom proti Ljubljani.
Tko kot je rekel Dragan tko bi moglo biti zmeraj.Zato ker se da.
To je res, samo oni nimajo na razpolago toliko mašin z licencami in osebja, da bi menjali. Tudi premeščati jih ne morejo, vsaj tako mislim. Mogoče bi o sami organizaciji dela pri njih v izrednih razmerah povedal kaj več kdo iz RCA -ja....menda si tudi med seboj zelo pomagate, če sem prej dobro razumel en post.
trocken napisal/-a:
To je res, samo oni nimajo na razpolago toliko mašin z licencami in osebja, da bi menjali. Tudi premeščati jih ne morejo, vsaj tako mislim. Mogoče bi o sami organizaciji dela pri njih v izrednih razmerah povedal kaj več kdo iz RCA -ja....menda si tudi med seboj zelo pomagate, če sem prej dobro razumel en post.
RCA in Adria vozita z dizli do Ljubljane...ali Zaloga...ali Hodoša ....in do Sežane....njih se ne prepenja v Borovnici.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
TERMINATOR napisal/-a: Evo, promet bo počasi stekel. Kaj naj rečem najboljšim ekipam v Evropi? Neprecenljivi ste.
Lp
Res je. Manj kot teden dni po "apokalipsi" promet teče. Svet na Kanalu A so omenili, da so SŽ ponudile pomoč Avstrijcem pri vzpostavljanju prometa. Trebušakov stavek na koncu "neverjetno, da sedaj čakamo Avstrijce" pove marsikaj.
Zaradi poškodovane vozne mreže, podrtega drevja in enotirne proge. Promet poteka po omenjenem voznem redu. Od 11.02.2014 pa bo začel veljati za omenjeno relacijo nov začasni vozni red. http://ftp-pv.oebb.at/mcc_stoerung/baua ... elfeld.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Nurmi napisal/-a: s 1300t valjane pločevine sem šel ponoči iz Borovnice proti Logatcu 35 km/h. Ga nism čutil matranja s 664-118. Mogoče ga kdo čuti v pisarni na papirju. Regan sigurno ne.
A ti si me zbudu ... Tale hrup je neki hujšega.. Že včasih so ropotal vlaki a tile Amerikanarji brez izpušnih loncev ... mater tole pa seka čez dolino ...
Ljubitelj 3.2.2014 ob 17Č32
Glede na prikazano stanje, vlaki med Lj in Di še enkaj časa ne bodo vozili. S potniškimi ni problema, se pač pelje z avtobusom, kaj pa tovorni in predvsem Luka? Se kaj razmišlja o obvozih preko NG na Jesenice ali celo čez Trbiž?
LPL
...Pa se je vsul plaz kritik in zasmehovanja etc.....
Danes pa SŽ sporočajo, da bodo vlake v Avstrijo pošiljale po Pontebbani.....
Ljubitelj 3.2.2014 ob 17Č32
Glede na prikazano stanje, vlaki med Lj in Di še enkaj časa ne bodo vozili. S potniškimi ni problema, se pač pelje z avtobusom, kaj pa tovorni in predvsem Luka? Se kaj razmišlja o obvozih preko NG na Jesenice ali celo čez Trbiž?
LPL
...Pa se je vsul plaz kritik in zasmehovanja etc.....
Danes pa SŽ sporočajo, da bodo vlake v Avstrijo pošiljale po Pontebbani.....
Kdor se zadnji smeje se najslaše smeje,a ne LJ363
Ja Ljubitelj, samo to ne zato ker bi imeli mi težave z bohinjko, ampak zato ker majo avstrijci probleme na svoji strani "Jeseniške" proge...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Regan 664 napisal/-a:Kje se bo na Primorki vršila menjava mašin?
Ena postaja bo Borovnica, kaj pa druga?
Pivka je potrgana, Divača je razkopana...?
Lokomotive se menjavajo v Borovnici in Sežani. Vse trase vlakov so spremenjene čez Sežano.
Je pa bilo včeraj lepo videti sodelovanje konkurentov v teh izrednih in kritičnih razmerah, SŽ, Adria, RCA. Vse lokomotive so vlekle vlake vseh prevoznikov. Od dizlove je na razpolago 6*664, 2*AT in 1*RCA.
Avstrijci so zaporo podaljšali, Podrožca - Beljak do 14.2, Špilje - Gradec do 23.2. Tako so obvozi čez Madžarsko in pa čez Italijo (RCA , SŽ recimo železova ruda, premog za Avstrijo).
Še vleka Stainz je bila v pripravljenosti priti na pomoč, pa pri nas ni ustreznih glajzof
Florjan napisal/-a:Zaradi poškodovane vozne mreže, podrtega drevja in enotirne proge. Promet poteka po omenjenem voznem redu. Od 11.02.2014 pa bo začel veljati za omenjeno relacijo nov začasni vozni red. http://ftp-pv.oebb.at/mcc_stoerung/baua ... elfeld.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Torej bodo od 11. dalje že vozili (nekateri) vlaki po progi?
Kajti celomesečna zapora zaradi nekaj podrtega drevja in vodnikov na tako kratkem in nezahtevnem odseku...